» » » Жителі – запитують, Бучанський міський голова – відповідає..

Жителі – запитують, Бучанський міський голова – відповідає..

У минулому номері газети "Бучанські новини" був опублікований звіт Бучанського міського голови Анатолія Федорука перед територіальної громадою міста. Проте, до посадовця виникло чимало запитань з боку жителів, які переважно стосувалися галузі комунального господарства і розвитку інфраструктури міста. Ось, що найбільше цікавило бучанців.


- Деякі працівники місцевого самоврядування поводяться не дуже культурно й чемно. Чи несуть вони відповідальність за свої дії, і яка робота ведеться щодо недопущення подібного в майбутньому?
- Це дійсно прикрі випадки. Тому що посадова особа Бучанської міської ради має поводитися достойно. Але тут варто зробити акцент на іншій обставині, яка спонукала до таких дій. Я жодним чином не виправдовую їхню поведінку, але повірте, щоб «довести» людину до такого – то треба мати зумисні наміри. Але бувають різні ситуації в житті, особливо на роботі. Посадова особа жодним чином не повинна піддаватися на провокації.

- Чому депутати Київської обласної ради, які обиралися від Бучі, не звітуються про свою роботу перед територіальною громадою?
- Що заважає членам громади, тим більше, які мають активну громадську позицію, ініціювати дане питання і отримати на нього відповідь? І не чекати, що хтось дасть вказівку, аби депутат прозвітувався – він обраний людьми. Будь ласка, давайте ініціюємо дане питання. Це буде нашою громадянською позицією по відношенню до депутатів обласної ради. Разом з тим заслухаємо, як вони представляють інтереси виборців у Київській обласній раді.
Дане питання розглядалося на регламентній комісії обласної ради і рекомендаційно голова облради давав доручення депутатам у найкоротший термін провести такі зустрічі-звіти. Впевнений, що Сергій Ареф’єв і Вікторія Кунгурцева знайдуть час зустрітися з людьми.

- Громада Лісовій Бучі запитує: коли ж буде каналізування вулиць Дніпровської, Пролетарської? Коли приведуть у порядок все, що порозривали?
- Кооператив «Клин» був організований мешканцями мікрорайону Лісова Буча (тоді ще 12 вулиць). Так склалося, що майже стовідсотково забудували той мікрорайон (аж до річки Бучанки), але за каналізацію чогось не подумали.
Міська рада чотири роки тому, виходячи з ініціативи жителів, прийняла рішення долучитися до облаштування каналізаційного колектора в даному мікрорайоні. Пішли наступним шляхом: мешканці цих вулиць, взявши технічні умови, виконують проект і проходять погодження. А місто – фінансує матеріали. Робота – за мешканцями. Практично всі вулиці в Бучі, на яких відбувалася заміна каналізації, таким чином організовувалися.
Але в даному мікрорайоні є вулиці з великою протяжністю і незначною кількістю жителів. Тому місто вирішило залучити у вирішення даного питання 80% свого фінансового ресурсу, і лише 20% - від мешканців. Два роки тому та частина вулиці, яка спочатку не погоджувалася виконати біля себе проект каналізування, вирішила долучитися до робіт і відбулося коригування проекту.

У минулому році, залучивши субвенцію з державного бюджету, місто продовжило деякі роботи.
Тож, у 2013 році завершимо з вами це будівництво, тому що маємо напрацювання щодо залучення державних коштів. Це «перехідний» об’єкт в державному бюджеті і нам вдалося його туди «вклинити». І по вулицях Старо-Яблунська, Ворошилова, Дніпровська, Набережна і Івана Франка, в другій половині року, навіть передбачаємо відновлення асфальтного покриття.
Але тут варто було б зробити ревізію жителям, членам того кооперативу: скільки ж було зібрано коштів, хто із мешканців на тій чи іншій вулиці прийняв фінансову участь і куди той фінансовий ресурс був задіяний? Тому що там є питання. Крім того, ця ревізія дасть можливість по-іншому подивитися на охоплення вулиць в даному мікрорайоні. Там дійсно складна ситуація: щільна забудова практично на всіх вулицях, які завширшки 4,5-5 метрів. Роботи переважно велися спецтехнікою, яка діяла шляхом проколу, а певні ділянки – відкритим способом (але глибина каналізаційного колектору залягає досить низько) і ми в зиму увійшли практично з напіврозритими вулицями. У зимовий сезон ледь вдалося безаварійне проходження автотранспорту. Але зараз потрібно завершувати ці роботи і приводити мікрорайон у належний вигляд. Тому ця робота – на контролі.

