» » «БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)

«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)

23 жовтня 2016 року Бучанська громада вчергове на повний голос заявила про свою згуртованість, одностайність у намірах боронити рідне місто, місцеве самоврядування і право кожного відстоювати свої інтереси. Ми - єдині, як ніколи і у цьому наша сила.
Сьогодні створено координаційну раду з питань відстоювання інтересів міста. До її складу увійшли відомі у місті люди, патріоти краю, які готові очолити рух громади , яка не зупиниться на шляху до перемоги.
А ще загальні збори прийняли за основу текст резолюції. Кілька доповнень лунало з президії і залу, а тому завтра ми опублікуємо повний текст документа.
------------------------
Хроніка основних подій >>
------------------------

Резолюція зборів Бучанської громади
від 23 жовтня 2016 року

Сьогодні ми є свідками становлення української політичної нації, творцями якої є не лише Президент, Уряд, народні депутати, але й представники місцевого самоврядування, які в прагненні виконувати закон України та волю громади, мають на меті досягти європейського рівня розвитку країни та створити насправді сильну та спроможну об’єднану територіальну громаду з центром в місті Буча.

Такий розвиток подій не влаштовує антинародні сили, які всіляко перешкоджають цьому процесу, намагаючись дестабілізувати ситуацію в місті та ввести його в політичний та соціальний колапс. Це є грубим порушенням Конституції України, Європейської Хартії місцевого самоврядування, Закону України «Про місцеве самоврядування», Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» та міжнародних вимог, які постали перед Україною після Революції Гідності.

Буча у цей складний для нашого міста час показала приклад єдності, згуртованості, толерантності, поваги до керівництва міста, що роздратувало певні політичні сили, які намагаються спровокувати відсторонення легітимно обране керівництво міста шляхом дискредитації.
Збори Бучанської громади засуджують неправомірні дії органів прокуратури та судочинства, окремих народних депутатів України та бездіяльність центральних засобів масової інформації.

