» » » Бучанський ЦНАП. Перше знайомство.

Бучанський ЦНАП. Перше знайомство.

Бучанський ЦНАП. Перше знайомство.
Оскільки Центр надання адміністративних послуг є справою новою, варто познайомитися з його роботою і працівниками з першого дня. Саме тому журналісти «Бучанських новин» стали першими відвідувачами нового підрозділу.

ЯК звернутися за адміністративною послугою?


• Особисто прийти до ЦНАПу та подати заяву з необхідним переліком документів
• Надіслати заяву та пакет документів поштою (у випадках, передбачених законом, підпис особи на надісланих поштою документах потребує нотаріального засвідчення)
• Надіслати електронною поштою або іншими засобами інтернету (Єдиний державний портал адміністративних послуг) у випадках, передбачених законом.


Прийомні дні та робочі години у ЦНАПі


Понеділок – середа з 8.00 до 17.00
Четвер з 8.00 до 20.00
П’ятниця з 8.00 до 16.00
Без обідньої перерви

Телефон Бучанського ЦНАПу (04597) 26-5-35

Представники "Ірпіньволоканалу" та "Київобленерго" приймають щодня з 8 до 16. 30 , у п'ятницю до 16 години.
Перерва на обід - 12- 12. 30.


"Київоблгаз"- приймає з 8 до 17 години, у п'ятницю до 15. 45.
Перерва на обід - 12- 12.45.


Дві технічні перерви по 20 хвилин з 10 і 15 години.

Перелік адміністративних послуг, що надаються ЦНАП


1. З питань містобудування та архітектури
2. З питань благоустрою міста
3. Документи дозвільного характеру
4. З питань землеустрою
5. З питань державно-архітектурно-будівельного контролю
6. З питань держгеокадастру
7. З питань оренди та приватизації майна
8. З питань реєстрації юридичних та фізичних осіб
9. З юридичних питань
10. У справах дітей та сім’ї
11. З питань реєстрації громадських організацій
12. З земельних питань
13. З питань реєстрації нерухомого майна
14. З питань припинення/продовження договору оренди.



Неля Степаненко, керівник ЦНАПу: «Ми понад усе прагнемо створити для вас привітну і дружню атмосферу. Допомогти усім, хто звертається, - головний пріоритет колективу Центру надання адміністративних послуг міста Буча»

Михайло,
керівник служби з програмного забезпечення

Михайло є представником компанії – розробника програмного забезпечення, яка займається встановленням, налаштуванням, навчанням працівників системі електронного документообігу.
Програма, що забезпечує роботу ЦНАПУ, має на меті підказати працівнику, які документи споживач має здати, контрольні терміни надання послуги, контроль строків виконання. В єдиній системі з адміністраторами працюють відділи міської ради. Будь-який документ, який відвідувач приніс і віддав адміністратору, реєструється і відображується в загальній базі даних і йде на виконання з указанням строку. Ці всі процеси здійснюються автоматично, тому затримка у виконанні виключена. Моя задача – забезпечити, щоб ця система працювала бездоганно, адже від цього залежить оперативність і ретельність надання послуги. Це і є основна ідея діяльності ЦНАПів, що полягає в мінімізації людського фактору в процесі надання адміністративних послуг. Робота ЦНАПу організована таким чином, що знімаються основні причини скарг споживача: це ходіння по кабінетах, які працюють в різних режимах, та потреба раз у раз доносити все нові і нові документи, що забирає час і нерви. У нас же система налаштована так, що по кожній послузі діє чіткий алгоритм в повним набором вимог щодо документів, терміну виконання та обсягу необхідної інформації.

Інна, адміністратор на рецепції
Переконана, що готова до роботи з людьми. «Мене попереджали, що ця робота важка з огляду на те, що немає однакових людей і не всі налаштовані на позитив. Але я готова до різних відвідувачів, адже маю досвід роботи психологом, що мені дуже знадобиться в пошуку компромісів і способів уникнення стресових ситуацій», - поділилася Інна.
Ця дівчина буде першою зустрічати відвідувачів, давати їм консультації, а також записувати в чергу на прийом до голови Бучанської міської ради.
Вона пояснила, що основна місія Центру – це якісне надання послуг. А починається все з того, що відвідувача треба привітно зустріти, доступно пояснити і відправити до фахівця. Одночасно вона зауважила, що адміністратори в Центрі навчені так, що можуть заміняти один одного.

На запитання, як відбувається розподіл відвідувачів за специфікою питань, Інна пояснила: «Прийшовши з конкретним питанням, відповідач отримує консультацію, до якого саме адміністратора йому треба записатися на прийом . Далі в спеціальному терміналі він має отримати талончик. Це зробити дуже просто. Ви вже знаєте, якого характеру послугу вам потрібно отримати. Обираєте на пульті відповідну кнопку, натискаєте на неї і отримуєте квиток, де вказано місце адміністратора, який вас буде обслуговувати, та ваш особистий номер в черзі. Якщо спеціаліст поки що зайнятий, обладнані спеціальні місця для очікування. А для мам з дітками працює дитяча кімната, де малюк на час спілкування батьків займеться іграми. Коли звільняється адміністратор, то в залі очікування лунає дзвоник, який сигналізує, що прийшла черга наступного відвідувача. Весь цей процес одночасно відображується на електронному табло».

