Анатолія Федорука бучанська громада вже вчетверте обрала за свого очільника. І як показали результати виборчих перегонів – альтернативної фігури в Бучі просто не існує. І це зрозуміло: людина вже багато років віддає всі свої сили на розбудову міста. Як результат, Буча набуває справді європейських рис. Отож, після чергової перемоги на пост мера, ми зустрілися із, скажімо так, знову обраним Бучанським міським головою.
- Анатолію Петровичу, місцеві вибори завершилися. Чого ви чекаєте від нового депутатського складу Бучанської міської ради?
- Дійсно, вибори-2010 до органів місцевої влади всіх рівнів, зокрема і нашого міста, завершилися, а виборці (в даному випадку бучанці) – зробили свій вибір. Виходячи з активності під час виборів, маю на увазі явку громадян, хочу висловити щирі слова вдячності нашій територіальній громаді, тобто виборцям нашого міста. Адже в порівнянні з іншими населеними пунктами країни, де у такий відповідальний період життя територіальної громади, як вибори, явка на виборчі дільниці була досить низькою (траплялися і 33-40 відсотків), то у Бучі активність громадян склала більше 50 відсотків. Це говорить про те, що переважній більшості жителям нашого міста не байдуже, якою буде влада, хто в представницькому органі відстоюватиме їхні інтереси. Тож, виходячи із самої участі у виборах, і одночасно – за результатами виборів, я висловлюю слова вдячності кожному виборцю не залежно від того, за кого він голосував і в кому бачив реалізацію тих чи інших сподівань.
У цілому, підводячи підсумки виборчої компанії, скажу, що вибори відбулися. Ми маємо кількісно консолідований представницький орган, а якість – побачимо у роботі. Та виходячи навіть із неупередженого аналізу того персонального складу, який увійшов до Бучанської міської ради, скажу, що в переважній більшості це – авторитетні й знані в місті люди. Не хочу коментувати (та це буде й некоректно) ті перипетії, які відбувалися під час виборчих перегонів. З досвіду можу сказати, що в переважній більшості колектив обранців налаштований на позитивний розвиток нашого міста. По-іншому, напевно, воно бути й не могло. Адже кожен, хто балотувався, декларував і брав на себе зобов'язання (деякі навіть клятвено запевняли), що буде не просто перебувати в лавах депутатів чи носити мандат довіри, а дійсно відстоювати інтереси громадян і розбудовувати наше місто.
- Вперше до міської ради увійшли, скажімо, представники партії «УДАР», але жоден із них не проживає в Бучі. Як же працювати з такими людьми?
- Я не став би на цьому робити акцент – хто де проживає. Тому що, як показала практика, і місцеві жителі, які в той чи інший період були депутатами і представляли територіальну громаду, почасти були вельми далекими від вирішення проблем територіальної громади. Як результат: їхні рішення і дії виходили за рамки здорового глузду.
Скажу і таке: саме законодавець визначили таку норму, що будь-який громадянин України і будь-де може балотуватися до місцевих рад. Також не став би робити акцент на тому, що саме «УДАР» зайшов до міської ради. Всі партії – і Партія регіонів, і «Народна партія», і «Сильна Україна», «Батьківщина», «УДАР», «Християнсько-демократичний союз», «Рідне місто» - вперше зайшли до Бучанської міської ради.
Тож, я вітаю представників усіх цих партій з тим, що їх обради, їм висловили довіру. Дуже хотілося б, і я роблю на цьому наголос, не політизувати ситуацію: хто від якої партії висувався. Адже як показали виборчі перегони, люди голосують не за партію, а за людей. Хоча, звичайно, є винятки – виходячи хоча б з того, що ви сказали: певний відсоток виборців віддав свій голос партії «УДАР». Напевно так і має бути.
- Як вважаєте, робота депутатів буде консолідованою чи виникатимуть суперечки між політичними силами, як у Верховній Раді? Чи у нас члени партій більш толерантно ставлять один до одного?