Ми підтримуємо нині діючого міського голову та легітимно обране керівництво, які своєю наполегливою та самовідданою працею забезпечили стабільний розвитку міста. Виконуючи закон України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» Бучанська об’єднана територіальна громада з адміністративним центром у місті Буча дійшли до етапу виборчого процесу, який загальмувався у часі.
Вважаємо, що Президент України, Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, Генеральна Прокуратура України, органи судової влади, Київська обласна державна адміністрація, Київська обласна рада у випадку публічних, демонстративних та масових проявів упередженого висвітлення ситуації навколо Бучі та перешкоджання ефективної роботи органів місцевого самоврядування зобов'язані негайно реагувати на це відповідно до чинного законодавства України.
Враховуючи викладене, учасники зборів одностайні у своєму прагненні створити Координаційну раду з відстоювання інтересів громади та доручити їй розробити дорожню карту врегулювання правової ситуації в місті . На підставі викладеного , збори Бучанської громади
ВИРІШИЛИ:
1. Створити координаційну раду з відстоювання інтересів міста у кількості 23 осіб( персональний склад – у додатку №1) .
2. Звернутись до голів депутатських фракцій Верховної ради України з ініціативою створення тимчасової слідчої комісії для розслідування можливих неправомірних організованих дій судових органів, органів прокуратури України, інших державних органів, приватних фізичних та юридичних осіб з метою протиправного заволодіння земельними ділянками під забудову та іншим нерухомим майном жителів міста Буча в особливо великих розмірах, що може призвести до позбавлення прав на майно близько 20 тис. осіб.
3. Звернутись до Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування з ініціативою провести виїзне засідання Комітету в м. Буча Київської області з метою розв’язання складної соціально-економічної ситуації, що склалась в місті і несе в собі загрозу місцевому самоврядуванню та процесу добровільного об’єднання територіальних громад.
4. Доручити народним депутатам, які є членами Координаційної ради, ініціювати у встановленому законом порядку проведення парламентських слухань у Верховній Раді України з наведених вище питань.
5. Звернутись до Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики з проханням розглянути на засіданні комітету поведінку народного депутата України Червакової О.В., та надання оцінки фактам розповсюдження Черваковою О.В. неправдивих відомостей щодо ситуації та подій, які відбуваються у м. Буча, по відношенню до його мешканців, органу місцевого самоврядування, депутатського корпусу та посадових осіб Бучанської міської ради.
6. Звернутись до Кабінету Міністрів України з проханням розглянути на засіданні уряду питання землекористування у м. Буча Київської області режиму використання земель та їх розмежування, а також прийняти рішення про відсутність компетенції Уряду щодо володіння, користування та розпорядження земельними ділянками в межах міста Буча, яка належить жителям міста та територіальній громаді.
7. Звернутись до Президента України з проханням взяти розслідування кримінального провадження відносно посадових осіб Бучанської міської ради на особистий контроль та забезпечити об’єктивне та неупереджене досудове розслідування.
8. Звернутись до провідних телеканалів України та друкованих ЗМІ з вимогою об’єктивно висвітлювати події, що відбуваються в м. Буча і не використовувати неперевіреної інформації.
Додаток №1
Координаційна рада з відстоювання інтересів громади
Співголови:
- Москаленко Ярослав Миколайович – депутат Верховної ради України
-Старикова Ганна Віталіївна- голова Київської обласної ради
Члени координаційної ради:
-Євтушок Сергій Миколайович – депутат Верховної ради України
- Майбоженко Володимир Володимирович- перший заступник голови Київської обласної ради
- Добрянський Ярослав Вікторович- депутат обласної ради, перший заступник міського голови
- Голова Київської обласної державної адміністрації ( за згодою )
- Слобожан Олександр Володимирович- заступник виконавчого директора Асоціації міст України
-Ципящук Катерина Олександрівна- депутат міської ради, голова комісії з з питань регламенту, правової політики, депутатської етики та контролю за виконанням рішень ради та її виконавчого комітету
-Косенко Віталій Вікторович- керівник ТОВ «Техпромсервіс ЛТД»
- Гапоненко Олександр Васильович – керівник ТОВ « Транском»
- Стальний Андрій Володимирович - Голова правління «ЮТЕМ»
-Яцюк Василь Петрович – голова наглядової ради ПРАТ « Меліоратор»
-Джам Оксана Іванівна –завідуюча педіатричним відділенням Бучанської лікарні
-Брагінський Микола Іванович- голова профспілки медичних працівників
-Науменко Валентина Василівна – голова профспілки працівників освіти
-Стадніченко Світлана Броніславівна – голова Громадської організації інвалідів «Відгук»
-Райчук Микола Вікторович – голова Громадської організації «Бучанська міська організація ветеранів Афганістану»
-Говоров Володимир Васильович- голова Громадської організації ветеранів війни, Збройних сил та учасників бойових дій
-Корольова Ірина Броніславівна- голова Громадської організації «Рідне місто»
-Єрига Павло Іванович- Синяківський сільський голова
-Микиша Світлана Михайлівна – Блиставицький сільський голова
-Покрасьон Олег Григорович- Гаврилівський сільський голова
-Шаправський Тарас Олександрович- завідувач юридичного відділу Бучанської міської ради


«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)
«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)
«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)


Координаційна рада порятунку міста
Москаленко Ярослав Миколайович – депутат Верховної ради України
Євтушок Сергій Миколайович – депутат Верховної ради України
Старикова Ганна Віталіївна- голова Київської обласної ради
Майбоженко Володимир Володимирович- перший заступник голови Київської обласної ради
Добрянський Ярослав - депутат КОР, перший заступник Бучанського міського голови
Парцхаладзе Лев Ревазович- перший заступник голови Київської облдержадміністрації ( за згодою)
Слобожан Олександр Володимирович- заступник виконавчого директора Асоціації міст України
Ципящук Катерина Олександрівна- депутат міської ради, голова комісії з з питань регламенту, правової політики, депутатської етики та контролю за виконанням рішень ради та її виконавчого комітету
Косенко Віталій Вікторович- керівник ТОВ «Техпромсервіс ЛТД»
Гапоненко Олександр Васильович – керівник ТОВ « Транском»
Стальний Андрій Володимирович - Голова правління «ЮТЕМ»
Яцюк Василь Петрович – голова наглядової ради ПРАТ « Меліоратор»
Джам Оксана Іванівна –завідуюча педіатричним відділенням Бучанської лікарні
Брагінський Микола Іванович- голова профспілки медичних працівників
Науменко Валентина Василівна – голова профспілки працівників освіти
Стадніченко Світлана Броніславівна – голова Громадської організації інвалідів «Відгук»
Райчук Микола Вікторович – голова Громадської організації «Бучанська міська організація ветеранів Афганістану»
Говоров Володимир Васильович- голова Громадської організації ветеранів війни, Збройних сил та учасників бойових дій
Корольова Ірина Броніславівна- голова Громадської організації «Рідне місто»
Єрига Павло Іванович- Синяківський сільський голова
Микиша Світлана Михайлівна – Блиставицький сільський голова
Покрасьон Олег Григорович- Гаврилівський сільський голова
Шаправський Тарас Олександрович- завідувач юридичного відділу Бучанської міської ради



