Жителі мікрорайону Мельники звернулися до адміністрації сайту, щоб висвітлити звернення громадян щодо будівництва нового дев’ятиповерхового будинку поруч з присадибними ділянками.
Інформація від 19.06.2012р.:
- Звернення мешканців присадибних ділянкок та відповідь першого заступника міського голови Г.В. Дмитренко : Скачать файл: 1-zvernennya.pdf [2.72 Mb] (cкачиваний: 220)
Посмотреть онлайн файл: 1-zvernennya.pdf
- Колективна заява мешканців присадибних забудов мікрорайону Мельники та відповідь першого заступника міського голови Г.В. Дмитренко : Скачать файл: 2-kolektivna_zayava-vidpovid.pdf [1.29 Mb] (cкачиваний: 106)
Посмотреть онлайн файл: 2-kolektivna_zayava-vidpovid.pdf
- Попередні пропозиції та зауваження від мешканців та лист на імя директора "НДПІ містобудування" В.М. Оніщенко
від заст.міськ. голови Г.В. Дмитренка : Скачать файл: 3-propozicii.pdf [1.83 Mb] (cкачиваний: 82)
Посмотреть онлайн файл: 3-propozicii.pdf
Інформація від 12.05.2012р.:
На сайті, в статті «Інфраструктура: У місті планують побудувати новий житловий об’єкт», було поінформовано про громадські слухання з приводу розробки детального плану території житлового кварталу з розташуванням громадських закладів, що знаходиться в м. Буча, в межах вулиць Лісова, Вокзальна та Паркова.
Але, на думку громадян, ці слухання пройшли з численними порушеннями, які і досі мають місце бути.
Зокрема, вони стосуються Закону України «Про основи містобудування»; Постанови № 555 Кабінету міністрів України від 25 травня 2011 року; Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Крім того, слухання не узгоджуються із Статутом міста.
Мешканці звертаються до мера міста Анатолія Федорука з відкритим листом у якому просять врегулювати конфліктні моменти.
Звернення громадян до мера:
вибіркові місця із Законів:
Статут міста Буча: Скачать файл: statut-mista-bucha.pdf [747.43 Kb] (cкачиваний: 122)
Посмотреть онлайн файл: statut-mista-bucha.pdf
Всі файли в одному архіві: Скачать файл: zvernennya_kampa.rar [3.93 Mb] (cкачиваний: 76)
Інформація від 19.06.2012р.:
- Звернення мешканців присадибних ділянкок та відповідь першого заступника міського голови Г.В. Дмитренко : Скачать файл: 1-zvernennya.pdf [2.72 Mb] (cкачиваний: 220)
Посмотреть онлайн файл: 1-zvernennya.pdf
- Колективна заява мешканців присадибних забудов мікрорайону Мельники та відповідь першого заступника міського голови Г.В. Дмитренко : Скачать файл: 2-kolektivna_zayava-vidpovid.pdf [1.29 Mb] (cкачиваний: 106)
Посмотреть онлайн файл: 2-kolektivna_zayava-vidpovid.pdf
- Попередні пропозиції та зауваження від мешканців та лист на імя директора "НДПІ містобудування" В.М. Оніщенко
від заст.міськ. голови Г.В. Дмитренка : Скачать файл: 3-propozicii.pdf [1.83 Mb] (cкачиваний: 82)
Посмотреть онлайн файл: 3-propozicii.pdf
Інформація від 12.05.2012р.:
На сайті, в статті «Інфраструктура: У місті планують побудувати новий житловий об’єкт», було поінформовано про громадські слухання з приводу розробки детального плану території житлового кварталу з розташуванням громадських закладів, що знаходиться в м. Буча, в межах вулиць Лісова, Вокзальна та Паркова.
Але, на думку громадян, ці слухання пройшли з численними порушеннями, які і досі мають місце бути.
Зокрема, вони стосуються Закону України «Про основи містобудування»; Постанови № 555 Кабінету міністрів України від 25 травня 2011 року; Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Крім того, слухання не узгоджуються із Статутом міста.
Мешканці звертаються до мера міста Анатолія Федорука з відкритим листом у якому просять врегулювати конфліктні моменти.