- Нам вдавалося у минулому консолідувати роботу ради, виконкому – в цілому відбулася згуртованість у територіальній громаді. Ми жодним чином не політизували (за винятком невеликих проявів деяких гарячкуватих осіб) ті чи інші процеси. Різні перипетії відбувалися поруч у столиці – мітинги, демонстрації, акції протесту, до нас приїздили президенти, прем'єр-міністри, високопоставлені чиновники. Але всі ми максимально намагалися і будемо це робити в цій каденції (принаймні, я зі свого боку сприятиму цьому) – згуртуватися, достойно представити місто. Вважаю, що в цій каденції з боку депутатського корпусу пануватимуть такі ж самі настрої. Ми повинні займатися і опікуватися проблемами територіальної громади, обстоювати інтереси нашого міста, вишукувати можливості реалізовувати інтереси на користь бучанської громади, а не займатися популізмом і балаканиною.
Можу з впевненістю сказати, що Бучанська міська рада не буде віддзеркаленням тих негативних процесів, які відбувалися (наголошую на цьому) у Верховній Раді. Все ж таки органи місцевого самоврядування були, є і будуть більш відповідальнішими перед громадою.
- Тобто, ви все-таки стоїте на позиції, що місцеві вибори повинні відбуватися за можаритарною системою?
- Я стояв і стою на цих позиціях. Більше того, думаю, що наступні вибори до органів місцевого самоврядування будуть проходити під цим гаслом і в цьому правовому полі – за можаритарною системою. Тому що змішана система, це все-таки половинчасте рішення, яке не в повній мірі відображає реальну дійсність. Адже людина, маючи право голосу, повинна обирати конкретно взяту людину. І хто б що не розповідав, так воно має бути. Але на сьогоднішній день є така ситуація, яка є, і ми маємо її сприйняти. Більше того, це є Закон про вибори: згідно нього ми провели вибори, маємо результат. А далі потрібно крок за кроком, маючи чітку мету і завдання, реалізувати заплановане.
Ми всі програми кандидатів, які балотувалися (і не лише тих, хто пройшов, а й тих – хто залишився поза результатами виборів), зібрали й аналізуємо їх, зводимо у єдине ціле. Скажу, що є багато речей, і ми помічали їх під час виборчих перегонів, на які варто звернути увагу. Особливо в період виборів для кожного, хто балотувався і був обраним до представницьких органів міської ради є повчальним в тому, що не потрібно щось вигадувати нове, а потрібно просто проаналізувати, що хотіли бачити і чути жителі в тому чи іншому випадку: як з позиції мікрорайону, так і з узагальненої у місті позиції. Саме на це, я впевнений у тому, налаштована міська рада – про це свідчить і обрання виконавчого комітету, затвердження заступників міського голови, секретаря міської ради. Без емоцій, якихось процесів – воно звичайно не могло відбутися і це закономірно. Але знаходили порозуміння з приводу прийняття того чи іншого рішення і так буде надалі.
- Анатолію Петровичу, у вас, як міського голови, є багато планів і напрацювань. Що в першу чергу буде реалізовуватися? Веду до того, що чув зауваження: все в основному робиться в центрі міста, а на околицях – менше…
- Період виборчих перегонів якраз і був з мого боку можливістю донести до жителів, що ми можемо зробити, а що – ні. Під час спілкування з людьми я говорив відверті речі, можливо, навіть не з позиції кандидата на посаду Бучанського міського голови (тому що тоді треба було б говорити тільки те, що люди хочуть почути). Я свідомо так не робив, бо вважаю що за той період роботи (а працюю вже три каденції) займатися самообманом, а тим більше обманювати сподівання жителів – було б погано.