---------------------------------------------------------------------
Загальні збори Бучі створили координаційну раду порятунку міста
На відео:
Тарас Шаправський, юрист міської ради та відповіді на запитання - з 5.00 хв
Сергій Євтушок, депутат ВРУ - з 20.00хв
Ганна Старикова, голова Київської обласної ради - з 22.00хв
Володимир Майбоженко, перший заступник голови Київської обласної ради - з 32.00хв
Олександр Слобожан, перший заступник директора Асоціації міст України - з36.00хв
Валентина Науменко - з 43.00
Анатолій Кушнірчук - з 46.00хв
Анатолій Федорук, мер міста Буча - з 48.00хв



---------------------------------------------------------------------

Тарас Шаправський, юрист міської ради:

У жовтні 2014 року рішенням Ірпінського міського суду за позовом прокуратури визнано недійсним рішення Бучанської селищної ради від 25.06.2002 «Про віднесення земель Бучанської селищної ради, які обслуговує Бучанська лісогосподарська установа Київського обласного житлово-комунального управління, до земель житлової та громадської забудови». Зазначене рішення залишене без змін апеляційною та касаційною інстанцією, Верховним Судом України.
«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)

У мотивувальній частині Постанови Верховним Судом України визначено, що територія площею 890 га. (1/3 території міста), яку обслуговувала колишня Бучанська лісогосподарська установа, відноситься до земель лісового фонду, знаходиться за межами населеного пункту і розпоряджатися ними може лише Кабінет Міністрів України.

Однак територія умовною площею 890 га. є містоутворюючою, завжди була і є в межах Бучі, є її історичним ядром.
Так, існує низка раніше постановлених судових рішень, що набрали законної сили, які встановлюють, що територія в межах населеного пункту Буча площею 890 га. є землями житлової та громадської забудови. Зокрема, рішенням Ірпінського міського суду від 26.10.2004 у справі справі № 2-1961/2004 зазначено, що «твердження прокурора, що землі в межах смт. Буча є землями лісового фонду суперечать п. 2 ст. 55 ЗК України, згідно якої до земель лісового фонду не належать землі, зайняті зеленими насадженнями у межах населених пунктів, які не віднесені до категорії лісів. Аналогічні положення містяться в ст. 4 Лісового кодексу України». Аналогічну позицію Ірпінський міський суд Київської області зайняв при винесенні рішення від 16.06.2005 № 2-1528/2005, зазначивши, що рішення Бучанської міської ради від 25.06.2002 прийнято у відповідності до закону, а землі в межах 890 га є землями саме житлової та громадської забудови. Рішеннями судів апеляційної та касаційної інстанцій по цим справам підтверджено вказані висновки.
«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)

«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)


Однак головним є те, що рішення Бучанської селищної ради про віднесення 890 га. земель до житлової та громадської забудови приймалось на реалізацію державно-правового експерименту розвитку місцевого самоврядування в Ірпінському регіоні, започаткованого в 1997 році Указом Президента України «Про заходи щодо підтримки українсько-шведського проекту розвитку місцевого самоврядування в місті Ірпені». В подальшому на виконання ініціативи Президента України було прийнято Закон України «Про державно-правовий експеримент розвитку місцевого самоврядування в місті Ірпені, селищах Буча, Ворзель, Гостомель, Коцюбинське Київської області» від 2001 року.
Результатом упровадження в життя зазначеного експерименту став інтенсивний розвиток всього Приірпіння, поліпшення соціальної сфери, інженерно-транспортної інфраструктури та організації управління в регіоні. В місті Буча було побудовано велику кількість медичних закладів, шкіл, дитсадків, спортивних об’єктів, житлових будинків, у тому числі багатоквартирних. На виконання державно-правового експерименту приймалися численні доручення Уряду, організаційно-розпорядчі документи Київської ОДА та Київської обласної ради, а також рішення Ірпінської міської ради.
Бучанська селищна рада приймала свої рішення (зокрема, і вказане рішення від 25.06.2002) саме на виконання даного експерименту, реалізуючи унікальну в своєму роді державну програму, покликану принести в Україну передовий міжнародний досвід розвитку місцевого самоврядування. Аналогічні рішення були прийняті Ірпінською міською радою та Гостомельською селищною радою.
«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)
«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)


