У понеділок, 4 жовтня, відбулася робоча зустріч за участі Бучанського міського голови, представників влади, містобудування та залізничників.
Тема обговорення – реконструкція платформи, від якої більше зауважень, ніж реальної користі.
Сьогодні це питання стосується не тільки пасажирів, користувачів транспортної послуги, але й всіх жителів Бучі. Адже реконструкція унеможливила нормальний перехід до іншої частини населеного пункту. Багато зауважень і до якості нового-старого об’єкту.
А щоб краще розуміти всі аспекти проблеми, група офіційних осіб подивилися «результати» будівельних робіт безпосередньо на місці. Картина, як «маслом писана»: люди переходять залізницю, де їм заманеться, а обіцяний «висотний» перехід - пустує.
Просто жахлива ситуація з переїздом. Причому, причина постійних зупинок – курсування маневрових поїздів.
Головний інженер Київської дирекції залізничних перевезень Микола Риженко зазначив, що на залізниці має бути безпечно. Але чи в такий спосіб?
20 серпня 2013 року на урядовому порталі вийшло повідомлення, що: «Укрзалізниця продовжує реалізовувати комплекс заходів з утримання пасажирських платформ на станціях та зупинних пунктах у належному стані.
У поточному році на залізницях України заплановано виконати ремонтні роботи для приведення платформ у відповідність до нормативних вимог на 26 станціях та 21 зупинному пункті.
Також великий обсяг робіт з реконструкції пасажирських платформ виконаний на Південно-Західній залізниці. Зокрема, на станціях: Бровари, Ніжин, Тетерів, Буча та зупинних пунктах: Рубежівський, Загальці, Малютянка, Корчі та Зеніт», - написали ЗМІ.
Але хоч залізниця і відзвітувала нам про ремонт об’єкту, проте реконструкція у Бучі триває вже півроку. І коли кінець – невідомо.
Під час зустрічі міський голова наполегливо рекомендував представнику Київської дирекції залізниці врахувати численні зауваження, а також усунути недоліки. Крім того, щоб краще орієнтуватися у задумах Укрзалізниці є потреба розглянути проектну документацію, яку ще ніхто в очі не бачив. Микола Риженко запевнив, що всі документи є і, якщо зроблять запит – вони їх покажуть міський раді. До речі, запит був, і не один. Ось тільки паперів як не було, так і досі не видно. Можливо, на запит «БН» дадуть більш конкретну відповідь. Хоча – навряд чи. Складається враження, що це якийсь засекречений документ – ледь не державна таємниця.
«Ми діємо у той спосіб, який від нас вимагає діюче законодавство, і чим швидше ви нам дасте на погодження містобудівну документацію, пов’язану з реконструкцією, тим доцільніше зможемо внести свої зауваження та пропозиції. Ті, які будуть конструктивні, виходячи з інтересів міста, пасажирів і не суперечитимуть вашим планам по організації руху – прохання врахувати.
Але на сьогодні те, що відбувається, - це неприпустимо», - сказав мер міста Анатолій Федорук.
Крім того, міський голова висловив побажання звертати увагу на офіційні листи Бучанської ради і давати на них аргументовану відповідь, а також повідомляти про проведення нарад і робочих зустрічей, якщо вони стосуються залізничної станції «Буча».
Микола Риженко ствердно відповів, що так і буде.
У свою чергу журналісти також захотіли поставити посадовцю декілька запитань. Щоправда, розмови не вийшло.
- Миколо Михайловичу, можете прокоментувати ситуацію?
- Ні, я не буду зараз нічого говорити.
- Чому?
- У мене немає повноважень коментувати. Є робоча зустріч, питання поки що не вирішено.
- На вашу думку, проблема з реконструкцією платформи справді є? Потрібно щось робити?
- Завжди є проблеми і завжди потрібно знаходити якийсь консенсус.
- Тобто, дана ситуація буде вирішена?
- Я поки що її не коментую, будемо розбиратися. Питання реконструкції – ще в процесі, вона не закінчена. Приймальна комісія не відбулася. Тобто, ті питання, які сьогодні були озвучені, вони підуть у роботу.