- Я не місцева – з Вінницької області. Але в мене діти проживають на Склозаводській. Корінні жителі не завжди помічають у якому чудовому місті вони живуть – воно дуже гарне. Але є й запитання: коли буде зроблений ремонт в дитсадку «Берізка»? І чи буде збільшуватися кількість дитячих майданчиків у цьому мікрорайоні?
- Поточний ремонт проведемо. Щодо капітального, то виконуємо проект і подаємо його до державних програм щодо утеплення, оновлення фасаду тощо. Складно сказати, чи будуть вони фінансуватися в цьому році. Ситуація проясниться у квітні. Але те, що цей садочок потребує капітального ремонту, – факт.

- Коли відновиться вуличне освітлення по Склозаводській?
- Великий об’єм роботи по даному мікрорайону був зроблений понад шість років тому. І той стан, який сьогодні з освітленням, озелененням, прибудинковими територіями – потребує капітального ремонту і втручання.
Те, що два роки після реконструкції ліній електропередач по вул. Кірова, не встигають відновлюватися мережі – може бути лише поясненням. Спільно з Бучанським управлінням житлово-комунального господарства, яке обслуговує вуличне освітлення, - ми повесні весь комплекс робіт проведемо і обов’язково завершимо.

- У мікрорайоні Склозаводський графік руху транспорту нерегулярний, з транспортним забезпеченням – проблема. Чи можна якось вплинути на перевізника?
- Два тижні тому, за результатом інтернет-спілкування з жителями, кількість звернень щодо автоперевізника вже «зашкалювала». Ми прийняли рішення, що дане питання обов’язково включаємо до порядку денного виконавчого комітету Бучанської міської ради. І заслухаємо інформацію про всю мережу маршрутів у місті, щоб не тільки розглянути існуючу проблему, але й організувати два кільцевих загальноміських маршрути.
Велика кількість нарікань й на те, як поводяться водії. Вийшли з пропозицією, щоб у кожному автобусі, на видному місці, були телефони і керівництва автопарку, і керівництва міста. Думаю, це трішечки дисциплінує водіїв – і стосовно місць для пільгових категорій, і їхньої поведінки в цілому.
Крім того, ми маємо спільно з автопарком і службою автомобільних доріг розробити нові маршрути, а також облаштувати під’їзди, підходи, автобусні зупинки та ін. Якраз цими питаннями будемо займатися в 2013 році. Тому що нова дорога Київ-Ірпінь дала можливість трохи змінити й напрямки, потоки автотранспорту. Тому ми повинні врахувати ці моменти і відштовхуватися від існуючої ситуації. Особливо, стосовно мікрорайонів Склозаводський, Яблунька і Тарасівський.

- Школа №1 – мабуть, найзанедбаніша в нашому місті. Ми пам’ятаємо проект «Червона Русь», коли обіцяли виділити багато коштів на реконструкцію навчального закладу. Але зараз бачимо, що на тому місті, де мав бути університет, зводяться приватні будинки.
Але чи буде щось робитися з самою школою?

- Я так розумію, що ви, і багато хто, жалкує, що даний проект не вдалося реалізувати.
А відбулося наступне. Інвестор, який виявив бажання побудувати в місті вищий навчальний заклад, брався за модернізацію і реконструкцію школи №1. Цей проект не здійснився. Чому – можна лише здогадуватися. Але можу категорично спростувати те, про що ви говорили, ніби на території школи відбувається приватна забудова.
У нас всі заклади освіти в місті мають чіткі межі своєї території із сформованими межовими знаками і державними актами. Жодним чином приватна житлова забудова «не находить» на освітянський простір