Крім цього, належність земель площею 890 га. до меж населеного пункту, а також до житлової та громадської забудови підтверджується наступними матеріалами:
1. Рішенням виконавчого комітету Київської обласної ради № 887 від 19.11.1966 року «Про адміністративно-територіальні зміни», згідно якого смт. Яблунька Ірпінської міської ради включено в смугу смт. Буча цієї ж міськради. Вказане свідчить, що колишня територія селища Яблунька, яка згідно рішення Верховного Суду України теж є землями лісового фонду за межами смт. Буча, вже з 1966 року була у складі смт. Буча та ніяким чином не могла бути лісом першої категорії.
2. Рішенням виконкому Київської обласної ради від 28.10.1968 року «Про затвердження адміністративних меж міських /селищних/ Рад депутатів трудящих Київської області», згідно якого землі, площею 890 га., входили до території селища Буча.
3. Генеральним планом селища Буча, затвердженого 30.08.1968 року, згідно якого, територія Бучанської лісової дачі площею 890 га. повністю знаходилась в межах селища, на ній знаходились житлові будинки, підприємства, установи, організації, заклади інженерної та соціальної інфраструктури. Вже тоді, згідно Генплану, в межах 890 га. щорічно виділялось до 40 земельних ділянок під будівництво.
4. Згідно матеріалів по обліку земель графічним способом Києво-Святошинського району Київської області 1975 року станом на 01.11.1973 рік за селищем Буча рахувалось 970 га. земель, 76 га. з яких – радгосп «Рубежівський». Згідно картографічного матеріалу, територія умовною площею 890 га. повністю знаходиться в межах селища Буча.
«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)


5. У 1999 році проведено грошову оцінку земель, що входять до складу селища Буча, яка діяла до 2009 року і була основою оподаткування на території селища, а в подальшому – міста. Це підтверджує, що податкові зобов’язання нараховувались на цілком конкретні підприємства та громадян, які проживали на території населеного пункту.
6. Рішенням Бучанської селищної ради від 18.05.2000 схвалено проект формування території Бучанської селищної ради і встановлення меж смт. Буча. Це рішення було затверджено рішенням Ірпінської міської ради від 04.06.2000. Вказаним проектом встановлено площу земель селища Буча в обсязі 2039,1 га, до якої увійшла територія умовною площею 890 га.
7. Рішенням Київської обласної ради від 22.10.2004 «Про встановлення меж окремих населених пунктів Київської області», затверджено межі населеного пункту селища Буча в розмірі 2658,1362 га. Проект землеустрою, який затверджений даним рішенням, отримав позитивні висновки компетентних державних органів земельних ресурсів, містобудування та архітектури, а також позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації. Згідно вказаного проекту, територія 890 га. повністю входила до меж селища і відносилась до категорії земель житлової та громадської забудови. Встановлення меж селища Буча Ірпінського регіону було завершальним етапом реалізації положень Закону України «Про державно-правовий експеримент розвитку місцевого самоврядування в місті Ірпені, селищах Буча, Ворзель, Гостомель, Коцюбинське».
8. Таксаційним описом зелених насаджень «Перспективний план організації і утримання зелених насаджень смт. Буча Київської області», розробленим Українським державним проектним лісовпорядним виробничим об’єднанням, комплексною експедицією 2005 року та планом зелених насаджень смт. Буча, Київської області, згідно яких, деревна рослинність в межах міста Буча є саме зеленими насадженнями.

