Буча новини міста, Буча сайт » Бучанська податкова інспекція » Публікації » Ірпінська ОДПІ провела черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

Ірпінська ОДПІ провела черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

Нещодавно в Ірпінськой ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Подання звітності в електронному вигляді. Видача електронних ключів цифрового підпису».
Заступник начальника Ірпінської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області Світлана Літош відповідала платникам податків на численні питання .

Пропонуємо вашій увазі відповіді на запитання, поставлені під час телефонної лінії.
Що таке пакетна звітність? Як правильно сформувати такий пакет?
У зв’язку із внесенням змін у формат електронного документа податкової звітності (наказ Міндоходів від 09.10.2013 №561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників») з 27 листопада 2013 року було запроваджено пакетне приймання звітності в електронному вигляді.

Світлана Олександрівна ЛітошТепер пакетом звітних документів вважається певний перелік документів одного типу чи різних типів, що подаються суб’єктом в одному звітному періоді. Пакет повинен містити основний документ звітності та необхідні додатки до нього. Фізично пакетом документів є набір XML-файлів, які називаються згідно з форматом (стандартом) електронної звітності, кожний з яких пов’язаний один з одним відповідними посиланнями, вказаними у тезі.
Граничний час очікування файлів при збиранні пакету 00.00 годин кожної доби. В разі відсутності будь-якого з заявлених або обов’язкових файлів пакету на 00.00 години кожної доби всі інші надіслані файли пакету не приймаються, про що надсилається квитанція. У разі помилок в будь-якому файлі пакету – не приймається весь пакет. Після виправлення помилок необхідно надсилати новий пакет документів.
На офіційному сайті Міністерства в розділі «Платникам податків про електронну звітність» – «Програмне забезпечення» розміщується безкоштовне програмне забезпечення з формування та подання платниками податків податкової звітності, податкових накладних та реєстру податкових накладних в електронному вигляді (OPZ), доопрацьоване для формування пакетної звітності.

З метою надання допомоги платникам для правильного формування пакетів звітних документів та поліпшення процесу подання звітності Міндоходів України додатково розробило Інструкцію щодо формування пакетів звітних документів за допомогою програмного забезпечення по формуванню податкової звітності в електронному вигляді, яка знаходиться у розділі «Платникам податків про електронну звітність» – «Повідомлення платникам податків про подання електронної звітності».

Чи є обмеження при надсиланні повторної звітності протягом дня?
При неотриманні першої квитанції платник протягом дня може вдруге надіслати звітність в електронному вигляді. Обмежень щодо надсилання платником протягом одного дня декількох звітних документів в електронному вигляді за податковими деклараціями та розрахунками немає.
Крім того, платник має право повторно відправляти податкові декларації, розрахунки у разі виправлення помилок до закінчення граничного строку подання декларації, вказавши при цьому тип документа «звітний новий».
Якщо платник надіслав до органу доходів і зборів кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, отриманий контролюючим органом останнім за умови, що його було прийнято до бази даних органу Міндоходів та платнику надійшла про це друга квитанція.

Які дії платника, якщо він втратив особистий ключ?
Якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва АЦСК ІДД Міндоходів, в якому отримував послугу електронного цифрового підпису, та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів.

В який термін потрібно подавати до територіального органу Міндоходів України заяву за ф.№1-ОПП, якщо змінився бухгалтер підприємства?
Щодо платників податків, відомості про яких включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:
- інформація про зміну керівника оновлюється в органах доходів і зборів на підставі відомостей, отриманих від державного реєстратора;
- інформація про головного бухгалтера оновлюється на підставі реєстраційної заяви за ф.№1-ОПП з позначкою «Зміни» та уточнених документів.
Стосовно платників податків, які не включаються до ЄДР, інформація про зміну керівника та/або головного бухгалтера оновлюється на підставі уточнених документів та заяви за ф.№1-ОПП.
Заява за ф.№1-ОПП та уточнені документи повинні бути надані до контролюючого органу протягом 10 календарних днів з дня внесення змін.

Чи можна надіслати звіт з єдиного соціального внеску поштою?
Звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, надісланий поштою, не вважається поданим.
Даний звіт подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника до територіальних органів Міндоходів України за місцем взяття їх на облік:
- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;
- на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;
- на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п’яти.

Що робити, коли при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?
Необхідно перевірити:
- який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів Бухгалтер-директор-електронна печатка);
- якщо ключ обрано вірно, слід звернути увагу на правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи, які відрізняються за розташуванням на клавіатурі);
- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа? (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД Міндоходів, в якому отримували послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідний йому посилений сертифікат відкритого ключа).
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (веб – портал Міндоходів, вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс», дане роз’яснення у категорії 401.01).

Які послуги надає Акредитований центр сертифікації ключів ІДД?
Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту надає наступні послуги електронного цифрового підпису:
реєстрація заявників;
надання у користування надійних засобів ЕЦП;
допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
обслуговування посилених сертифікатів ключів заявника (сертифікація відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів);
надання послуг фіксування часу;
консультативні послуги за зверненнями підписувачів.

Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів від АЦСК ІДД Міндоходів?
Строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД Міндоходів, не перевищує двох років з моменту їх формування.

Яким чином укласти договір «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцією в електронному вигляді?
Для укладення договору «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцією в електронному вигляді використовуються безкоштовні онлайн сервіси надані компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, які доступні за посиланням http://acskidd.gov.ua/program_obespech інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів.
0 0

Ірпінська ОДПІ 
 Інші новини по темі:
Ірпінська ОДПІ інформує

Ірпінська ОДПІ інформує

Публікації
Ірпінська ОДПІ повідомляє: Електронна звітність на допомогу платникам!

Ірпінська ОДПІ повідомляє: Електронна звітність на допомогу платникам!

Звітність (бланки)
Податкова: Про електронний цифровий підпис

Податкова: Про електронний цифровий підпис

Публікації
Платники вже мають змогу оцінити переваги подання РРО-звітності в електронному вигляді

Платники вже мають змогу оцінити переваги подання РРО-звітності в електронному вигляді

Публікації
Ірпінська ОДПІ інформує

Ірпінська ОДПІ інформує

Повідомлення!
Ірпінська ОДПІ повідомляє

Ірпінська ОДПІ повідомляє

Повідомлення!
Про РРО - в телефонному режимі

Про РРО - в телефонному режимі

Публікації
Ірпінська ОДПІ повідомляє

Ірпінська ОДПІ повідомляє

Публікації
Переваги електронної системи подання податкової звітності

Переваги електронної системи подання податкової звітності

Публікації
"Гаряча лінія" від податкової: Щодо подання звітності в електронному вигляді.

"Гаряча лінія" від податкової: Щодо подання звітності в електронному вигляді.

Публікації
Ірпінська ОДПІ: Електронна звітність

Ірпінська ОДПІ: Електронна звітність

Звітність (бланки)
Податкова: Актуальні питання щодо надання адміністративних послуг у центрі обслуговування платників

Податкова: Актуальні питання щодо надання адміністративних послуг у центрі обслуговування платників

Публікації
Ірпінська ОДПІ: Легалізація зарплати - резерв наповнення бюджету

Ірпінська ОДПІ: Легалізація зарплати - резерв наповнення бюджету

Публікації
Електронна звітність – це завжди перевага!

Електронна звітність – це завжди перевага!

Звітність (бланки)
Ірпінська ОДПІ роз’яснила платникам податків їхні права і обов’язки

Ірпінська ОДПІ роз’яснила платникам податків їхні права і обов’язки

Публікації
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.