- А проект у вас є?
- Так, він у наявності. Можу надати на підставі письмового запиту.
Як показує журналістська практика, така відповідь надходить від посадових осіб тоді, коли їм немає що сказати, точніше – логічно пояснити ті чи інші вчинки.
Як вже зазначалося раніше, зі свого боку ми зробили письмовий запит і чекаємо на відповідь. Тож, надалі слідкуватимемо за розвитком подій.
Але таке враження, що до цього часу керівництво Південно-Західної залізниці (мова зараз не йде про головного інженера Київської дирекції) взагалі не цікавилося, що і як вони роблять на бучанській залізниці, зручно людям – чи ні. А коли почалися дорікання і реконструкція майже завершилася, починають роздумувати, що його робити.
Чи вдасться громаді бути почутою – покаже найближчий час. Але зараз робиться максимум зусиль, щоб щось змінити в цьому плані. Тому, бучанці, не стійте осторонь, а також беріть активну участь у відстоюванні спільних інтересів.
Коментар від начальника відділу архітектури та містобудування Бучанської міської ради Валентини Ткаченко:
«Для того, щоб здійснювати будь-яку реконструкцію чи будівництво, у суб’єкта містобудування повинна бути оформлена земельна ділянка. Тобто, після того, як розроблений проект землеустрою (свідоцтво на право власності або договір на оренду земельної ділянки) пройшов реєстрацію в держреєстрі, дана організація має право звернутися у міську раду, щоб отримати містобудівні умови з обмеженням на виконання реконструкції.
На думку виконавчого комітету Бучанської міської ради, в даному випадку - присутній факт порушення. Тому що, на сьогоднішній день немає документу, який підтверджує, що залізниця легітимно має право на користування цією земельною ділянкою. А в законодавстві чітко передбачено – якщо реконструкція виконується зі зміною параметрів, які присутні в даному будівництві – то обов’язково повинні бути надані містобудівні умови обмежень, які виділяє відділ архітектури і містобудування міської ради Бучі. Але ми ці містобудівні умови обмежень не надавали. Їм, елементарно, потрібно було нас попередити.
В законі написано – отримуючи декларацію, або дозвіл на будівництво, забудовник повинен у певний термін поставити міську раду до відома, про те, що розпочинаються будівельні роботи. Але «Укрзалізниця» цим законом знехтувала. В будь-якому разі громаду потрібно було поставити до відома.
Але, як-то кажуть, незнання закону не звільняє від обов’язків.
Мало того, коли вони почали реконструкцію – був порушений звичний хід пішохідної та транспортної схеми, який діяв до сьогоднішнього дня дуже багато років. Тим паче, міська рада Бучі за свої кошти зробила навколо залізниці під’їдні шляхи, побудували в необхідних місцях зупинки, пішохідні переходи. До того ж, на зустрічі із представниками залізниці Анатолій Федорук розповів про плани побудови безпечного підземного переходу.
На сьогоднішній день все зроблено навпаки - ми проекту ще не бачили, нам його не надають. Ті креслення, які нам показали робітники позначають, що Буча «перерізається» зарежимленням платформи навпіл. Бо з одного боку знаходиться центр міста – тут лікарні, ринки, магазини та інші заклади, а на другому – спальні квартали, де живуть дуже багато пенсіонерів та інвалідів. Ми звертались з листами до всіх наглядових органів - це інспекція будконтролю, прокуратура міста Ірпеня (туди ми написали в першу чергу), писали начальнику міністерства транспорту. Але наглядові ограни переклали на нас свої зобов’язання, тобто, щоб ми їм надавали інформацію щодо реконструкції платформи, що ми і робимо. Бо треба якимось чином вирішувати цю проблему».
До речі, нещодавно закінчилася масштабна реконструкція станції Ніжин. Виконання запланованого особисто проінспектував начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.
Начальник столичної магістралі високо оцінив результати реконструкції та старанність працівників, тож кращі з кращих отримали нагороди.
Так, медаль Південно-Західної залізниці «Кращому працівнику» отримав і Микола Риженко – головний інженер Київської дирекції залізничних перевезень.