Стосовно реконструкції школи №1. Мали велику надію, що холдингова компанія «Київміськбуд» згідно договору побудує школу. Але були внесені зміни в діюче законодавство. Будівельні компанії пролобіювали собі певну пільгу. Тепер забудовник може не виконувати свої зобов’язання, а сплачуватиме 4% до бюджету. У результаті, органи місцевого самоврядування не отримали квадратні метри житла, соціальні об’єкти. А маємо лише ту проблематику, про яку говоримо: де садочки, школи і комунікації?
Матеріально-технічна база школи №1 обов’язково буде зміцнена і покращена. Але це має робитися послідовно – після ремонту школи №2, де розташовуватиметься спорткомплекс. Буду відвертим, не скажу, що це станеться в цьому році. Зараз добре хоча б виконати проектну документацію по фактичному будівництву на цій території нової школи.
Але маємо надію, коли побудуємо школу №6 по бульв. Б. Хмельницького, то і дещо зміниться ситуація в підході щодо майбутнього школи №1. Можливо, тоді доведеться переглядати її концепцію. Але це вирішуватиметься освітянськими колективами.

- Як поліпшаться умови проживання педагогів, які працюють багато років у Бучі і стоять на квартирній черзі? Коли зводилися будинки за рентген-кабінетом, казали, що там будуть виділятися квартири для вчителів. А тепер?
- Готуючись до зустрічі, зробив вибірку – скільки взагалі з 2000 року по 2011 рік було отримано від забудовників житла і передано нашій територіальній громаді, і хто його отримав.
За цей період забудовники передали місту 67 квартир (з різною кількістю кімнат).
20 квартир було надано жителям Бучі в порядку черговості (ті категорії, які перебувають на квартирному обліку). 24 квартири надали працівникам освіти, 7 квартир – медикам, 7 квартир – працівникам житлово-комунальних служб, 14 – працівникам правоохоронних органів, суду, юстиції, спорту, соціального захисту і працівникам міськвиконкому.
Крім того, в місті була реалізована програма, де 12 медичних працівників бюджетної сфери пішли за принципом «50 на 50» (по вул. Чкалова).

Стосовно будівництва біля рентген-кабінету. Новий будинок з’явився внаслідок того, що ми забрали у приватного власника територію, де тепер знаходиться парк Булгакову. Натомість дали можливість йому реалізовувати свій задум біля рентген-кабінету.
Разом з тим, там планувалося і планується будівництво багатоквартирного будинку і для освітян. Але на стадії проектування сама організація цього кооперативу чомусь не спрацювала. Думаю, повинні заново зініціювати це питання (адже вже є проект, комунікації) і обов’язково запропонувати освітянам освоєння цієї території. У такий спосіб зможемо вирішити проблему із житлом. Адже більше не будемо отримувати від забудовників вже готові квартири – і не лише Буча, але й будь-яка інша територіальна громада.

Щодо житлової перспективи. Спільно з профільною депутатською комісією напрацьовуємо питання щодо виділення або створення умов, при яких собівартість будівництва житла для бюджетної сфери відбуватиметься за принципом «60 на 40» (більшу половину відшкодовує місто, меншу – громадянин). Забудова планується на території за школою №3. Хочемо поширити цю практику і на всі категорії громадян, які стоять на обліку щодо покращення житлових умов.
Думаю, що чимала кількість жителів скористається даною програмою.

- По вул. Горького і Будьонного немає ні води, ні каналізації. Ми вже один раз збирали кошти, робили геодезію, технічні умови. Але все «вперлося» в насосно-каналізаційну станцію для того, щоб зробити проект. Справа застопорилася.
Але цього разу пообіцяв допомогти депутат. Люди повірили, вдруге зібрали гроші, виконали техумови. Чи буде в цьому році допомога з боку міської ради на проведення води і каналізації?

- Уточнююче запитання: проект і експертиза є? Відповідь – експертизи немає. В цьому і біда. Ми ніби щось і робимо, але не так, як вимагає законодавство. Місто готове допомогти.
Довгий час жителі цих вулиць жили згадкою, що у 1990-х роках щось намагалися розпочати зробити. Але не вийшло. Добре, що час минув і свідомість змінилася – треба це питання вирішувати. Але спільно з КП «Бучабудзамовник» відпрацюйте: хто виконував проект, коли може бути його експертиза. У нас ще місяць часу, щоб можна було скорегувати план соціально-економічного розвитку міста – обласним бюджетом, або брати участь у державних програмах.
У місті ми маємо 8-10 проектів по водозабезпеченню і каналізуванню. Провели утеплення, реконструкцію 24 будинків, а напрацьовано фактично 48 будинків. І всі ці пропозиції подані до державних програм для того, щоб залучити кошти. Звичайно, нам не вдасться в повній мірі все охопити, але ті проекти, які «втиснемо» у державні програми, будуть гарантовано виконані. Ми скоригуємо свої плани і за кошти місцевого бюджету також зможемо долучитися до виконання задуманого.
Але головна умова – скрізь повинні бути проект і експертиза.