Владислав, адміністратор
з земельних питань:

- З першого робочого дня ми всі відчуваємо ту міру відповідальності, яка лежить на нас. Нам довірили бути першими, до кого будуть звертатися люди із своїми проблемами. І кожен з нас сподівається, що не підведе.
На запитання – що будете робити, якщо не знаєте відповіді на питання, з яким звернувся відвідувач, Владислав відповів: «У всякому разі не буду обманювати. Зрозуміло, що спочатку буде складно. У всякому разі, якщо виникне проблемне питання, то негайно перетелефоную до компетентної особи за роз’ясненнями. Якщо питання потребує більш тривалого вивчення, візьму контактну інформацію, щоб сповістити відвідувачу, коли його питання буде розглянуто і вирішено».


Катерина, адміністратор
зі звернень громадян

Катерина має вже досвід роботи із зверненнями громадян. Каже, що звертаються з різних питань, зокрема це скарги, пропозиції, заяви на отримання тієї чи іншої допомоги. Вона прийме людину, допоможе написати заяву, яка потім, після накладення резолюції, відправляється на виконання.

Наталя, адміністратор відділу
містобудування та архітектури

В колі її компетенції все, що стосується будівництва та архітектури.
Наталя пояснила: «На відвідувача ми заводимо карточку з указанням персональних даних та контактної інформації. По кожному питанню свій термін виконання і необхідний пакет документів – так працює комп’ютерна програма. Маючи на руках весь перелік документів по даній послузі, ми відправляємо до виконавця. Після виконання роботи сповіщаємо клієнта. Він приходить і у нас же отримує замовлений документ. Все просто, ясно і жодної колотнечі.

Ольга, адміністратор служби
у справах дітей та сім’ї

Це специфічна сфера, яка стосується захисту інтересів дітей, батьків, опікунів. До нас будуть найчастіше звертатися з питань захисту інтересів дітей із складних родин. Також наше питання – це зміна прізвища, імені та по-батькові дитини. Утворення дитячих будинків сімейного типу. Звертатимуться до нас і в тих випадках, коли планується продаж квартири, де прописана неповнолітня дитина. В переліку адміністративних послуг до двадцяти належать до компетенції відділу у справах дітей та сім’ї.
Приходьте, ми завжди раді надати допомогу.

Вікторія, адіміністратор з юридичних
та економічних питань.

Ми працюємо і з фізичними, і з юридичними особами щодо оренди, надання дозволів на приватизацію майна, видачі свідоцтв права власності тощо.
Вікторія – юрист за фахом і мріє стати справжнім професіоналом. Вона впевнена, хоч і проходила стажування у відповідних відділах, що практична робота винесе на поверхню багато проблемних питань. Їх вдасться розв’язати лише завдяки наполегливості та самовдосконаленню. Саме до цього вона себе і готує в щоденній праці.

Володимир, адміністратор
відділу Держгеокадастру

За словами Володимира, ЦНАП спрощує процедуру задоволення потреб громадян в адміністративних послугах. Для зручності діє електронна черга. Буває таке, що людина приходить з одного питання, особливо це стосується земельних справ, а до них дотичні й інші, що стосуються і геокадастру, і, скажімо, юридичних питань. «Саме для цього ми всі сидимо поруч. Завдяки такому сусідству відвідувачу не треба кудись додатково звертатися. Консультації можна одночасно отримати в одному приміщенні, але у різних спеціалістів», - пояснив Володимир.

Яна, адміністратор
КП «Ірпіньводоканал»

Як повідомила Яна, до неї можна звертатися з будь-яких питань, що стосуються водопостачання і водовідведення. Тут можна звірити платежі, отримати розрахункову книжку, викликати спеціалістів, зокрема для опломбування лічильника. «Можна і скаргу подати, якщо є привід. Вона буде обов’язково передана до центрального офісу на виконання», - переконує Яна.

Вікторія, адміністратор Київобленерго
Питання стосовно розрахунків, укладення договорів, видача рахунків, роз’яснення тарифів та норм нарахування. «До нас звертається з питань перерахунку, оскільки показники, вказані у квитанціях, часто виведені по-середньому. Коли людина приходить із реальними цифрами, то на місці ми робимо перерахунок, який тут же потрапляє в загальну базу даних», - наголосила Вікторія.

Представниці Водоканалу і Обленерго повідомили, що до них можуть звертатися жителі як Бучі, так і Гостомеля, Ворзеля, якщо їм зручніше обслуговуватися саме тут.


__________________________________
газета: "Бучанські новини" №22 від 3 чераня 2016 року
ЦНАП
  6
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 1
Додати коментар
Александр Руденко
Вчера брал вытяг для ЧП, вся процедура заняла до 10 минут. Очень приветливые сотрудники. Большое спасибо за качественный сервис!

0
ankan_ii

OFFline

  • ankan_ii (34)
  • Користувачі
  • 12 липня 2016 09:33
То что они сделали - есть конечно плюс. Касательно обслуживания - да, с талончиком в очередь исчезли скандалы, типа - вас тута не стояло! Но ребята - сейчас жара - следите за тем, чтобы вода в кулере была и главное - СТАКАНЧИКИ!!! Пожалуйста!

1
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.