Буча новини міста, Буча сайт » Буча та регіон » Маленька Європа у селі Синяк

Маленька Європа у селі Синяк

Те, що Україна географічно знаходиться в Європі, не підлягає сумніву. Те, що рано чи пізно, вона й економічно посяде гідне місце на континенті, сподіваємося. Але є й такі українські компанії, що вже зараз працюють за європейськими стандартами, пропонуючи українському споживачеві якісний продукт, підтверджений сертифікатом ISO. Їх не так вже й багато, але вони є. До одного з таких – Фармацевтичного науково-дослідного центру «Альянс краси» ( www.capris.com.ua ), виробництво продукції якого знаходиться у селі Синяк - завітала редакція «Бучанських новин».

Як пояснює виконавчий директор підприємства, Міла Сахневич, яка приймала нашу делегацію, вибір локації був пов`язаний перш за все з урахуванням наближеності до столиці, де зосереджена торговельна мережа, та наявністю робітничого потенціалу, адже працівники на 90% складаються з місцевих жителів.

Саме виробництво виглядає дуже компактним, при цьому вражає білизна та стерильність: від вбиральні та зони дезінфекції при вході до робочих та складських приміщень.


Розповідає виконавчий директор: «Ми - одна з найперших в Україні компаній з виробництва косметичних виробів, яка пройшла сертифікацію ISO. Експерти з багаторічним досвідом із Чехії провели комплексну перевірку на відповідність вимогам європейського виробництва. Це стосувалося і технічних норм, і кваліфікації персоналу, і якості продукції».

На виробництві приємно вражає ставлення до працівників. Керівництво запевняє, що на виробництві кожний працівник – головний, і у кожного своя зона відповідальності. Адже якість продукції залежить і від прибиральниці, яка має утримувати в чистоті виробничий простір, і від механіка, який повинен підготувати устаткування, і від фасувальниці, з рук якої має вийти продукт з правильно наклеєною етикеткою... Не говорячи про лаборантів та експертів з якості - це взагалі головні спеціалісти, адже як сировина, так і готова продукція, проходять дослідження на якість. А вода! Це окрема тема. На виробництві встановлена сучасна очисна станція. Після очищення, вода позбавляється домішок, солей, зайвих мікрочастинок тощо. Саме вона є основою всіх косметичних лінійок «Альянсу краси».


А цих серій розроблено багато і на будь-який смак. Від господарських миючих засобів до косметичних виробів по догляду за тілом, волоссям, обличчям. Міла Сахневич пояснює, що компанія постійно знаходиться в пошуку чогось нового: «Наразі дуже популярними стають засоби на органічній основі, без будь-яких хімічних домішок. Вони недешеві, але попит на них зростає, оскільки споживачі все частіше обирають якість і здоров`я». Є у виробничому арсеналі і органічні пральні та миючі засоби.

Після побаченого охопило бажання поспілкуватися із ключовою особою компанії «Альянс краси» Вадимом Геращенком.

Вадим Геращенко є відкритою до спілкування людиною. З ним цікаво говорити як на професійні теми, так і на загальнополітичні. Про те, як «Альянс краси» прокладав свій шлях на українському ринку, відповідь прозвучала як рецепт для всіх, хто робить бізнес в складних умовах українського буття:
Успіх - це постійна праця не тільки в колі компанії, а й над собою

ГЕРАЩЕНКО ВАДИМ ОЛЕКСІЙОВИЧ
Народився в Одесі у робітничій сім`ї.
Має три освіти: технічну - майстер-паркетник, та дві вищі: юридичну та економічну.
У 2000 році заснував компанію «Альянс краси»


- Ми живемо у світі жорсткої конкурентної боротьби. Як «Альянс краси» стверджувався на українському ринку? Що Ви вважаєте головним у досягненні успіху?
Компанія «Альянс краси» стверджувалась та розвивалась на українському ринку поступово, крок за кроком. Ми ставили перед собою цілі та досягали їх. Звичайно, шлях до успіху був нелегким, і ми, подібно іншим компаніям, також зіштовхувались із певними труднощами та проблемами. Однак знаходили в собі сили та способи долати їх.

