» » Фінал Кубку України з мотокросу: оновлений трек і амбітні задуми

Фінал Кубку України з мотокросу: оновлений трек і амбітні задуми


14 жовтня об 12:30 офіційне відкриття та основні заїзди!

Менше двох тижнів залишилося до події, яка стане епіцентром спортивного життя Бучі. 13 та 14 жовтня відбудеться фінал Кубку України з мотокросу.
Але поки спортсмени готуються до шалених перегонів, а глядачі у передчутті красивого видовищного дійства планують провести свій відпочинок, організатори мотогонок – продовжують трудитися. Про те, що градус напруги на таких змаганнях «зашкалюватиме», говорити зайве, а от про оновлений трек та побудовану інфраструктуру мотокомплексу – в самий раз. Тож, чого чекати учасникам і гостям спортивного дійства розповів співзасновник спортивно-технічного клубу «Сона» Олег Пащинський.


- Насамперед, організаційні питання: скільки учасників заявлено до участі у змаганнях і чи всі регіони країни будуть представлені?
- Це – фінал Кубку України, тому всі регіони нашої держави, звичайно ж, делегуватимуть своїх учасників – Захід, Схід, Центр, кожне місто є єдиним осередком.
Загалом очікується на участь до 100 спортсменів. Але варто сказати, що в паралельному заліку буде проводитися Кубок міста Бучі, тому ми впевнені: спортсменів буде більше. Адже дуже багато людей їздять саме на такі кубкові змагання.
Крім того, буде охоплено всі класи мотоциклів, які тільки є в Україні (дванадцять класів). Також, в рамках підготовки до Чемпіонату світу з колясок, буде показовий виступ на мотоциклах з колясками. З цієї нагоди очікуємо на приїзд триразового чемпіона світу з Нідерландів, який є одним з кращих спортсменів в даному класі змагань. Для цього вже підготовлено спеціальний технічний транспорт.
Віковий ценз учасників також досить широкий – це починаючи з «класу 50» від п’яти до восьми років, і закінчуючи ветеранами – до 65 років.


- Хто складатиме суддівську колегію?
- На таких офіційних Чемпіонатах і Кубках України суддів завжди призначає Федерація мотоциклетного спорту України. Це буде так звана «центральна» комісія у складі восьми чоловік – головний суддя, секретар, хронометраж та ін.
А ось судді на рівні маршалів на трасі (загалом задіяно близько сорока людей) - будуть місцевими.

- Ви, як безпосередній учасник дійства, що можете сказати про теперішній розвиток мотоспорту в країні: є поштовх вперед чи нині «застійні» часи?
- Знаєте, в ентузіастів цього виду спорту завжди є поштовх вперед. Але ми реалісти і розуміємо, що коли майже кожній родині нашої держави зараз складно сплатити навіть «комуналку», то технічні види спорту стають обтяжливими. Але, як ви бачите, щось робиться, рухаємося вперед. І на змаганнях переконаєтеся, що спортсмени теж не стоять на місці. Звичайно, хотілося б набагато потужнішого підйому, але, що є…

- Будівництво треку відбувалося у кілька етапів, але загалом можна сказати, що траса прокладена з нуля. Розкажіть детальніше про це.
- Зроблено вже багато. Зокрема, облаштовано перший в Україні автоматичний полив траси, виконаний за останніми європейськими вимогами. Тепер ніхто не буде бігати зі шлангами і поливати трек. Встановлено три величезні цистерни зі своїми свердловинами – одна людина за пультом натискає на кнопку автоматики і за десять хвилин поливається вся траса, яка спеціально була перероблена під цю систему. Щоб прокласти труби і дроти треба було все перекопати, розрівняти, а потім робити по-новому. Тож, траса повністю перероблена і має протяжність 1580 метрів.

- Чи буде достатньою видимість для глядацької аудиторії всіх етапів змагань?
- По колу всього треку буде зроблена глядацька «трибуна». Може не на ці змагання, а вже на весняні – точно. Адже за півроку не можливо охопити все в таких об’ємах, як це передбачено. В цьому році довелося перероблювати і мийку, тому що вона була не достатньо великого об’єму для потреб Чемпіонату світу.
Також побудований двоповерховий будинок зі стаціонарними туалетами, зокрема і для людей з інвалідністю. На першому поверсі будівлі – душі і переодягальні для спортсменів. Закладено фундамент для будівництва спортивних боксів, для трибуни. Зведено два поверхи (з трьох передбачених) суддівського будинку, в якому розміщуватиметься і прес-центр, і центр для суддівства, хронометражна кімната. А це все, як розумієте, великі кошти і людські затрати.

- Які надії покладаєте на проведення Чемпіонату?
- Хочу сказати так: коли приїде світова комісія, я хотів би, щоб ви побачили їхні очі – вони будуть здивовані.
У нас є велике бажання побудувати трек, який був би найкращим.




- І ви до цього йдете?
- Займаючись даним видом спорту, багато років їздив і бачив різні треки. Тож, можу сказати впевнено: не прийняти цю трасу – просто неможливо! Комісія, яка буде у нас за два тижні, буде вражена розмахом задуманого і реалізованого плану. Повірте, тут створені прекрасні умови для глядачів і для спортсменів.
Чекаємо змагань і запрошуємо всіх прийти подивитися на це видовищне спортивне дійство. І, звісно, отримати від нього задоволення!

- Чи плануєте вийти на міжнародний формат змагань і «прописати» їх у Бучі?
- Очікуємо на приїзд делегатів світової Екологічної комісії ФІМ. Траса і весь мотоциклетний комплекс будуть отримувати ліцензію на проведення Чемпіонату Європи і Чемпіонату світу, які вже заплановані на 15 травня 2019 року: етап Чемпіонату світу з мотоциклами з колясками та етап Чемпіонату Європи на квадрациклах.

Тож, очікуємо на позитивний висновок і чекаємо з нетерпінням на головну спортивну подію 2019 року.
Людмила Гладська, спеціально для www.bucha.com.ua 
мотокрос Пащинський Буча міські новації фотофакт СТК СОНА
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
"Гостi" не можуть коментувати дану новину.