В умовах реалій сьогодення серед споживачів постає гостро питання щодо економії енергоресурсів.
Головне - раціональний підхід до справи та вміння ефективно скористатися шансом. ПрАТ «Київобленерго» пропонує споживачам заключити договір на послуги по заміні існуючих приладів обліку на зонні лічильники для розрахунку за диференційованими тарифами за період часу (в межах договірної потужності).
Дана послуга по встановленню споживачам багатотарифних приладів обліку діє в Товаристві з грудня 2014 року. Її впровадження вирішує одночасно декілька завдань як для споживачів так і для Товариства.
Кроки споживача щодо порядку переходу на розрахунки за спожиту електроенергію по тарифах, диференційованих за періодами часу.
- Необхідно звернутись в районний підрозділ ПрАТ «Київобленерго»( далі РП), за місцем проживання та надати заяву встановленого зразка. При собі потрібно мати паспорт та ІПН.
- На основі заяви між ПрАТ «Київобленерго» і споживачем укладається Договір підряду про надання послуги по встановленню багатотарифного приладу обліку, після укладання та підпису якого споживачу видається рахунок на оплату вартості послуги по встановленню багатотарифного приладу обліку.
- Після надходження сплачених коштів на рахунок ПрАТ «Київобленерго» виконуються роботи по програмуванню (параметризації) нового лічильника та його встановлення. Оформляється відповідна приймально-здавальна документація.
- Для побутових споживачів подальша експлуатація, планова заміна, ремонт (у випадку відсутності вини споживача у несправності приладу обліку), повірка багатотарифного приладу обліку, здійснюється за рахунок енергопостачальної організації ПрАТ «Київобленерго».
- Згідно протокольного рішення НКРЕКП №2 від 10.09.2015 р, встановлено що первинна параметризація багатофункціонального (багатотарифного) приладу обліку для населення, здійснюється енергопостачальною компанією одноразово безоплатно. Також одноразова повторна параметризація багатофункціонального (багатотарифного) приладу обліку, взятого на облік до 01.11.2015 р, для переведення його на нові тарифні коефіцієнти здійснюється енергопостачальними компаніями безоплатно.
Споживачі, як побутові так і юридичні, в комплексі однієї послуги отримують можливість:
- заощаджувати свої кошти, розраховуючись за електроенергію по диференційованому тарифу;
- привести вузол обліку відповідно до вимог, що підвищує рівень його надійності;
- не витрачати свій час на самостійне придбання та програмування лічильника.
Товариство, в свою чергу, отримує сучасний прилад обліку в загальний парк лічильників та оптимізує графік навантажень на енергосистему. Так, протягом 2015 року, в рамках послуги було встановлено 4 219 багатотарифних лічильників, а в 2017 році - встановлено 6 590 лічильників. Своїми діями в цьому напрямку Товариство намагається відповідати політиці енергоефективності в плані забезпечення використання потенційних можливостей споживачів до зниження ними споживання електричної енергії в години максимального навантаження і, відповідно, збільшення електроспоживання у нічний час доби.
Загалом в Товаристві на початок 2015 року багатотарифних лічильників, споживачі яких здійснювали розрахунок за спожиту електроенергію за диференційованим тарифом, було 12 289, на початок 2016 року – 21 910 лічильників, на початок 2017 року – 33 839 лічильників, а вже в кінці 2017 року ця цифра склала 45 109 лічильників.
До Ваших послуг онлайн-сервіс, який спрямований на підвищення якості взаємовідносин і співпраці компанії та споживачів — www.my.koe.vsei.ua.
Для того щоб зареєструватися, створити свою «Особисту сторінку» - необхідно знати свій особистий рахунок та ключ активації (дізнатися його Ви можете зателефонувавши до Кол-центру).
Після того як успішно пройдено реєстрацію на «Особистій сторінці» Ви отримаєте можливість:
• передавати фактичні показники лічильника з1-го по 30(31) число поточного місяця;
• роздруковувати рахунок для оплати;
• відслідковувати хронологію розрахунків та свої оплати.
На сьогоднішній день, вже понад 60 тисяч побутових споживачі користуються даним веб-сервісами і ця кількість щоденно зростає.
То що ж робити споживачу, якщо виникло бажання перейти на розрахунки за електроенергію по багатотарифному обліку? Є відповідь на сайті Київобленерго >>