Не можу сказати, що нас якимось чином бентежить сучасна конкуренція, навпаки – це для нас певний стимул розвиватися, виготовляти щось нове, цікаве, раніше не відоме покупцеві. Сьогодні західний косметичний товар є достатньо дорогим і не кожен може його собі дозволити. «Альянс краси», наприклад, використовує ту ж саму сировину з європейських фабрик і виготовляє продукцію за аналогічною рецептурою, що і відомі косметичні бренди, дотримуючись усіх технічних стандартів, при цьому пропонуючи прийнятну ціну для українського покупця. Я вважаю, що вітчизняний товар може легко конкурувати з іноземним, оскільки має усі можливості стати лідером на світовому ринку. «Альянс краси» є чудовим прикладом такої успішності.
Насправді, успіх не може залежати від однієї складової. Він вбирає в себе різні необхідні елементи і, поєднуючи їх, видає певний результат. Успіх - це постійна праця не тільки в колі компанії, а й над собою. Необхідно мати бажання постійно удосконалюватись, змінюватись на краще. Це віра в себе, людей, свою компанію, вміння не здаватись за будь-яких обставин і йти тільки вперед.

- Які найбільш популярні види продукції власного виробництва Ви могли б назвати?
Щороку ми випускаємо близько ста нових позицій нашої продукції. Кожна з них заслуговує на увагу, тому зараз важко виокремити певний вид. Хочу зауважити, що смаки та вибагливість до косметичної продукції жінок постійно змінюються. Ми намагаємося слідкувати за цим та задовольняти всі потреби прекрасної статі. Уся наша продукція, чи то крем для обличчя, чи то шампунь або маска для волосся, виготовляється з натуральних компонентів, що сьогодні дуже важливо для кожної жінки. Ми пропонуємо нашому покупцеві широкий асортимент косметичних товарів, аби дати можливість вибрати той продукт, який є для нього найбільш цікавим та необхідним. За це ми отримуємо важливу нагороду – глибоку довіру споживача, яку він впевнено висловлює нам вже багато років.

Маленька Європа у селі Синяк- Що спонукало отримати європейський сертифікат якості продукції? Чи виготовляється продукція на експорт? Якщо так, то чи відрізняється вона від тої, яка потрапляє в торговельні мережі України?
На жаль, сьогодні законодавство України не висуває нам актуальних, властивих для інших країн вимог щодо умов виготовлення косметичної продукції. Більшість чинних нормативних документів у нашій країні були написані багато років тому, ще до незалежності України. Технічний прогрес та інгредієнти, які сьогодні використовуються при виготовленні косметичної продукції, не стоять на місці. Ось чому немає сенсу оцінювати якість та виробництво продуктів, слідуючи застарілим документам. Тому ми й намагаємося йти в ногу з інноваціями та рівнятись на європейські стандарти. Для того, щоб у тебе вийшов якісний продукт, необхідно дотримуватись суворих правил, які нам диктує, наприклад, європейський стандарт GMP або орган екологічної сертифікації ICEA. Відповідно ми рівняємося на кращих, на лідерів у цій галузі.

Що стосується експорту, то сьогодні продукція компанії експортується в Казахстан, Молдову, Грузію, Білорусь, Ліван, Ємен і країни Прибалтики. Ми постійно шукаємо нові ринки збуту. У найближчих планах освоїти європейський ринок. Шукаємо виходи на Польщу і Чехію. Розглядаємо також можливість співпраці з Арабськими Еміратами. Усю продукцію як для України, так й інших країн, ми виготовляємо за відповідними європейськими стандартами, тому відрізняється вона лише мовою, якою написана етикетка товару.

- Чому вибір місцезнаходження виробничого комплексу припав саме на Синяк?
У нас у районі немає ні родовищ нафти, ні вугілля або дорогоцінного каміння. Головне багатство нашого краю – це люди. Саме вони, завдяки своїй працьовитості, самовідданості та ціною неймовірних зусиль сприяють збереженню багатьох ресурсів району й країни в цілому. За це їм честь і хвала! І тому, коли постало питання, де створити підприємство, й знайшлося відповідне місце у Синяку, в мене не було жодних вагань.