- Щось треба робити з безпритульними собаками. По вул. Тарасівській вже можна створювати зоопарк – яких порід тільки не знайдеш! Не можна пройти – нападають.
- Ми одна з небагатьох територіальних громад, яка уклала договір на стерилізацію бродячих тварин, проведення профілактичних заходів. Але тварини є – і від цього нікуди не дінешся. До вирішення цього питання має бути комплексний підхід.

- Питання щодо якості води. Старі труби, брудна вода. Але навіть якщо встановити очисні споруди, жахливий стан комунікацій зведе всю роботу нанівець. Чи відремонтуєте бювет в мікрорайоні Тарасівський?
- Що стосується бюветів. Звичайно, виходячи з потреб забезпечення водою мешканців, місто практично в кожному мікрорайоні побудувало бювети. Їх потрібно було експлуатувати. У Києві це робить «Київводоканал». Відповідно, звернулися з цим питанням до «Ірпіньводоканалу». Але підприємство «усунулося» від вирішення даного питання, бо для них це зайве навантаження, а прибутку – ніякого.
Давайте спільно обстоювати свої права та інтереси! Наприклад, виставляти даній організації претензії щодо неякісної питної води, робити позови до суду. На сьогоднішній день, немає жодного судового позову, хоча всі скаржаться на погану якість води. То як це розуміти?
Якщо кожен споживач буде свідомим і не стоятиме осторонь – ми змусимо «Ірпіньводоканал» більш відповідально ставитися до своєї роботи і послуг, які надають населенню. Іншого шляху немає. Потрібно докорінно змінювати підхід до даного питання.

Навесні обов’язково проведемо обстеження всіх бюветів, відновимо їхню роботу, але, як споживачі, давайте також будемо трохи залучати «Ірпіньводоканал».
Проаналізувавши всі питання, які виникають стосовно житлово-комунального господарства, підхід і принцип Бучанської міської ради такий: не влада повинна пояснювати, чому надаються неякісні послуги і виправдовувати ЖКГ, а комунальні служби повинні відповідати і забезпечувати надання цієї послуги. Скажу, що в багатьох моментах комунальні служби починають паразитувати на тому, що все одно їх профінансують і допоможуть. Ні, такого не буде! Будуть рівні умови між суб’єктами господарювання, які надають послуги.
Наведу приклад із життя наших комунальних служб: ніхто нікому не відмовляє, всі доброзичливо ставляться. Але люди ходять по колу, а питання не вирішується. То на енергетика посилаються, то на двірника... Я думаю, цього більше не буде.

- Я – старожил Бучі, маю двох дітей. Мені ні крихти не виділили землі, навіть зелені не можу посадити. В чому причина? Де моя земля?
- Я мрію дожити до того часу, коли питання землі взагалі не розглядатиметься. Тому що скільки не діли – її буде мало, потреби всіх не вдасться задовольнити. Завжди виникатиме: чому хтось отримав, а я ні?
Якщо комусь делеговано повноваження розглядати ці питання – завжди присутня суб’єктивність. 30 земельних ділянок – як їх розділити? Кому вони більше потрібні, як справедливо вирішити? Досить складно на це відповідати.
Що робить влада в цьому випадку? Максимально намагаємося із земель запасу визначити території, де можна надати ділянки під індивідуальну житлову забудову. Наприклад, в минулому році розглядали мікрорайон Ястремщина -56 громадян отримали ділянки. І що, зменшилася кількість тих, хто хоче також її отримати?.. Ні. Щодня і щороку таких людей все більше.
Крім того, коли роздали ці земельні ділянки зіштовхнулися з тим, що людям треба допомагати їх оформити.
У місті сьогодні близько 9 тисяч власників садиб. У нас – 33 тисячі громадян, які мають право на землю. Якщо відняти кількість власників, то залишається 24 тисячі людей, які претендують на землю. Ніколи не буде можливості задовольнити всіх.
А коли почали проводити аналіз питання землекористування, то люди мали паї і весь час ходили в міську раду, аби їм надали земельну ділянку. І такі питання «пропустили».