Покажіть мені хоча б одне місто не тільки в Україні, але й у світі, де б від центру до околиці все було б однаковим. Так може бути лише з тої позиції, що скрізь все погано – від центру до околиці. На мою думку, тут питання в іншому. Ми з цих виборів, спілкуючись із жителями, повинні винести наступне: ми повинні забезпечити рівномірність і якість послуг в усіх мікрорайонах міста. Зрозуміло, що в кожному мікрорайоні ми не побудуємо супермаркет і поліклініку. Але доступність послуг: транспортна розв’язка, якість послуг – повинні бути рівноцінними: починаючи із житлово-комунального господарства і закінчуючи повним соціальним пакетом. Разом з тим переконаний, що скрізь повинні бути облаштовані дитячі та спортивні майданчики, чистота територій. Хто слідкує за питанням благоустрою, той пам’ятає і знає, що не можна навести лоск, якщо не замінені комунікації. Також не можна зробити все і відразу, і люди також повинні це розуміти. Але хто аналізує, проводить порівняння з іншими населеними пунктами, розуміє: те що робила і буде робити місцева влада, то воно якраз і характеризує те, що ми йдемо правильним шляхом і говорить про певний поступовий рух у досягненні тієї мети, щоб місто було «без околиць». На даному етапі ми повинні реалістично дивитися на речі.
- Мабуть, і самим жителям також потрібно трохи брати участь у благоустрої, хоча б біля власної оселі. Не потрібно всі питання скидати на комунальні служби…
- Хто з дитинства привчений до певного порядку, той і в дорослому віці продовжить ці традиції. Думаю, що зараз ми пожинаємо плоди тієї незібраності, яка ще залишилася з періоду радянської влади, коли існувала думка, що за людину думає партійний керівник, а не сама людина.
Що стосується участі громади у благоустрої міста, то ми всіляко сприятимемо вуличним комітетам, ОСББ, якщо вони будуть налаштовані на вирішення конкретно взятого питання, а не політичних цілей і завдань. Адже часто буває, що під певними добрими справами обов’язково з’являється політика. Наведу такий приклад: громадські організації інвалідів, ветеранів настільки «оброблені» певними політичними проектами, обіцянками, що й досі не вийшли з періоду ілюзій. Ми повинні реально дивитися на речі. Якщо мова йде про вирішення якогось питання, то потрібно поєднувати владний і громадський ресурс у досягненні певної мети.
Що стосується ЖЕКів, то скажу, що готовий піти на експеримент по створенню ОСББ, але його результатом повинна бути 100-відсоткова гарантія того, що вороття назад не буде, бо вже не буде куди повертатися. Ми зараз спільно з Міністерством житлово-комунального господарства відпрацьовуємо цей механізм, якщо нам вдасться залучити під його реалізацію певний державний фінансовий ресурс, то можна буде експериментувати. Тоді вже не будуть стояти питання, чому в під’їздах 20 років не робився ремонт, чому не покошена трава. Ці питання потрібно буде ставити вже собі.
Я пропоную створити інше щодо послуг по теплу, світлу, утримання житлових будинків – через об’єднання, але в дещо іншій формі. Щоб не було так – двоє-троє зібралися, проголосили себе головами ОСББ, зібрали кошти і зникли. У вирішенні таких питань повинні брати участь усі жителі будинку.
- Днями я зустрічався з одним із заступників міністра у справах сім’ї, молоді та спорту, і він дуже добре відізвався про Бучу, зокрема звернув увагу на розвиток спорту в місті. А що ще в цьому плані буде робитися?
- Воно вже робиться. Ми в цьому році вже розпочали підготовчі роботи до будівництва критого спортивного залу, навіть сказав би – палацу спорту, бо це універсальна будівля, що розрахована на 700 глядацьких місць. Він буде зведений біля ЗОШ №2. І це наш пріоритет – наступного року провести реконструкцію ще й школи. Це в певній мірі вирішить питання функціонування дитячо-юнацької спортивної школи.
