» » Містобудівні проекти Бучі

Містобудівні проекти Бучі

На тлі загальнодержавної кризи, в умовах катастрофічної нестачі фінансів є міста, які у своєму розвитку не стоять на місці. Ці населенні пункти намагаються робити кроки вперед – жити і повноцінно функціонувати. Серед таких громад – і Буча. Звичайно, про мальовничу картину добра і благополуччя говорити не доводиться: все-таки більшість планів зазнали суттєвих корективів, а то й зовсім «заморозилися». Але певні кроки відбуваються: асфальтуються дороги, відкриваються великі торгівельні об’єкти, за рахунок інвесторів швидкими темпами зводиться житло. Тож, яких зодчих рішень чекати в найближчому майбутньому, а також коли Буча «житиме» з генеральним планом - поцікавилися у завідуючої відділом містобудування та архітектури Валентини Ткаченко.

- Валентино Григорівно, коли планується відкриття ринку, побудованого вздовж траси Київ-Ковель?
- Незабаром його здаватимуть в експлуатацію, хоча ще не зареєстрували право власності. Саме ж будівництво – практично завершене. На новому ринку передбачається здійснювати торгівлю двома групами товарів – продуктами харчування і промисловими виробами.

Для даного мікрорайону цей заклад досить актуальний, адже в подальшому квартал буде розбудовуватися. Так, згідно генерального плану, там в середньому передбачається п’ять багатоквартирних забудов. Тож, логічною стане будівництво великого торгівельного центру. Але зважаючи на те, що до остаточних обрисів мікрорайону – ще довго чекати, ринковий комплекс людям потрібен. Тим більше, що зроблений він згідно сучасних вимог: облаштовані підходи, однотипні торгівельні павільйони, є каналізування і водопостачання, а на прилеглій території житлового комплексу проведено прекрасний благоустрій. Тому це мало нагадуватиме центральний «ринок-шанхай». А бюджет міста від даного об’єкту отримає кошти у вигляді пайової участі.


- Мова йде про те, що неподалік зводитиметься багатоповерховий житловий комплекс. А дитячий садочок там передбачається?
- Сьогодні там є власники, яким було надано дозвіл на розробку детального плану території. Але рішенням сесії Бучанської міської ради проект призупинено – зважаючи на те, що мікрорайон великий і має містобудівне значення. Тобто, там замало лише звести житло, але й треба забезпечити жителів школою, дитячим садочком, закладами відпочинку. Тим більше, що поряд – залізнична зупинка «Склозаводська» і хотілося б її розширити для нового мікрорайону.

Власне, ми повинні підсилити інфраструктур мікрорайону «Склозаводський», щоб він був красивий і доглянутий, а не бездумно «заповнений» багатоповерхівками.
Після затвердження генерального плану Бучі – роботи по будівництву продовжаться, адже на те будуть законні підстави і продумана містобудівна політика. Тому друга черга будівництва передбачає зведення школи і дитячого садочка.

- У зв’язку з тим, що в Бучі – гостра потреба у дитячих закладах, чи планується ще будівництво нових дитсадків?
- За ресторанним комплексом «Отаманша» ми передбачали дитячий садочок в детальному плані території. Дане рішення остаточно буде внесено у генеральний план і, відповідно, затверджено. Це місце залишили зважаючи на те, що в тому мікрорайоні дитсадок дуже потрібен. Місце є достатньо зручним, бо поряд – дороги і зупинки громадського транспорту, що робить комфортним доїзд до дитячого закладу.

- У зв’язку з будівництвом об’єктів соціально-побутового призначення чи буде переноситися зупинка «СТО» по вул. Нове Шосе?
- Дана зупинка поки що тимчасово залишиться. Хоча не можна сказати, що вона дуже зручно розташована між двома перехрестями (вул. Вокзальна і з’їзд на вул. Києво-Мироцька). Але це – краще, ніж кудись її переносити. Навпроти зупинки буде ТЦ «Новус». А коли ж буде зроблено благоустрій нового торгівельного центру, то саме «СТО» знесуть.

- Чи не заважатиме така близькість гіпермаркету мешканцям, які проживають у прилеглих будинках?
- При будівництві «Новуса» використовувалися нові конструкції і навіть сміттєві майданчики розташовані всередині приміщення. Тож, нарікань на неприємний запах від смітників, які зазвичай розташовані біля таких закладів, не буде.
Забудовник, згідно проекту, зобов’язується провести на прилеглій території благоустрій, облаштувати зручні під’їзди з боку вул. Пушкінської та виїзд на вул. Нове Шосе.