Сподіваємося, що реконструкція бучанської станції буде такою ж вдалою і всі, зрештою, прийдуть до консенсусу.
Тема обговорення – реконструкція платформи, від якої більше зауважень, ніж реальної користі.
Сьогодні це питання стосується не тільки пасажирів, користувачів транспортної послуги, але й всіх жителів Бучі. Адже реконструкція унеможливила нормальний перехід до іншої частини населеного пункту. Багато зауважень і до якості нового-старого об’єкту.
А щоб краще розуміти всі аспекти проблеми, група офіційних осіб подивилися «результати» будівельних робіт безпосередньо на місці. Картина, як «маслом писана»: люди переходять залізницю, де їм заманеться, а обіцяний «висотний» перехід - пустує.
Просто жахлива ситуація з переїздом. Причому, причина постійних зупинок – курсування маневрових поїздів.
Головний інженер Київської дирекції залізничних перевезень Микола Риженко зазначив, що на залізниці має бути безпечно. Але чи в такий спосіб?
20 серпня 2013 року на урядовому порталі вийшло повідомлення, що: «Укрзалізниця продовжує реалізовувати комплекс заходів з утримання пасажирських платформ на станціях та зупинних пунктах у належному стані.
У поточному році на залізницях України заплановано виконати ремонтні роботи для приведення платформ у відповідність до нормативних вимог на 26 станціях та 21 зупинному пункті.
Також великий обсяг робіт з реконструкції пасажирських платформ виконаний на Південно-Західній залізниці. Зокрема, на станціях: Бровари, Ніжин, Тетерів, Буча та зупинних пунктах: Рубежівський, Загальці, Малютянка, Корчі та Зеніт», - написали ЗМІ.
Але хоч залізниця і відзвітувала нам про ремонт об’єкту, проте реконструкція у Бучі триває вже півроку. І коли кінець – невідомо.
Під час зустрічі міський голова наполегливо рекомендував представнику Київської дирекції залізниці врахувати численні зауваження, а також усунути недоліки. Крім того, щоб краще орієнтуватися у задумах Укрзалізниці є потреба розглянути проектну документацію, яку ще ніхто в очі не бачив. Микола Риженко запевнив, що всі документи є і, якщо зроблять запит – вони їх покажуть міський раді. До речі, запит був, і не один. Ось тільки паперів як не було, так і досі не видно. Можливо, на запит «БН» дадуть більш конкретну відповідь. Хоча – навряд чи. Складається враження, що це якийсь засекречений документ – ледь не державна таємниця.
«Ми діємо у той спосіб, який від нас вимагає діюче законодавство, і чим швидше ви нам дасте на погодження містобудівну документацію, пов’язану з реконструкцією, тим доцільніше зможемо внести свої зауваження та пропозиції. Ті, які будуть конструктивні, виходячи з інтересів міста, пасажирів і не суперечитимуть вашим планам по організації руху – прохання врахувати.
Але на сьогодні те, що відбувається, - це неприпустимо», - сказав мер міста Анатолій Федорук.
Крім того, міський голова висловив побажання звертати увагу на офіційні листи Бучанської ради і давати на них аргументовану відповідь, а також повідомляти про проведення нарад і робочих зустрічей, якщо вони стосуються залізничної станції «Буча».
Микола Риженко ствердно відповів, що так і буде.
У свою чергу журналісти також захотіли поставити посадовцю декілька запитань. Щоправда, розмови не вийшло.

- Ні, я не буду зараз нічого говорити.
- Чому?
- У мене немає повноважень коментувати. Є робоча зустріч, питання поки що не вирішено.
- На вашу думку, проблема з реконструкцією платформи справді є? Потрібно щось робити?
- Завжди є проблеми і завжди потрібно знаходити якийсь консенсус.
- Тобто, дана ситуація буде вирішена?
- Я поки що її не коментую, будемо розбиратися. Питання реконструкції – ще в процесі, вона не закінчена. Приймальна комісія не відбулася. Тобто, ті питання, які сьогодні були озвучені, вони підуть у роботу.
- А проект у вас є?
- Так, він у наявності. Можу надати на підставі письмового запиту.