Приємно, що Український гуманітарний інститут також будує аналогічну спортивну залу – дещо меншу за розмірами, але разом з тим вона відповідатиме нашим потребам і нею можна буде користуватися. Також є спільні проекти, які мають під собою основу щодо реалізації будівництва басейну в місті, відкриття спортивних секцій. Нещодавно відбулася розмова з керівниками Федерації боксу України, представники якої виявили бажання розвивати в Бучі цей вид спорту. В цьому відношенні ми зможемо довести ту ідею, щоб не лише декларативно, але й практично конкурувати з такими «спортивними брендами» як Бровари і Бориспіль.
- Яка ситуація буде в соціальній сфері міста, зокрема із закладами охорони здоров’я?
- У соціальні сфері будемо добудовувати дитсадок по вул. Центральній, коригуємо проект з будівництва ЗОШ №5, що по бульвару Б. Хмельницького.
Будуть вирішуватися питання будівництва, реконструкції Станції швидкої медичної допомоги, облаштування денного стаціонару та пункту сімейного лікаря в мікрорайоні Склозаводському. Все це – той невеликий пакет програмних рішень, які ми маємо реалізувати найближчим часом. Зокрема, більшість з них матиме право на життя уже в 2011 році.
Взагалі, під час підготовки до проведення Євро-2012 державою зроблений значний наголос на соціальні об’єкти. Думаю, що багато програм, завдань і сподівань буде реалізовано.
- І на останок нашої розмови…
- Користуючись нагодою, хочу привітати своїх колег із Ворзеля, Гостомеля, Ірпеня та Коцюбинського, а також їхні депутатські корпуси – з перемогою на виборах. Сподіваюся і вірю, що співпраця між нашими територіальними громадами, представницькими органами буде розвиватися в позитивному руслі. Всі неузгодженості, які виникали в минулому, обов’язково будуть всіма нами проаналізовані й ми з чистого аркушу почнемо писати нову сторінку в наших взаєминах. Адже спільно можна зробити багато добрих справ задля вирішення інтересів наших територіальних громад. Ще раз вітаю всіх із перемогою, так і з перемогою кожного виборця, який взяв участь у виборах нашого міста і зробив свій свідомий вибір...
- Анатолію Петровичу, місцеві вибори завершилися. Чого ви чекаєте від нового депутатського складу Бучанської міської ради?
- Дійсно, вибори-2010 до органів місцевої влади всіх рівнів, зокрема і нашого міста, завершилися, а виборці (в даному випадку бучанці) – зробили свій вибір. Виходячи з активності під час виборів, маю на увазі явку громадян, хочу висловити щирі слова вдячності нашій територіальній громаді, тобто виборцям нашого міста. Адже в порівнянні з іншими населеними пунктами країни, де у такий відповідальний період життя територіальної громади, як вибори, явка на виборчі дільниці була досить низькою (траплялися і 33-40 відсотків), то у Бучі активність громадян склала більше 50 відсотків. Це говорить про те, що переважній більшості жителям нашого міста не байдуже, якою буде влада, хто в представницькому органі відстоюватиме їхні інтереси. Тож, виходячи із самої участі у виборах, і одночасно – за результатами виборів, я висловлюю слова вдячності кожному виборцю не залежно від того, за кого він голосував і в кому бачив реалізацію тих чи інших сподівань.
У цілому, підводячи підсумки виборчої компанії, скажу, що вибори відбулися. Ми маємо кількісно консолідований представницький орган, а якість – побачимо у роботі. Та виходячи навіть із неупередженого аналізу того персонального складу, який увійшов до Бучанської міської ради, скажу, що в переважній більшості це – авторитетні й знані в місті люди. Не хочу коментувати (та це буде й некоректно) ті перипетії, які відбувалися під час виборчих перегонів. З досвіду можу сказати, що в переважній більшості колектив обранців налаштований на позитивний розвиток нашого міста. По-іншому, напевно, воно бути й не могло. Адже кожен, хто балотувався, декларував і брав на себе зобов'язання (деякі навіть клятвено запевняли), що буде не просто перебувати в лавах депутатів чи носити мандат довіри, а дійсно відстоювати інтереси громадян і розбудовувати наше місто.