Звернення громадян до мера:
Голові Бучанської міської ради Федоруку Анатолію Петровичу
Мешканців садибних забудов мікрорайону «Мельники» м.Бучі
Звернення
Шановний Анатоліє Петровичу, ми, мешканці садибних забудов мікрорайону «Мельники» м.Бучі, звертаємось до Вас, з проханням сприяння забезпечення наших конституційних прав і законних інтересів при здійсненні містобудівної діяльності і обговоренні містобудівної документації, проектів окремих об'єктів з внесенням відповідних пропозицій до органів місцевого самоврядування, а також захистити права як громадян згідно із законодавством. Прохання обумовлено Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Законом України «Про основи містобудування», та інших нормативно-правових актів, що видаються на їх виконання.
По суті:
16 березня цього року засобами масової інформації було доведено до громадян про проведення громадських слухань 16 квітня 2012р. о 16-00 у приміщенні підприємства «Campa», по питанню розробки детального плану території житлового кварталу з розташуванням громадських закладів, що знаходиться в м. Буча, в межах вулиць Лісова, Вокзальна та Паркова (без ніяких детальних пояснень і висвітлень, щодо запланованого обговорення). У встановлену дату слухання не відбулись, несподівано змінилась дата проведення слухань, причому про це знав забудовник, але не була завчасно оповіщена громадськість.
На наші вимоги здійснити офіційне оголошення про нову дату громадських слухань у відповідності до чинного законодавства, представник забудовника, юрист підприємства «Комфорт», запропонувала для охочих провести ознайомлення з містобудівною документацією наступного дня 17 квітня 2012р. о 19:00 год., з попередженням, що вони можуть взагалі нічого не проводити. Тому, таке ознайомлення було проведено, але без дотримання законодавчих норм щодо проведення громадських слухань. Нам було доведено до відома про зведення 9-поверхового! житлового будинку, і представлено до уваги детальний план території житлового кварталу з розташуванням громадських закладів, що знаходиться в м. Буча, в межах вулиць Лісова, Вокзальна та Паркова (орієнтовною площею 9,2 га). На зборах були присутні біля 15 осіб мешканців, представник забудовника, представники проектної організації - Державний проектний інститут «НДІ містобудування», головний архітектор міста — Ткаченко В.Г.
Відповідно СТ.13 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» порядок організації та проведення громадських слухань визначаються статутами територіальних громад. Буча має Статут територіальної громади (далі по тексту Статут), але він повинен відповідати положенням Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншим законам України. Ст. 1.2.4. «Якщо будь-яке положення цього Статуту є або буде невідповідним Конституції України та законам України то діють норми останніх, як актів більш високої юридичної сили, та це не буде підставою для припинення дії інших положень цього Статуту. Недійсне положення повинно бути замінене іншим положенням, виробленим у відповідності з законодавством України». Зокрема, до інших законів України відносяться: Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» №3038-VІ від 17.02.2011р, Закон України «Про основи містобудування» №2780-ХІІ від 16.11.1992р., ПКМУ «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» №555 від 25.05.2011р. та інших.
Громадські слухання мають відбуватися в кілька етапів, з обов'язковим оприлюдненням намірів про забудову. Ст.2.7.3 Статуту каже «Про час і місце проведення та питання, які виносяться на громадські слухання, жителі міста сповіщаються секретарем міської ради не пізніше як за 10 днів до їх проведення», а першим етапом проведення громадських слухань згідно підпункту 1 пункту З ст.21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», є оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками.
Також відповідно пункту 4 ПКМУ «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» (яка видана на вимогу пункту 11, ст.21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності») - Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.
Виходячи з цього, зрозуміло, що виконавчі органи повинні оприлюднити прийняті рішення, щодо розроблення проектів, шляхом опублікування таких рішень в ЗМІ а також на офіційному веб-сайті міської ради.