Інша справа: є потреба і ми маємо визначити території, де люди зможуть займатися городництвом. Тому що не всі мають можливість купувати фрукти й овочі в магазині чи привозити з села. Маємо вирішити ці питання.
Місто повинно створити умови для всіх, хто має бажання поліпшити житлові умови шляхом будівництва житла, квартир. Таким чином плануємо на перспективу вирішувати житлову проблему.

- Екран на Київській площі заважає людям спати. Може його вимкнете?
- Технічно він працюватиме тепер з 10.00 години ранку до 20.00 години вечора. Тому проблема зникне.

- Я житель мікрорайону Лісової Бучі, вул. Дмитра Вишневецького. Вже 10 місяців у нас немає вуличного освітлення. Як бути?
- Ми в минулому році розпочали заміну електроопор. РЕС виконав цю роботу, а ЖКГ не встигло за ними відновити мережі вуличного освітлення. В поточному році відповідний комплекс робіт і по Склозаводській, і в Лісовій Бучі – буде виконаний. Якщо «БУЖКГ» самостійно не зможе це зробити, то ми доручимо справу іншій підрядній організації.

- Гуртожиток по вул. Островського, 36. Зараз стоїть питання, щоб його приватизувати. Але немає паперів на проживання. Виходить, що ми укладаємо договір на соціальне житло в оренду.
- Напевно, коли будуть чергові вибори до Верховної Ради, матимемо ще й інші рішення, які спрямують на те, щоб задовольнити виборця і сподобатися йому. Що й зробили наші законодавці, коли дали можливість приватизовувати гуртожитки. Згідно статистики, в них проживають 5,5 млн. громадян.
Виникає низка питань. Зважаючи на те, що деякі «хвацькі» хотіли в судовому порядку оформити собі квадратні метри власності, ми пішли на те, що гуртожитку по вул. Радгоспній дали дозвіл на приватизацію, а по вул. Островського, 36 – зупинили і змінили статус, щоб вберегтися від недобросовісних мешканців. Натомість запропонували жителям цього гуртожитку спільно з балансоутримувачем – «БУЖКГ» взяти технічні умови в РЕСі, виконати їх і підвести до кожного майбутнього свого помешкання електрооблік. Тоді кожен платитиме сам за себе. Адже коли людина приватизує свою кімнату, а лічильник залишиться загальний – через місяць гуртожиток відключать від електрозабезпечення через заборгованість (хтось платить, а хтось ні). Сумний досвід такого вже є.
Більша частина мешканців гуртожитку з розумінням поставилася до такої постановки питання. Провели збори, спільно з «БУЖКГ» взяли технічні умови. Зараз треба виконати проект реконструкції, побудувати ці мережі і лише тоді кожному дамо дозвіл на приватизацію. Іншого шляху немає, повірте.

- Коли буде приділена увага підземному переходу, де збирається молодь і розпиває спиртне?
- Наш підземний перехід – єдиний від Києва до Ягодина на трасі Київ-Ковель, у такому стані, що спільно зі службою автомобільних доріг думаємо: ставити його на капітальний ремонт чи зачинити взагалі. Тому що не пройшов ще експлуатаційний термін, щоб робити ремонт, а стан такий – наче після нашестя монголо-татар.
Навіть хтось з мешканців запропонував пофарбувати у чорний колір – можливо тоді не будуть писати на стінах.
Однозначно, міліціонера там не поставимо. Звичайно, є проблеми – забивається дощова каналізація, ламають пластик – будемо відновлювати, мити і прибирати. Але, поки проходитимемо повз і байдуже спостерігатимемо, як хтось щось руйнує, то жодна комунальна служба не встигне забезпечити утримання цього переходу. Те, що побудовано – потрібно берегти, бо воно слугує людям.
Скажу інше, на сесії прийняли рішення про будівництво торгівельного центру «Новус» - на території СТО по вул. Києво-Мироцька. Ця реконструкція передбачить модернізацію самого об’єкту – підземного переходу з тротуарами і доріжками. Тому в поточному році ці роботи будуть виконуватися.

