Хоча сьогодні автотранспортне сполучення дозволяє комфортно доїхати у столицю, проте залізничні перевезення досі не втрачають своїх позицій. Суттєва перевага – порівняна дешевизна і відсутність заторів на дорогах.
Разом із тим, у Бучі розпочалася реконструкція високої посадочної платформи у напрямку Києва. Відбудеться зарежимлення станції, тобто пройти можна буде лише через турнікети. Саме до такого методу вдалося керівництво «Укрзалізниці», щоб боротися з безквитковим проїздом.
«Не може ця послуга бути безкоштовною. Залізниця несе величезні збитки, а гроші могли б піти на модернізацію галузі», - каже начальник станції «Буча» Василь Сюркель.
Як довго триватимуть роботи – залежить від фінансування. А поки вони ведуться, пасажири користуються низькою платформою. «Електропоїзди ходять згідно графіку, тому незручностей для пасажирів не повинно бути», - запевнив Василь Григорович.
Що ж, зовсім скоро жителі зможуть оцінити нові умови користування громадським транспортом. Сподіваємося, що ціна відповідатиме якості послуги, адже альтернативних шляхів сполучення у регіоні поки що вистачає.
Разом із тим, у Бучі розпочалася реконструкція високої посадочної платформи у напрямку Києва. Відбудеться зарежимлення станції, тобто пройти можна буде лише через турнікети. Саме до такого методу вдалося керівництво «Укрзалізниці», щоб боротися з безквитковим проїздом.
«Не може ця послуга бути безкоштовною. Залізниця несе величезні збитки, а гроші могли б піти на модернізацію галузі», - каже начальник станції «Буча» Василь Сюркель.
Як довго триватимуть роботи – залежить від фінансування. А поки вони ведуться, пасажири користуються низькою платформою. «Електропоїзди ходять згідно графіку, тому незручностей для пасажирів не повинно бути», - запевнив Василь Григорович.
Що ж, зовсім скоро жителі зможуть оцінити нові умови користування громадським транспортом. Сподіваємося, що ціна відповідатиме якості послуги, адже альтернативних шляхів сполучення у регіоні поки що вистачає.