- Вперше до міської ради увійшли, скажімо, представники партії «УДАР», але жоден із них не проживає в Бучі. Як же працювати з такими людьми?
- Я не став би на цьому робити акцент – хто де проживає. Тому що, як показала практика, і місцеві жителі, які в той чи інший період були депутатами і представляли територіальну громаду, почасти були вельми далекими від вирішення проблем територіальної громади. Як результат: їхні рішення і дії виходили за рамки здорового глузду.
Скажу і таке: саме законодавець визначили таку норму, що будь-який громадянин України і будь-де може балотуватися до місцевих рад. Також не став би робити акцент на тому, що саме «УДАР» зайшов до міської ради. Всі партії – і Партія регіонів, і «Народна партія», і «Сильна Україна», «Батьківщина», «УДАР», «Християнсько-демократичний союз», «Рідне місто» - вперше зайшли до Бучанської міської ради.
Тож, я вітаю представників усіх цих партій з тим, що їх обради, їм висловили довіру. Дуже хотілося б, і я роблю на цьому наголос, не політизувати ситуацію: хто від якої партії висувався. Адже як показали виборчі перегони, люди голосують не за партію, а за людей. Хоча, звичайно, є винятки – виходячи хоча б з того, що ви сказали: певний відсоток виборців віддав свій голос партії «УДАР». Напевно так і має бути.
- Як вважаєте, робота депутатів буде консолідованою чи виникатимуть суперечки між політичними силами, як у Верховній Раді? Чи у нас члени партій більш толерантно ставлять один до одного?
- Нам вдавалося у минулому консолідувати роботу ради, виконкому – в цілому відбулася згуртованість у територіальній громаді. Ми жодним чином не політизували (за винятком невеликих проявів деяких гарячкуватих осіб) ті чи інші процеси. Різні перипетії відбувалися поруч у столиці – мітинги, демонстрації, акції протесту, до нас приїздили президенти, прем'єр-міністри, високопоставлені чиновники. Але всі ми максимально намагалися і будемо це робити в цій каденції (принаймні, я зі свого боку сприятиму цьому) – згуртуватися, достойно представити місто. Вважаю, що в цій каденції з боку депутатського корпусу пануватимуть такі ж самі настрої. Ми повинні займатися і опікуватися проблемами територіальної громади, обстоювати інтереси нашого міста, вишукувати можливості реалізовувати інтереси на користь бучанської громади, а не займатися популізмом і балаканиною.
Можу з впевненістю сказати, що Бучанська міська рада не буде віддзеркаленням тих негативних процесів, які відбувалися (наголошую на цьому) у Верховній Раді. Все ж таки органи місцевого самоврядування були, є і будуть більш відповідальнішими перед громадою.
- Тобто, ви все-таки стоїте на позиції, що місцеві вибори повинні відбуватися за можаритарною системою?
- Я стояв і стою на цих позиціях. Більше того, думаю, що наступні вибори до органів місцевого самоврядування будуть проходити під цим гаслом і в цьому правовому полі – за можаритарною системою. Тому що змішана система, це все-таки половинчасте рішення, яке не в повній мірі відображає реальну дійсність. Адже людина, маючи право голосу, повинна обирати конкретно взяту людину. І хто б що не розповідав, так воно має бути. Але на сьогоднішній день є така ситуація, яка є, і ми маємо її сприйняти. Більше того, це є Закон про вибори: згідно нього ми провели вибори, маємо результат. А далі потрібно крок за кроком, маючи чітку мету і завдання, реалізувати заплановане.