Крім того, на виконання Вашого Розпорядження «Про організаційні заходи, пов'язані з забезпеченням права громадян на доступ до публічної інформації» №200 від 14.10.2011р. згідно Додатка 1 цього Розпорядження: «Проекти нормативно-правових актів, проекти рішень, що підлягають обговоренню, оприлюднюються на веб-сайті міської ради не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття». Цього зроблено не було, тобто в газетах та на Бучанському незалежному міському Інтернет порталі (який не є офіційним веб-сайтом міської ради) було подано коротеньке оголошення про проведення громадських слухань по питанню розробки детального плану території житлового кварталу з розташуванням громадських закладів, а на офіційному веб-сайті міської ради визначеного Вашим Розпорядженням «Про затвердження Порядку забезпечення доступу до публічної інформації» №97/1 від 17.05.2011р. (згідно Додатка 1) досі нема ніякої інформації щодо запланованих і проведених заходів. Як, до речі, і самої сторінки www.bucha.in нема (тобто вона не працює), а працює www.bucha.org.ua, сторінка так і називається Бучанська міська рада, але і на цьому сайті інформація відсутня досі.
Але люди ж повинні були мати змогу підготуватися до слухань/обговорень, або хоча б ознайомитись про що будуть ті слухання. Нам не було висвітлено ні теми як такої, ні мети, ні проектів рішень, ні проектів нормативно-правових актів, хоча доведено про проведення громадських слухань заздалегідь. Але і тут ми маємо невідповідність до законодавства, по факту, на заплановану дату, слухання не було проведено, і офіційного повідомлення про перенесення громадських слухань не було. А, отже, можна поставити під сумнів легітимність проведених на наступний день зборів, які, до речі, проводились без додержання регламентів та порядку денного.
Згідно до ст.2.7.4. Статуту: На початку громадських слухань шляхом голосування затверджується регламент їх проведення та порядок денний - цього зроблено не було;
Згідно тієї ж ст.2.7.4 Не допускаються розгляд на громадських слуханнях та прийняття рішень із питань, які не було внесено до порядку денного і про які не було повідомлено учасників громадських слухань - а якщо голосування не було, регламент та порядок денний не були затверджені, то про що може йти мова?
Згідно до ст.2.7.6. Статуту: На громадських слуханнях ведеться протокол, в якому зазначаються дата і місце проведення слухань, загальна кількість присутніх, питання, що обговорюються, короткий зміст та внесені пропозиції. Веде протокол секретар міської ради. До протоколу додаються запитання, звернення та пропозиції, що були оголошені на слуханнях та/або подані громадянами до головуючого і секретаря слухань під час їх проведення. - По факту секретар ради був відсутній і не вів протокол, пропозиції, що були висловлені нами в ході слухань ніде не декларувались.
Згідно тієї ж ст.2.7.7. Статуту: Протокол громадського слухання підписується особою, яка організує його проведення та особою, яка веде протокол, і передається міському голові. - хто і що Вам, Анатолій Петрович, передавав на вимогу цього пункту, нам не відомо.
Другим етапом проведення громадських слухань згідно підпункту 2 пункту З ст.21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», є оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні та доступ до цієї інформації громадськості.
Згідно пункту 5 ст.21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості
до відповідного органу місцевого самоврядування.
Також відповідно пункту 6 ПКМУ «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» - підставою для подання пропозицій до проектів містобудівної документації відповідному органу місцевого самоврядування є повідомлення про початок процедури їх розгляду. А відповідно пункту 5 цієї ж ПКМУ Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації має містити:
1) інформацію про мету, склад та зміст містобудівної документації, викладену у скороченій та доступній для широкої громадськості формі;
2) основні техніко-економічні показники, зокрема графічні матеріали, що відображають зміст містобудівної документації;
3) відомості про замовника та розробника проектів містобудівної документації та підстави для їх розроблення;
4) інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом містобудівної документації;
5) інформацію про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій;
6) відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій;
7) інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми, публічні конференції тощо).
Виходячи з цього:
- повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації, як такого, не було. А були лиш новини на веб-сайті Бучанського незалежного міського Інтернет порталу в рубриці «Бучанські новини» від 18.04.2012 з назвою «Інфраструктура: У місті
планують побудувати новий житловий об'єкт» про те, що 17 квітня відбулися громадські слухання і що
протягом ЗО днів громадяни мають право звернутися та надіслати свої зауваження і пропозиції до Бучанської міської ради...?!, а також в 17-му випуску газети «Бучанські новини» від 27.04.2012р. - ідентична інформація ;
- інформація опублікована засобами масової інформації і на веб-сайті Бучанського незалежного міського Інтернет порталу задовольняє лиш 1 пункт вимог до Повідомлення а саме: викладена у скороченій та доступній для широкої громадськості формі. І зовсім не дозволяє належним чином ознайомитись нам з основними техніко-економічними показниками, зокрема графічними матеріалами, щоб підготувати обґрунтовані зауваження і пропозиції;
- інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом містобудівної документації, також не надано. Так само як і інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентацій, прилюдних експонувань, телевізійних програм, публічних конференцій тощо) -в тому числі не надана інформація про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій;
- відсутні відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій — з якої дати вираховувати ЗО днів? З дати проведення сумнівних зборів, чи з дати опублікування новин на веб-сайті, чи з дати опублікування у газеті? Адже на офіційному веб-сайті міської ради інформація досі відсутня.