Як показує журналістська практика, така відповідь надходить від посадових осіб тоді, коли їм немає що сказати, точніше – логічно пояснити ті чи інші вчинки.
Як вже зазначалося раніше, зі свого боку ми зробили письмовий запит і чекаємо на відповідь. Тож, надалі слідкуватимемо за розвитком подій.
Але таке враження, що до цього часу керівництво Південно-Західної залізниці (мова зараз не йде про головного інженера Київської дирекції) взагалі не цікавилося, що і як вони роблять на бучанській залізниці, зручно людям – чи ні. А коли почалися дорікання і реконструкція майже завершилася, починають роздумувати, що його робити.
Чи вдасться громаді бути почутою – покаже найближчий час. Але зараз робиться максимум зусиль, щоб щось змінити в цьому плані. Тому, бучанці, не стійте осторонь, а також беріть активну участь у відстоюванні спільних інтересів.
Коментар від начальника відділу архітектури та містобудування Бучанської міської ради Валентини Ткаченко:
«Для того, щоб здійснювати будь-яку реконструкцію чи будівництво, у суб’єкта містобудування повинна бути оформлена земельна ділянка. Тобто, після того, як розроблений проект землеустрою (свідоцтво на право власності або договір на оренду земельної ділянки) пройшов реєстрацію в держреєстрі, дана організація має право звернутися у міську раду, щоб отримати містобудівні умови з обмеженням на виконання реконструкції.
На думку виконавчого комітету Бучанської міської ради, в даному випадку - присутній факт порушення. Тому що, на сьогоднішній день немає документу, який підтверджує, що залізниця легітимно має право на користування цією земельною ділянкою. А в законодавстві чітко передбачено – якщо реконструкція виконується зі зміною параметрів, які присутні в даному будівництві – то обов’язково повинні бути надані містобудівні умови обмежень, які виділяє відділ архітектури і містобудування міської ради Бучі. Але ми ці містобудівні умови обмежень не надавали. Їм, елементарно, потрібно було нас попередити.
В законі написано – отримуючи декларацію, або дозвіл на будівництво, забудовник повинен у певний термін поставити міську раду до відома, про те, що розпочинаються будівельні роботи. Але «Укрзалізниця» цим законом знехтувала. В будь-якому разі громаду потрібно було поставити до відома.
Але, як-то кажуть, незнання закону не звільняє від обов’язків.
Мало того, коли вони почали реконструкцію – був порушений звичний хід пішохідної та транспортної схеми, який діяв до сьогоднішнього дня дуже багато років. Тим паче, міська рада Бучі за свої кошти зробила навколо залізниці під’їдні шляхи, побудували в необхідних місцях зупинки, пішохідні переходи. До того ж, на зустрічі із представниками залізниці Анатолій Федорук розповів про плани побудови безпечного підземного переходу.
На сьогоднішній день все зроблено навпаки - ми проекту ще не бачили, нам його не надають. Ті креслення, які нам показали робітники позначають, що Буча «перерізається» зарежимленням платформи навпіл. Бо з одного боку знаходиться центр міста – тут лікарні, ринки, магазини та інші заклади, а на другому – спальні квартали, де живуть дуже багато пенсіонерів та інвалідів. Ми звертались з листами до всіх наглядових органів - це інспекція будконтролю, прокуратура міста Ірпеня (туди ми написали в першу чергу), писали начальнику міністерства транспорту. Але наглядові ограни переклали на нас свої зобов’язання, тобто, щоб ми їм надавали інформацію щодо реконструкції платформи, що ми і робимо. Бо треба якимось чином вирішувати цю проблему».
До речі, нещодавно закінчилася масштабна реконструкція станції Ніжин. Виконання запланованого особисто проінспектував начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.
Начальник столичної магістралі високо оцінив результати реконструкції та старанність працівників, тож кращі з кращих отримали нагороди.
Так, медаль Південно-Західної залізниці «Кращому працівнику» отримав і Микола Риженко – головний інженер Київської дирекції залізничних перевезень.
Сподіваємося, що реконструкція бучанської станції буде такою ж вдалою і всі, зрештою, прийдуть до консенсусу.