- Саме перехрестя теж буде конструктивно перероблюватися?
- Поки що – ні, у такому вигляді воно залишається і в генеральному плані. Якщо колись з’являться кошти, то можна буде зробити шляхопровід. Але це – дуже далека перспектива.
Вулицю Вокзальну ми розвантажили тим, що вивели потік транспорту на бульвар Б. Хмельницького. Крім того, з перехрестя вул. Вокзальної і вул. Інститутської частина транспорту може їхати через вул. Чкалова з розв’язкою на центральну автомагістраль. А зважаючи на те, що мікрорайон Мельники також розбудовується, збільшилась кількість жителів і, нещодавно, облаштували пішохідну доріжку.
Усе це в комплексі знімає навантаження з вул. Вокзальної (і з перехрестя).

- У планах, навпроти центрального парку, передбачалося будівництво виставкового центру. Щось змінилося у задумі?
- Ситуація така, що цей центр має будуватися за приватні кошти інвестора. Тому питання більше до нього – коли він зможе це зробити? Але зважаючи на те, що виставковий центр (двоповерхова галерея) був особистою ініціативою інвестора, то й зараз його наміри не змінилися. Але коли це реалізується в часі – складно відповісти. Можливо, коли дещо спаде соціально-політичне напруження в державі.
Крім того, виникають питання, що до зими багато хто не зможе розпочати будівництво, яке дозволялося на підставі розроблених та затверджених детальних планів території. У нас їх достатньо багато, але ж вони не покривають усю територію міста.

- Також планувалося звести багатоповерхову забудову за стадіоном «Ювілейний», але будівництво навіть ще не починалося…
- Ця територія – також у приватній власності, і будівництво здійснюватиметься за кошти власника. У такому випадку лише господарю відомо, коли і як у нього складеться із задумом.

- Яка містобудівна ситуація по «околицям» міста?
- Насамперед, повинна покращитися інфраструктура самих вулиць, зокрема проводитиметься їх асфальтування. Для цього вишукуємо кошти. Наразі вже заасфальтували вул. Києво-Мироцьку, яка давно потребувала таких змін. Хоча самі жителі не дуже задоволенні покращенням благоустрою, адже якісне покриття збільшує й кількість транспорту. Тому там встановлений «лежачий поліцейський».
Також проводиться реконструкція вулиці Гамалія.

Щодо приватного бізнесу, то підприємство «Дієва хвиля» хоче розпочати будівництво на приватній території площею 16 га (колись розпайовані землі). Дана ділянка розташована вздовж траси по вул. М. Залізняка (зараз це поле за автозаправкою, ТЦ Модуль). Мова йде про новий житловий масив: багатоквартирну забудову, що розрахована на 3 тис. жителів. Крім того, там передбачається школа і дитячий садочок, торгівельні заклади і спортивні споруди.

- Чи зрушило з місця каналізування Лісової Бучі – мова йде про ситуацію з кооперативом «Клин»?
- Повного обсягу фінансування на проведення робіт по каналізуванню кооперативу «Клин» немає. Було профінансовано лише частину проекту. Зараз держава навряд чи виділить на такі потреби кошти. Проте, сьогодні є можливість поновити основні роботи за рахунок інвестора, який може побудувати колектор і каналізаційно-насосну станцію. Це – достатньо дорогі об’єкти, але якщо вони будуть реалізовані на території кооперативу, то жителям залишиться лише знайти кошти на закінчення будівництва самої каналізаційної мережі, щоб «врізатися» у КНС.
Тому населенню варто зрозуміти: інвестор зробить дуже вагомий внесок у будівництво даної мережі.

- Які зміни торкнуться мережі освітніх закладів міста?
- Передбачається дорозширення школи №5: там достатньо великі земельні ресурси, аби збільшити її потужність. Але спочатку потрібно зробити проектну пропозицію – її розглянути, підтвердити, отримати дозвіл. Поки це відбуватиметься, дійдемо до моменту затвердження генерального плану (до кінця цього року) і можна буде починати добудовувати школу. Насамперед, мова йде про навчальні корпуси, також розшириться спортзал. У цьому є нагальна потреба, бо шкіл в місті не вистачає.