- Ви - людина, що в своїй діяльності дотримується законів сучасного менеджменту. Як Ви оцінюєте факт об’єднання села Синяк з Бучанською громадою з точки зору перспектив розвитку?
Створення об’єднаної Бучанської територіальної громади, на мою думку, є важливим кроком для розвитку сіл, які входять до такого союзу. Однак тут необхідне чітке розуміння аспектів функціонування і діяльності такої громади. Люди повинні чітко усвідомлювати, як, наприклад, буде здійснюватись соціально-економічний розвиток кожного населеного пункту, хто представлятиме спільноту села в об’єднаній громаді, яким чином в ній відбуватиметься розподіл земель і т.д. Звичайно, для нас, як потужного підприємства, таке об’єднання буде дуже корисним. Якщо, наприклад, в межах новоствореної громади будуть відновлені дороги та налагоджений логістичний напрямок, це дозволить нам вирішити кадрове питання, яке сьогодні є важливим для підприємства. Взагалі самоврядування - це вагомий крок на шляху до належного задоволення потреб українського суспільства. Я прихильник того, що місцеві питання повинні вирішуватись на місцевому рівні, а державні – на державному.

- І на завершення. Наближається весна, коли людина, як і природа, розквітають. Можливо, Вашим колективом задумані якісь новинки, що додадуть краси і привабливості нашим жінкам і мужності чоловікам?
Мені здається, що взагалі весна – це пора року, створена спеціально для нашої компанії. Оскільки це період, коли все навколо розквітає, набуває нової краси, барв та відтінків. Подібно тому, як розпускається краса будь-якої жінки, ми робимо все для того, аби підкреслити та зберегти цю красу. Ось чому зараз у нас багато ідей та задумів щодо створення нових лінійок нашої продукції, головне – це успішно втілити їх у життя. Наразі ми активно працюємо над новою серією засобів для очищення та догляду за шкірою обличчя, яка буде представлена в лінійці «Family doctor». Наші технологи-фармацевти також розробляють ряд косметичних продуктів на основі цілющих властивостей олії обліпихи, що додасть нашим жінкам не тільки краси, а й здоров’я. Загалом, задумів вистачає, і зараз ми активно працюємо над їх реалізацією!
Напередодні свята 8-го Березня вітаю всіх жінок, які читатимуть ці рядки, із весною, із буянням природи. Хай кожній з Вас ця пора додасть краси та любові. А компанія «Альянс краси» завжди піклуватиметься про Вашу привабливість та індивідуальність.
1 0

Алла БАГІРОВА 
газета: "Бучанські новини" №9 від 4 березня 2016 року
Синяк
 Інші новини по темі:
24 червня, Буча: Футбольна баталія лідерів ФК «Синяк-Альянс» - ФК «Ірпінь-Чемпіон»

24 червня, Буча: Футбольна баталія лідерів ФК «Синяк-Альянс» - ФК «Ірпінь-Чемпіон»

спортивні новини
На замітку споживачеві: Лососєва ікра з присмаком гіркоти...

На замітку споживачеві: Лососєва ікра з присмаком гіркоти...

Бучанські новини
До каталогу підприємств додано підприємство

До каталогу підприємств додано підприємство

Каталог підприємств
ДП “Антонов” планує отримати понад 6 мільярдів гривень доходу та підвищити зарплати

ДП “Антонов” планує отримати понад 6 мільярдів гривень доходу та підвищити зарплати

Буча та регіон
До каталогу підприємств додані підприємства

До каталогу підприємств додані підприємства

Каталог підприємств
Футбол: Хлопці із села Синяк показали характер

Футбол: Хлопці із села Синяк показали характер

спортивні новини
"Лихі вітри вдумливих не ламають" - сільгосппідприємство в селі Синяк

"Лихі вітри вдумливих не ламають" - сільгосппідприємство в селі Синяк

Буча та регіон
Медицина по Мироцькому

Медицина по Мироцькому

Мироцька правда
До каталогу підприємств додано підприємство

До каталогу підприємств додано підприємство

Каталог підприємств
Свято краси у Бучі

Свято краси у Бучі

Бучанські новини
До каталогу підприємств додані підприємства

До каталогу підприємств додані підприємства

Каталог підприємств
27 вересня відкриття супермаркету NOVUS у місті Буча

27 вересня відкриття супермаркету NOVUS у місті Буча

Буча та регіон
У Гостомелі відкрили нову виробничу лінію глибокої обробки овочів

У Гостомелі відкрили нову виробничу лінію глибокої обробки овочів

Буча та регіон
До каталогу підприємств додано два підприємства

До каталогу підприємств додано два підприємства

Каталог підприємств
Сердечно вітаємо редакцію “Бучанських новин” із професійним святом!

Сердечно вітаємо редакцію “Бучанських новин” із професійним святом!

Бучанські новини
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.