- Яка перспектива будівництва лікарні в Бучі, щоб не платити такі кошти Ірпеню?
- Якщо ми будемо утримувати власну лікарню, то платитимемо ще більше. Адже зараз сплачуємо лише свою частину за надані медичні послуги. Крім того, лікарня знаходиться в Бучі. Будувати нову – немає сенсу. Інша справа, що ті міжбюджетні відносини, які виникають між Бучею та Ірпенем – це робочі моменти, які жодним чином не повинні впливати на надання медичної допомоги.
Ми вийшли з ініціативою до обласної влади, щоб на базі психоневрологічної лікарні (Кичеєво) чи Ірпінського військового госпіталю (Ірпінь) зробити Північно-Західний госпітальний округ. Це фактично – філія обласної лікарні. Тоді можна було б передбачати фінансовий ресурс на ці установи, де рівень надання допомоги – значно вищий. Дана концепція розглядається, але поки що практичних рішень, втілення задуму у життя – немає.

- Чи планується в Бучі побудувати басейн?
- Він планувався біля стадіону, але інвестор відмовився від цієї ідеї. У Бучі зараз побудований приватний басейн по вул. Ревуцького і навесні його введуть в експлуатацію. Є й інші напрацювання. Але коли справа дійде до будівництва – тоді і поінформую про це.
Місто за бюджетні кошти басейн не побудує, бо це дороге задоволення. Ще більш «затратніше» – його подальше утримання. Є більш нагальні потреби.

- Як вирішується питання з приміщеннями для дитячо-юнацької спортивної школи?
- Спортивний зал на базі школи №2, який в цьому році введемо в експлуатацію, фактично розв’яже багато питань щодо діяльності як секцій, так і самої ДЮСШ. Будемо будувати спортивні майданчики і біля школи №3. А поки що зупиняємося на матеріально-технічній базі загальноосвітніх шкіл.
- Чи планується ремонт дороги по вул. Малиновського (в’їзд до господарського дворику дитсадка «Козачок»)?
- Планується. Ми б уже давно її заасфальтували. Але власники дитячого табору «Щорс», згідно укладеного договору, зобов’язані заасфальтувати біля себе відрізок дороги (вартість 1,5 млн грн). Найближчим часом – розглянемо це питання. Адже неприємно, що в центрі міста знаходиться така вулиця.

- Чи планується курсування маршруток по новій трасі Київ-Ірпінь?
- Планується. У поточному році розглядається три таких маршрути. Зокрема, від вул. Тарасівської, зупинки «тройки» і від Склозаводської. Але зрозумійте, багато питань (зокрема і маршрути) не залежать від органів місцевого самоврядування. Жителі самі повинні ініціювати вирішення того, що їх цікавить і що для них потрібне.
Уже навіть Київська облдержадміністрація не опікується цим питанням. Ним займається Мінтранспорту. Що зараз відбувається? З Бучі у різні точки йде 31 маршрут. Реально 5-6 маршрутів на Київ лише є рентабельними. Але провели останній тендер. Взяли і віддали чотири маршрути на Київ іншій компанії. Хто тоді утримуватиме ті маршрути, які йдуть по селах і не окуповують себе? Ніхто про це не подумав. Тому і виникла ситуація із страйком перевізників. Голова Київської облдержадміністрації Анатолій Присяжнюк своїм розпорядженням фактично зупинив результати цього конкурсу. Створена робоча група і зараз по кожній адміністративній одиниці переглядається питання маршрутів. І це потрібно робити, бо і стан рухомого майна такий, що страшно сідати. А разом з тим ніхто не проти, щоб була конкуренція.
Але в цілому, якщо склалася маршрутна сітка по Бучі й регіону, – то нехай приходить перевізник з іншого міста, перемагає в конкурсі і забезпечує всі ці маршрути – щоб пасажири не страждали.

- Коли планується здача в експлуатацію дитсадка по вул. Центральній?
- До 1 вересня, або до Нового року хочемо закінчити його і здати. Зараз продовжуються роботи і ми підійшли вже до покрівлі. Потреба у цьому закладі дійсно є, тому працюватимемо активними темпами. Крім того, чим більше стоятиме незакінченим об’єкт будівництва – тим більше буде руйнуватися.