Отже, можна, без сумнівів, вважати, що проведені так звані «слухання» і таким чином оформлене Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій є профанацією, і не відповідають вимогам чинного законодавства, а головне порушують наші конституційні права і свободи.
Шановний Анатоліє Петровичу, на основі чого, ми, маємо надавати пропозиції, і зауваження? Цим зверненням, ми мешканці м. Бучі, ваші виборці, хочемо здійснити свої права на місцеве самоврядування, а також захистити і забезпечити наші конституційні права і законні інтереси як громадян. Вважаємо, що проведені таким чином громадські збори - засіб для здійснення мрій забудовника, а отримані результати - лише окозамилювання для громади. У проведених «міроприємствах» вбачаємо корупційні дії.
Вимагаємо привести процедуру проведення громадських слухань, щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, до порядку, і провести її згідно чинного законодавства, з дотриманням всіх пунктів, а не лише тих, які «вигідні» тим, хто намагається фальсифікувати громадські слухання для особистої вигоди.
В разі необґрунтованої відмови, змушені будемо звернутись за допомогою до Київської обласної державної адміністрації, прокуратури, та засобів масової інформації.
Мешканці садибних забудов мікрорайону «Мельники» м.Бучі
10.05.2012р.
підписи
Мешканців садибних забудов мікрорайону «Мельники» м.Бучі
Звернення
Шановний Анатоліє Петровичу, ми, мешканці садибних забудов мікрорайону «Мельники» м.Бучі, звертаємось до Вас, з проханням сприяння забезпечення наших конституційних прав і законних інтересів при здійсненні містобудівної діяльності і обговоренні містобудівної документації, проектів окремих об'єктів з внесенням відповідних пропозицій до органів місцевого самоврядування, а також захистити права як громадян згідно із законодавством. Прохання обумовлено Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Законом України «Про основи містобудування», та інших нормативно-правових актів, що видаються на їх виконання.
По суті:
16 березня цього року засобами масової інформації було доведено до громадян про проведення громадських слухань 16 квітня 2012р. о 16-00 у приміщенні підприємства «Campa», по питанню розробки детального плану території житлового кварталу з розташуванням громадських закладів, що знаходиться в м. Буча, в межах вулиць Лісова, Вокзальна та Паркова (без ніяких детальних пояснень і висвітлень, щодо запланованого обговорення). У встановлену дату слухання не відбулись, несподівано змінилась дата проведення слухань, причому про це знав забудовник, але не була завчасно оповіщена громадськість.
На наші вимоги здійснити офіційне оголошення про нову дату громадських слухань у відповідності до чинного законодавства, представник забудовника, юрист підприємства «Комфорт», запропонувала для охочих провести ознайомлення з містобудівною документацією наступного дня 17 квітня 2012р. о 19:00 год., з попередженням, що вони можуть взагалі нічого не проводити. Тому, таке ознайомлення було проведено, але без дотримання законодавчих норм щодо проведення громадських слухань. Нам було доведено до відома про зведення 9-поверхового! житлового будинку, і представлено до уваги детальний план території житлового кварталу з розташуванням громадських закладів, що знаходиться в м. Буча, в межах вулиць Лісова, Вокзальна та Паркова (орієнтовною площею 9,2 га). На зборах були присутні біля 15 осіб мешканців, представник забудовника, представники проектної організації - Державний проектний інститут «НДІ містобудування», головний архітектор міста — Ткаченко В.Г.