Ми всі програми кандидатів, які балотувалися (і не лише тих, хто пройшов, а й тих – хто залишився поза результатами виборів), зібрали й аналізуємо їх, зводимо у єдине ціле. Скажу, що є багато речей, і ми помічали їх під час виборчих перегонів, на які варто звернути увагу. Особливо в період виборів для кожного, хто балотувався і був обраним до представницьких органів міської ради є повчальним в тому, що не потрібно щось вигадувати нове, а потрібно просто проаналізувати, що хотіли бачити і чути жителі в тому чи іншому випадку: як з позиції мікрорайону, так і з узагальненої у місті позиції. Саме на це, я впевнений у тому, налаштована міська рада – про це свідчить і обрання виконавчого комітету, затвердження заступників міського голови, секретаря міської ради. Без емоцій, якихось процесів – воно звичайно не могло відбутися і це закономірно. Але знаходили порозуміння з приводу прийняття того чи іншого рішення і так буде надалі.
- Анатолію Петровичу, у вас, як міського голови, є багато планів і напрацювань. Що в першу чергу буде реалізовуватися? Веду до того, що чув зауваження: все в основному робиться в центрі міста, а на околицях – менше…
- Період виборчих перегонів якраз і був з мого боку можливістю донести до жителів, що ми можемо зробити, а що – ні. Під час спілкування з людьми я говорив відверті речі, можливо, навіть не з позиції кандидата на посаду Бучанського міського голови (тому що тоді треба було б говорити тільки те, що люди хочуть почути). Я свідомо так не робив, бо вважаю що за той період роботи (а працюю вже три каденції) займатися самообманом, а тим більше обманювати сподівання жителів – було б погано.
Покажіть мені хоча б одне місто не тільки в Україні, але й у світі, де б від центру до околиці все було б однаковим. Так може бути лише з тої позиції, що скрізь все погано – від центру до околиці. На мою думку, тут питання в іншому. Ми з цих виборів, спілкуючись із жителями, повинні винести наступне: ми повинні забезпечити рівномірність і якість послуг в усіх мікрорайонах міста. Зрозуміло, що в кожному мікрорайоні ми не побудуємо супермаркет і поліклініку. Але доступність послуг: транспортна розв’язка, якість послуг – повинні бути рівноцінними: починаючи із житлово-комунального господарства і закінчуючи повним соціальним пакетом. Разом з тим переконаний, що скрізь повинні бути облаштовані дитячі та спортивні майданчики, чистота територій. Хто слідкує за питанням благоустрою, той пам’ятає і знає, що не можна навести лоск, якщо не замінені комунікації. Також не можна зробити все і відразу, і люди також повинні це розуміти. Але хто аналізує, проводить порівняння з іншими населеними пунктами, розуміє: те що робила і буде робити місцева влада, то воно якраз і характеризує те, що ми йдемо правильним шляхом і говорить про певний поступовий рух у досягненні тієї мети, щоб місто було «без околиць». На даному етапі ми повинні реалістично дивитися на речі.
- Мабуть, і самим жителям також потрібно трохи брати участь у благоустрої, хоча б біля власної оселі. Не потрібно всі питання скидати на комунальні служби…
- Хто з дитинства привчений до певного порядку, той і в дорослому віці продовжить ці традиції. Думаю, що зараз ми пожинаємо плоди тієї незібраності, яка ще залишилася з періоду радянської влади, коли існувала думка, що за людину думає партійний керівник, а не сама людина.
Що стосується участі громади у благоустрої міста, то ми всіляко сприятимемо вуличним комітетам, ОСББ, якщо вони будуть налаштовані на вирішення конкретно взятого питання, а не політичних цілей і завдань. Адже часто буває, що під певними добрими справами обов’язково з’являється політика. Наведу такий приклад: громадські організації інвалідів, ветеранів настільки «оброблені» певними політичними проектами, обіцянками, що й досі не вийшли з періоду ілюзій. Ми повинні реально дивитися на речі. Якщо мова йде про вирішення якогось питання, то потрібно поєднувати владний і громадський ресурс у досягненні певної мети.