- Чому тарифи на комунальні послуги в Бучі вдвічі вищі, ніж у Києві?
- Особливість Києва по тарифоформуванню в тому, що це столиця. Київ – це окрема держава в державі і ми, міські голови, коли збираємося і дискутуємо на цю тему – категорично засуджуємо політику будь-якого уряду по відношенню до Києва і до решти населених пунктів. Адже факт – тарифна політика столиці не покриває собівартість. Чому там не відключають від послуги, а в інших регіонах – виставляють ліміти на газ і таке інше?! Звичайно, це несправедливо. Тарифи, встановлені державою, повинні бути для всіх однаковими.
Для Бучі питання стоятиме по-новому. Сплачуватимемо за послугу лише в опалювальний сезон. Хто «не потягне» - оформлюватиме субсидію.
Крім того, будемо встановлювати лічильники. Було б добре, якби їх взяли на баланс об’єднання співвласників багатоповерхових будинків, які контролюватимуть і відповідатимуть за них.
Також по місту провели аудит теплозабезпечення. Намагаємося прорахувати тариф по кожному мікрорайону Бучі, прив’язуючись до котельні. Звичайно, після аналізу, можливо, будемо робити якісь коригування і виходити на «середній» тариф, адже в деяких місцях він може бути вищим, ніж зараз. Але для того, щоб цього не було, ми в самих котельнях плануємо встановити енергозберігаючі котли, замінити теплотраси, модернізувати обладнання. Тобто, для вирішення цього питання плануємо підійти комплексно в 2013-2014 роках.

- Існуючі «ковпаки», покликані обмежити рух автотранспорту, себе не виправдовують.
Чи планується їхня заміна?

- Ми вже замовили більш стаціонарні обмежувачі руху. Плануємо їх незабаром встановити. Тому що ці бетонні «шашки» в зимовий період фактично не виконували ніяку функцію – їх зсунули або ті, хто чистить дорогу, або самі водії. На пішохідну зону автомобілі не повинні заїжджати.

- Чи планується переглянути «карткову систему» у ліфтах?
- Маємо доручення голови Київської облдержадміністрації взагалі ліквідувати всю цю карткову систему, не лише в Бучі. Через що робимо єдиний підхід до вирішення даного питання.
Але є інші моменти: тарифи не можна піднімати, а ліфти повинні бути справними? Як? Але та система, яку ми запровадили в місті, посилаючись на інші населені пункти, себе дискредитувала. Адже дуже велика кількість нарікань на обслуговування громадян – навіть в тому питанні, щоб придбати ці картки.
Наголошу на іншому, міська влада тепер по-іншому подивиться на роботу комунальних служб щодо обслуговування територіальної громади.
газета: "Бучанські новини" №11 від 15 березня 2013 року
звіт мера
  0
Коментарів: 2
Додати коментар
odinizelektorata

OFFline

Шановний Анатолію Петровичу! Можи Ви у змозі прояснити, з якою метою у Бучі центр міста позбавили дерев. Серед нещадно зрізаних насаджень (дуже дивно, справились напрочуд швидко, де і бензин взявся, і транспорт і працівники просто видресирувні, і не прогулювали не байдикували, навіть тверезі були). Всі зрізані дерева були не старими, серед зрізаних насаджень дуже багато горобини, кущів бузку, верба та береза, які створювали чудовий затишок у місті. Тепер у літню спеку бучанців будуть прохолоджувати ЗАВАЛИ брудного каміння (такі собі, сучасні дизайнерські марення, через яке пробивається бур*ян) та розпечений і в величезних ямах асфальт. Повірте, у скверику Вашого домашнього подвір*я (у лісовій прохолоді) не так відчувається дух Бучі влітку, як жителям асфальтового масиву!!!
ДЯКУЄМО!!! ДУЖЕ ВАМ вдячні ВИБОРЦІ В БУЧІ!!!

0
няня

OFFline

  • няня (1)
  • Користувачі
  • 10 квітня 2013 11:11
Доброго дня! Дуже цікавить, коли вирішиться питання баків для сміття по вулиці Григорія Сковороди. Контейнери забрали, а сміття люди зносять. А що залишаеться робити? Поблизу контейнерів не має, машина по збору приїжає один раз на тиждень, і то не завжди! Вулиця зовсім не повільно, але впевнено прямує до екологічної катастрофи, з наближенням весни це особливо видно. Відмовку про те, що люди не оплачують вивіз сміття ми вже чули, то можливо нарешті ви подбаєте про тих, хто вчасно і все оплачує?! В нашому будинку прописано 6 мешканців, за збір сміття ми оплачуємо 30 грн щомісяця, а куди його дівати: наші проблеми?

0
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.