Відповідно СТ.13 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» порядок організації та проведення громадських слухань визначаються статутами територіальних громад. Буча має Статут територіальної громади (далі по тексту Статут), але він повинен відповідати положенням Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншим законам України. Ст. 1.2.4. «Якщо будь-яке положення цього Статуту є або буде невідповідним Конституції України та законам України то діють норми останніх, як актів більш високої юридичної сили, та це не буде підставою для припинення дії інших положень цього Статуту. Недійсне положення повинно бути замінене іншим положенням, виробленим у відповідності з законодавством України». Зокрема, до інших законів України відносяться: Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» №3038-VІ від 17.02.2011р, Закон України «Про основи містобудування» №2780-ХІІ від 16.11.1992р., ПКМУ «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» №555 від 25.05.2011р. та інших.
Громадські слухання мають відбуватися в кілька етапів, з обов'язковим оприлюдненням намірів про забудову. Ст.2.7.3 Статуту каже «Про час і місце проведення та питання, які виносяться на громадські слухання, жителі міста сповіщаються секретарем міської ради не пізніше як за 10 днів до їх проведення», а першим етапом проведення громадських слухань згідно підпункту 1 пункту З ст.21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», є оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками.
Також відповідно пункту 4 ПКМУ «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» (яка видана на вимогу пункту 11, ст.21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності») - Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.
Виходячи з цього, зрозуміло, що виконавчі органи повинні оприлюднити прийняті рішення, щодо розроблення проектів, шляхом опублікування таких рішень в ЗМІ а також на офіційному веб-сайті міської ради.
Крім того, на виконання Вашого Розпорядження «Про організаційні заходи, пов'язані з забезпеченням права громадян на доступ до публічної інформації» №200 від 14.10.2011р. згідно Додатка 1 цього Розпорядження: «Проекти нормативно-правових актів, проекти рішень, що підлягають обговоренню, оприлюднюються на веб-сайті міської ради не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття». Цього зроблено не було, тобто в газетах та на Бучанському незалежному міському Інтернет порталі (який не є офіційним веб-сайтом міської ради) було подано коротеньке оголошення про проведення громадських слухань по питанню розробки детального плану території житлового кварталу з розташуванням громадських закладів, а на офіційному веб-сайті міської ради визначеного Вашим Розпорядженням «Про затвердження Порядку забезпечення доступу до публічної інформації» №97/1 від 17.05.2011р. (згідно Додатка 1) досі нема ніякої інформації щодо запланованих і проведених заходів. Як, до речі, і самої сторінки www.bucha.in нема (тобто вона не працює), а працює www.bucha.org.ua, сторінка так і називається Бучанська міська рада, але і на цьому сайті інформація відсутня досі.
Але люди ж повинні були мати змогу підготуватися до слухань/обговорень, або хоча б ознайомитись про що будуть ті слухання. Нам не було висвітлено ні теми як такої, ні мети, ні проектів рішень, ні проектів нормативно-правових актів, хоча доведено про проведення громадських слухань заздалегідь. Але і тут ми маємо невідповідність до законодавства, по факту, на заплановану дату, слухання не було проведено, і офіційного повідомлення про перенесення громадських слухань не було. А, отже, можна поставити під сумнів легітимність проведених на наступний день зборів, які, до речі, проводились без додержання регламентів та порядку денного.
Згідно до ст.2.7.4. Статуту: На початку громадських слухань шляхом голосування затверджується регламент їх проведення та порядок денний - цього зроблено не було;
Згідно тієї ж ст.2.7.4 Не допускаються розгляд на громадських слуханнях та прийняття рішень із питань, які не було внесено до порядку денного і про які не було повідомлено учасників громадських слухань - а якщо голосування не було, регламент та порядок денний не були затверджені, то про що може йти мова?
Згідно до ст.2.7.6. Статуту: На громадських слуханнях ведеться протокол, в якому зазначаються дата і місце проведення слухань, загальна кількість присутніх, питання, що обговорюються, короткий зміст та внесені пропозиції. Веде протокол секретар міської ради. До протоколу додаються запитання, звернення та пропозиції, що були оголошені на слуханнях та/або подані громадянами до головуючого і секретаря слухань під час їх проведення. - По факту секретар ради був відсутній і не вів протокол, пропозиції, що були висловлені нами в ході слухань ніде не декларувались.