Що стосується ЖЕКів, то скажу, що готовий піти на експеримент по створенню ОСББ, але його результатом повинна бути 100-відсоткова гарантія того, що вороття назад не буде, бо вже не буде куди повертатися. Ми зараз спільно з Міністерством житлово-комунального господарства відпрацьовуємо цей механізм, якщо нам вдасться залучити під його реалізацію певний державний фінансовий ресурс, то можна буде експериментувати. Тоді вже не будуть стояти питання, чому в під’їздах 20 років не робився ремонт, чому не покошена трава. Ці питання потрібно буде ставити вже собі.
Я пропоную створити інше щодо послуг по теплу, світлу, утримання житлових будинків – через об’єднання, але в дещо іншій формі. Щоб не було так – двоє-троє зібралися, проголосили себе головами ОСББ, зібрали кошти і зникли. У вирішенні таких питань повинні брати участь усі жителі будинку.
- Днями я зустрічався з одним із заступників міністра у справах сім’ї, молоді та спорту, і він дуже добре відізвався про Бучу, зокрема звернув увагу на розвиток спорту в місті. А що ще в цьому плані буде робитися?
- Воно вже робиться. Ми в цьому році вже розпочали підготовчі роботи до будівництва критого спортивного залу, навіть сказав би – палацу спорту, бо це універсальна будівля, що розрахована на 700 глядацьких місць. Він буде зведений біля ЗОШ №2. І це наш пріоритет – наступного року провести реконструкцію ще й школи. Це в певній мірі вирішить питання функціонування дитячо-юнацької спортивної школи.
Приємно, що Український гуманітарний інститут також будує аналогічну спортивну залу – дещо меншу за розмірами, але разом з тим вона відповідатиме нашим потребам і нею можна буде користуватися. Також є спільні проекти, які мають під собою основу щодо реалізації будівництва басейну в місті, відкриття спортивних секцій. Нещодавно відбулася розмова з керівниками Федерації боксу України, представники якої виявили бажання розвивати в Бучі цей вид спорту. В цьому відношенні ми зможемо довести ту ідею, щоб не лише декларативно, але й практично конкурувати з такими «спортивними брендами» як Бровари і Бориспіль.
- Яка ситуація буде в соціальній сфері міста, зокрема із закладами охорони здоров’я?
- У соціальні сфері будемо добудовувати дитсадок по вул. Центральній, коригуємо проект з будівництва ЗОШ №5, що по бульвару Б. Хмельницького.
Будуть вирішуватися питання будівництва, реконструкції Станції швидкої медичної допомоги, облаштування денного стаціонару та пункту сімейного лікаря в мікрорайоні Склозаводському. Все це – той невеликий пакет програмних рішень, які ми маємо реалізувати найближчим часом. Зокрема, більшість з них матиме право на життя уже в 2011 році.
Взагалі, під час підготовки до проведення Євро-2012 державою зроблений значний наголос на соціальні об’єкти. Думаю, що багато програм, завдань і сподівань буде реалізовано.
- І на останок нашої розмови…
- Користуючись нагодою, хочу привітати своїх колег із Ворзеля, Гостомеля, Ірпеня та Коцюбинського, а також їхні депутатські корпуси – з перемогою на виборах. Сподіваюся і вірю, що співпраця між нашими територіальними громадами, представницькими органами буде розвиватися в позитивному руслі. Всі неузгодженості, які виникали в минулому, обов’язково будуть всіма нами проаналізовані й ми з чистого аркушу почнемо писати нову сторінку в наших взаєминах. Адже спільно можна зробити багато добрих справ задля вирішення інтересів наших територіальних громад. Ще раз вітаю всіх із перемогою, так і з перемогою кожного виборця, який взяв участь у виборах нашого міста і зробив свій свідомий вибір...