Багатьох батьків турбує питання «Чи не відрізняється моя дитина від інших, чи не має у неї якихось порушень?» Одним із найважливіших питань у роботі логопеда, психолога, спеціалістів Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації є раннє виявлення та попередження порушень розвитку у дітей. Адже від своєчасно проведеної корекційної роботи, від усунення причин, що зумовлюють виникнення таких порушень, значною мірою залежить не лише розвиток мовлення, формування пізнавальної діяльності дитини, а й становлення її як особистості. Оскільки межа між: нормою і девіацією може бути ледве помітною, вважаємо за потрібне постійно звертати увагу на особливості розвитку і поведінки дитини на різних вікових етапах.
Необхідність спеціалістів корекційної педагогіки спостерігати за розвитком дитини не підлягає сумніву. Знання, що отримуються при цьому , допоможуть спланувати, як виховувати та навчати малюка, робити певні прогнози стосовно того, в який дитячий садок (а потім і школу) піде дитина, побачити динаміку розвитку її психічних процесів (сприймання, уявлення, мислення, мовлення тощо).
Вивчення дитини може бути достатньо повним, якщо матимемо уявлення про те, в який віковий період закономірно розвиваються ті чи інші психофізичні властивості.
18 січня 2011 року логопеди, психологи, спеціалісти Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації взяли участь у семінарі - практикумі «Інноваційний підхід до процедури оцінки розвитку дітей раннього віку».
Там були розглянуті вікові норми розвитку дітей дошкільного віку:
• період немовляти (перший рік життя дитини);
• раннє дитинство (від 1 до 3 років);
• дошкільне дитинство (від 3 до 7 років).
•
Чим відрізняється цей семінарі – практикум від інших? Тим, що на ньому були присутні не тільки дорослі, а й семимісячний малюк. Саме він допоміг присутнім пригадати характеристику розвитку першого періоду-періоду немовляти (перший рік життя дитини).
Хочеться ще раз звернутися до батьків, якщо ви помітили, що психофізичний розвиток дитини не відповідає віковій періодизації, негайно зверніться до фахівців за порадою. Кваліфіковану консультацію можна отримати у логопеда, психолога, психіатра, вчителя-дефектолога чи на обстеженні у психолого-медико-педагогічній консультації.
Адреса консультації: м. Ірпінь, вул. Жовтнева, 129, а. Телефон: 95-440.
Необхідність спеціалістів корекційної педагогіки спостерігати за розвитком дитини не підлягає сумніву. Знання, що отримуються при цьому , допоможуть спланувати, як виховувати та навчати малюка, робити певні прогнози стосовно того, в який дитячий садок (а потім і школу) піде дитина, побачити динаміку розвитку її психічних процесів (сприймання, уявлення, мислення, мовлення тощо).
Вивчення дитини може бути достатньо повним, якщо матимемо уявлення про те, в який віковий період закономірно розвиваються ті чи інші психофізичні властивості.
18 січня 2011 року логопеди, психологи, спеціалісти Ірпінської міської психолого-медико-педагогічної консультації взяли участь у семінарі - практикумі «Інноваційний підхід до процедури оцінки розвитку дітей раннього віку».
Там були розглянуті вікові норми розвитку дітей дошкільного віку:
• період немовляти (перший рік життя дитини);
• раннє дитинство (від 1 до 3 років);
• дошкільне дитинство (від 3 до 7 років).
•
Чим відрізняється цей семінарі – практикум від інших? Тим, що на ньому були присутні не тільки дорослі, а й семимісячний малюк. Саме він допоміг присутнім пригадати характеристику розвитку першого періоду-періоду немовляти (перший рік життя дитини).
Хочеться ще раз звернутися до батьків, якщо ви помітили, що психофізичний розвиток дитини не відповідає віковій періодизації, негайно зверніться до фахівців за порадою. Кваліфіковану консультацію можна отримати у логопеда, психолога, психіатра, вчителя-дефектолога чи на обстеженні у психолого-медико-педагогічній консультації.
Адреса консультації: м. Ірпінь, вул. Жовтнева, 129, а. Телефон: 95-440.