Згідно тієї ж ст.2.7.7. Статуту: Протокол громадського слухання підписується особою, яка організує його проведення та особою, яка веде протокол, і передається міському голові. - хто і що Вам, Анатолій Петрович, передавав на вимогу цього пункту, нам не відомо.
Другим етапом проведення громадських слухань згідно підпункту 2 пункту З ст.21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», є оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні та доступ до цієї інформації громадськості.
Згідно пункту 5 ст.21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості
до відповідного органу місцевого самоврядування.
Також відповідно пункту 6 ПКМУ «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» - підставою для подання пропозицій до проектів містобудівної документації відповідному органу місцевого самоврядування є повідомлення про початок процедури їх розгляду. А відповідно пункту 5 цієї ж ПКМУ Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації має містити:
1) інформацію про мету, склад та зміст містобудівної документації, викладену у скороченій та доступній для широкої громадськості формі;
2) основні техніко-економічні показники, зокрема графічні матеріали, що відображають зміст містобудівної документації;
3) відомості про замовника та розробника проектів містобудівної документації та підстави для їх розроблення;
4) інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом містобудівної документації;
5) інформацію про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій;
6) відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій;
7) інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми, публічні конференції тощо).
Виходячи з цього:
- повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації, як такого, не було. А були лиш новини на веб-сайті Бучанського незалежного міського Інтернет порталу в рубриці «Бучанські новини» від 18.04.2012 з назвою «Інфраструктура: У місті
планують побудувати новий житловий об'єкт» про те, що 17 квітня відбулися громадські слухання і що
протягом ЗО днів громадяни мають право звернутися та надіслати свої зауваження і пропозиції до Бучанської міської ради...?!, а також в 17-му випуску газети «Бучанські новини» від 27.04.2012р. - ідентична інформація ;
- інформація опублікована засобами масової інформації і на веб-сайті Бучанського незалежного міського Інтернет порталу задовольняє лиш 1 пункт вимог до Повідомлення а саме: викладена у скороченій та доступній для широкої громадськості формі. І зовсім не дозволяє належним чином ознайомитись нам з основними техніко-економічними показниками, зокрема графічними матеріалами, щоб підготувати обґрунтовані зауваження і пропозиції;
- інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом містобудівної документації, також не надано. Так само як і інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентацій, прилюдних експонувань, телевізійних програм, публічних конференцій тощо) -в тому числі не надана інформація про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій;
- відсутні відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій — з якої дати вираховувати ЗО днів? З дати проведення сумнівних зборів, чи з дати опублікування новин на веб-сайті, чи з дати опублікування у газеті? Адже на офіційному веб-сайті міської ради інформація досі відсутня.
Отже, можна, без сумнівів, вважати, що проведені так звані «слухання» і таким чином оформлене Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій є профанацією, і не відповідають вимогам чинного законодавства, а головне порушують наші конституційні права і свободи.
Шановний Анатоліє Петровичу, на основі чого, ми, маємо надавати пропозиції, і зауваження? Цим зверненням, ми мешканці м. Бучі, ваші виборці, хочемо здійснити свої права на місцеве самоврядування, а також захистити і забезпечити наші конституційні права і законні інтереси як громадян. Вважаємо, що проведені таким чином громадські збори - засіб для здійснення мрій забудовника, а отримані результати - лише окозамилювання для громади. У проведених «міроприємствах» вбачаємо корупційні дії.
Вимагаємо привести процедуру проведення громадських слухань, щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, до порядку, і провести її згідно чинного законодавства, з дотриманням всіх пунктів, а не лише тих, які «вигідні» тим, хто намагається фальсифікувати громадські слухання для особистої вигоди.
В разі необґрунтованої відмови, змушені будемо звернутись за допомогою до Київської обласної державної адміністрації, прокуратури, та засобів масової інформації.
Мешканці садибних забудов мікрорайону «Мельники» м.Бучі
10.05.2012р.
підписи
вибіркові місця із Законів:
Статут міста Буча: Скачать файл: statut-mista-bucha.pdf [747.43 Kb] (cкачиваний: 122)
Посмотреть онлайн файл: statut-mista-bucha.pdf
Всі файли в одному архіві: Скачать файл: zvernennya_kampa.rar [3.93 Mb] (cкачиваний: 76)