- Коли ж затверджується генеральний план міста?
- Незабаром дамо оголошення про проведення громадських слухань - процедура розгляду питання триватиме протягом місяця.
Громадські слухання полягатимуть в тому, що розташуємо матеріали детального плану в доступних для людей місцях, аби вони мали уявлення про що йде мова. І якщо в громадянина виникла будь-яка пропозиція або якесь питання, то він може зайти до відділу архітектури в Бучанську міську раду й ознайомитися з пояснювальною запискою, яку проектний інститут додає до плану.
Також кожен житель Бучі має право написати свої зауваження чи побажання за умови, що вони відповідають державним будівельним нормативам. Крім того, кожному, хто звертається, ми повинні обов’язково надати письмову відповідь. Тобто, ми звертаємося до проектного інституту для того, щоб він трактував даний запит: чи може він бути сприйнятий в генплані, чи обґрунтовано відхиляється.
Після того, як спливе термін 30 днів, маємо можливість зібрати всі пропозиції, переглянути їх і надати проектному інституту щодо внесення тих чи інших змін.
Після процедури громадських слухань обов’язково проводитиметься містобудівна рада щодо розгляду генплану (триває 20 днів). Відповідно до діючого законодавства, вона проводиться не на місцевому рівні, а в Київській облдержадміністрації. Потім документи передадуть на державну комплексну експертизу (триває півтора місяці). Тож, при позитивному перебігу подій, виходимо на кінець листопада цього року, щоб Буча була з Генеральним планом.
Ми зобов’язані до 2015 року отримати генеральний план. Віримо, що так і буде.

Фото на згадку
8.08.2014р. м. Буча, вул. Пушкінська


Андрій, спеціально для 
Генеральний план Бучі Варшавський ринок Річтаун Ричтаун міські новації
  13
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 2
Додати коментар
DeVOuR

OFFline

  • DeVOuR (108)
  • Журналіст
  • 8 серпня 2014 19:06
Строят много, вроде красиво, и все что строят даже нужно.
Но можно же сразу строить удобно?
Зачем везде городить барьеры?

1.Это я к тротуарам и пешеходным переходам. Заезды во дворы через тротуар для автомобилей делают ниже чем для пешеходов с пешеходного перехода дороги.
Рассмотрите тротуар новопостроеный на пересечении Киево-Мироцкой и Чкалова, возле ПМК. Зачем так строить? тем более с нуля?

2.Обратите внимание на тротуар на перекрестке Богдана Хмельницкого и Варшавки возле мусорки. Люди както не совсем по свежевыложенному асфальту ходят. С колясками или на калясках там вообще одно удовольствие переходить дорогу.

3. Доколе возле поликлиники на перекрестке будет лестница? Почему там не сделать нормальный одноуровневый тротуар вместо попыток отгородить газон забором?

4. Почему не поднимать уровень дороги в месте пешеходного перехода до уровня бордюра тротуара, вместо опускания до уровня асфальта тех самых тратуаров с бордюрами? В таком случае будет ограничитель скорости авто и безопасный пешеходный переход 2 в 1.

5. Зачем разрешать строить жилые дома где на первый этаж надо подниматься? Давно пора строить первые этажи на одном уровне с землей и огромными парадными со стеклянными дверьми на улицу. Это все удобство жителей.

6. Массив на ул. Гмыри, как и Новатор - красота же, но почему не вывести сливы дождевой воды с крыш домов не на газон, чтобы грязь разводить, а сразу в ливневку? Вообще все сливы воды с крыш надо прятать, не давать воде попадать на тротуар.

7. Смысл асфальтировать пару гектар поля, вместо постройки многоуровневого паркинга? Теряется же огромнейшая площадь!

И еще много замечаний и пожеланий есть, в том числе и возле новопостроенных обьектов, где, казалось бы, можно уже было сделать все удобно.

Через пару\тройку\десятку лет придет новый мер с новой командой, или старый мер с новой командой, или старая команда с новым мером (не важно) под лозунгами "Сделаем Бучу удобным европейским городом!" начнет перелопачивать все тротуары\пешеходные переходы, менять правила для новостроя и тд, место того, чтобы уже сейчас, когда очень много новостроя по городу, делать удобно, качественно и красиво, таким образом сэкономить буджетные деньги потом.

-||DeViL WaS An AnGeL ToO..||-
-||WoRlD iS a GhEtTo||-

3
pchela

OFFline

  • pchela (1)
  • Користувачі
  • 9 серпня 2014 00:37
От якраз збирався тут написати - я користуюся інвалідною коляскою, незаббаром буду жити в Бучі, кожного разу як приїжджаю на нові комплекси і бачу ці недолугі пониження хочется вити. Ну як так, ви ж робите з нуля, зробіть так, щоб їм можна було користуватися! Той хто може переступити і не побачить його, а от кому кожен міліметр важливий - не зможе заїхати. З восени буду засипати скаргами!

Перші два фото показують весь ідіотизм - я якщо і проїду то все, то почки мої будуть в одному місті. Рівняйтеся на Європу, там всі переходи виводяться в нуль!

2
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.