«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)

9. Постановою Верховної Ради України від 09.02.2006 «Про віднесення селища міського типу Буча Ірпінської міської ради Київської області до категорії міст обласного значення», яка набрала чинності з 01.01.2007. Нею віднесено смт. Буча до категорії міст обласного значення в межах існуючої площі без зміни зовнішніх меж. Фактично національний парламент вказаною Постановою визнав існуючі на той час межі населеного пункту Буча, включаючи територію площею 890 га., яка входила до міста і не відносилась до категорії земель лісогосподарського призначення.
10. У 2010 році межі міста Буча встановлено в натурі (на місцевості) та закріплено межовими знаками і включали в себе територію площею 890 га.
11. Матеріалами Генерального плану міста Буча Київської області, затвердженого 17.03.2015 року та матеріалами плану зонування території, затвердженого рішенням 30.04.2015 року. Згідно експертного звіту щодо розгляду містобудівної документації № 00-1419-14/МД від 20.02.2015 року, містобудівна документація відповідає законодавству. Згідно основних показників, на території міста Буча є землі лісового лише площею 42,6 га. (Клавдіївський лісгосп).
12. Листом Київського обласного та по м. Києву Управління лісового та мисливського господарства від 03.12.2014 року № 04-22/2187 «Щодо надання висновків до містобудівної документації», погоджено проект Генерального плану міста Буча та зазначено, що на території Бучанської міської ради в межах населеного пункту розташовані землі лісогосподарського призначення, а саме ліси І і ІІ зон округів санітарної охорони лікувально-оздоровчих територій, загальною площею 42,6 га. у кварталі 87 Клавдіївського лісництва ДП «Клавдіївський лісгосп».
13. Висновком експерта, складеного за результатами проведення експертного земельно-технічного дослідження від 11.10.2016 року, за яким земельна ділянка площею 890 га., яку частково (площею 252,9 га.) обслуговувала Бучанська лісогосподарська установа, перебувала в межах селища Буча у 2002 році та статус земель лісу 1 категорії не мала. Бучанська селищна рада мала повноваження розпоряджатися земельними ділянками в межах території 890 га., в тому числі і 252,9 га., які обслуговувала Бучанська лісогосподарська установа у 2002 році.

«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)

На умовній території площею 890 га в межах м. Буча проживає понад 20 тис. жителів, тобто більше, ніж на іншій території міста, знаходяться школи, дитячі садочки, вищий навчальний заклад, державні установи, об’єкти соціальної, інженерно-транспортної інфраструктури, авто гаражні кооперативи, індивідуальні житлові та багатоповерхові будинки, церкви, кладовища, ведуть господарську діяльність понад 700 суб’єктів підприємницької діяльності.
У зв’язку із цим Бучанською міською радою було подано заяву про перегляд за нововиявленими обставинами помилкових судових рішень до Ірпінського міського суду. Суд відкрив провадження у справі, внаслідок чого ці рішення втратили юридичну силу, однак ввечері, у переддень судового розгляду прокуратура без пояснення причин вилучила матеріали цивільної справи в суді, чим унеможливила об’єктивний розгляд справи.
Використовуючи помилкове рішення Ірпінського міського суду від 17.10.2014 року та постанову Верховного Суду України по цій же справі, якими визнано територію умовною площею 890 га. лісом першої категорії, за межами Бучі та такою, що перебуває у власності КМУ, прокуратурою розпочато кримінальне провадження, за фактом нібито «розкрадання посадовими особами міської ради 890 га. лісу». Фахівці у галузі права стверджують, що вказане кримінальне провадження не має під собою жодних підстав.
Незважаючи на це, органи прокуратури вдаються до проведення незаконних обшуків, за офіційною інформацією ГПУ, на територію площею 890 га. (третина міста) накладено арешт, заявлено понад 20 позовів про витребування земельних ділянок у громадян, готуються інші позови.
«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)
«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)«БУЧА ПОЗА БУЧЕЮ». Резолюція зборів. (документи, фото, відео)

Вказані дії супроводжуються однобокими, відверто неправдивими висвітленнями в ЗМІ з боку окремих народних депутатів України, посадових осіб ГПУ, окремих громадян. На численні звернення Бучанської міської ради до вищих посадових осіб держави з проханням втрутитись в ситуацію та захистити місцеве самоврядування, належного реагування не було.
На сьогоднішній день квітуче європейське місто Буча опинилося під загрозою повноцінного знищення у зв’язку з відверто упередженими діями правоохоронних органів та осіб, які їх стимулюють до вказаних дій.

-----------------------------
Прес-служба Бучанської міської ради 
Буча рейдер Федорук Анатолій Петрович
  3
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.