» » Звернення мера Бучі Анатолія Федорука. Оновлено 26 липня, 18.00 годин

Звернення мера Бучі Анатолія Федорука. Оновлено 26 липня, 18.00 годин

Змушений поінформувати мешканців міста та всю громадськість про ситуацію, що склалася в м.Буча внаслідок спроб незаконного усунення від влади законно обраного керівництва міста, яка супроводжується прийняттям, на нашу думку, надзвичайно помилкового рішення Верховного Суду від 16.12.2015, яким фактично зроблено спробу знищити Бучу, як місто обласного значення,про що Бучанська міська рада систематично інформує перших осіб держави. При цьому, у першу чергу керуюсь інтересами територіальної громади та зроблю усе можливе, щоб не допустити руйнації міста Буча, чого б це мені не коштувало.
------------------------
Хроніка основних подій >>
------------------------


ВІДЕОЗВЕРНЕННЯ від 26 липня.


21 липня 2016 Генеральною прокуратурою Украіни було проведено низку обшуків у м.Буча, зокрема: в адміністративній будівлі Бучанської міської ради, за місцем проживання Бучанського міського голови та ін. Обшуки здійснювались у рамках кримінального провадження, яке ініційоване прокуратурою Київської області та на даний час розслідуються Генеральною прокуратурою Украіни. Провадження здійснюється нібито за фактами зловживання своїм службовим становищем посадовими особами міської ради під час розпорядження землями загальною площею 890 га.

Фіолетовим кольором обведена сучасна Буча.
Зеленим - те, що Генеральна прокуратура України вважає НЕ є територією Бучі.

Будучи впевненими в об'єктивності та неупередженості процесу досудового розслідування, змушений, тим не менш, висловити занепокоєння деякими процесуальними порушеннями, що допущені під час проведення окремих слідчих дій.

Так, викликають певний сумнів підстави для проведення обшуку, оскільки міська рада завжди надавала усі необхідні матеріали та документи за запитами правоохоронних органів, а рішення та інші документи міської ради завжди перебували у вільному доступі та неодноразово надавалися правоохоронним органам на їх вимоги.


Під час самого обшуку до будівлі міської ради не було допущено адвокатів, а спроба поспілкуватися з ними була грубо припинена;
проігноровано клопотання представників міськради про проведення відеофіксаціі ходу слідчої дії;
без будь-яких підстав та пояснень слідчими вимкнено камери відеоспостереження приміщень міськради, а спроби зафіксувати такі дії були припинені за допомогою фізичної сили;
вилучено речі та документи, прямо не зазначені в ухвалі суду і які не мають жодного відношення до розслідування кримінального провадження.

Разом з тим, в об'єктивності досудового розслідування сумнівів немає і міська рада в першу чергу зацікавлена у його швидкому завершенні, адже проблема не вирішується упродовж 2014-2016 років. Маю велику надію, що провадження буде здійснюватись у суворій відповідності до вимог КПК Украіни, оскільки під час проведення слідчих дій особисто побачив велику кількість професійних і порядних слідчих і прокурорів, працівників інших правоохоронних органів.

Одночасно запевняю, що будемо боротися з кожним випадком незаконного тиску на будь-якого мешканця м.Буча окремими працівниками правоохоронних органів, використовуючи при цьому виключно законні способи захисту.

Процесуальні документи у кримінальному провадженні, зміст яких нам офіційно відомий, слідчі обґрунтовують, посилаючись на постанову Верховного Суду Украіни від 16 грудня 2015 у справі за позовом прокуратури Київської області до міськоі ради про визнання недійсним рішення селищної ради від 25 червня 2002 "Про віднесення земель, які обслуговує Бучанська лісогосподарська установа Київського обласного житлово-комунального управління до земель житлової та громадської забудови". Слідчі стверджують, що прийняттям зазначеного рішення із державної власності незаконно вибуло та перейшло до відання селищної ради 890 га земель.

Однак, жодних позовів та інших претензій про витребування земель Кабінет Міністрів Украіни із 2002 року не заявляв, а землевпорядна документація компетентними органами, підвідомчими Кабінету Міністрів, погоджувалася у встановленому законом порядку. У судовому рішенні про те, що територія площею 890 га є лісом 1-Ї категорії та знаходиться за межами населеного пункту, йдеться лише у мотивувальній частині судового рішення, однак у резолютивній частині ні про яке право Кабінету Міністрів на землі, які споконвічно належали територіальній громаді міста, не йдеться.


З огляду на ситуацію, що склалося на даний час, Бучанською міською радою буде терміново ініційовано перегляд Постанови Верховного Суду в межах відповідних правових процедур. Раніше такий перегляд не ініціювався лише на прохання прокуратури Київської області, яка запевняла нас про те, що жодним чином Постанова Верховного Суду України не буде порушувати прав територіальної громади та мешканців міста, що підтверджується численними листами та заявами.

Отже, на нашу думку, при елементарній узгодженості дій прокуратури Київської області та Генеральної прокуратури Украіни стане очевидним факт безглуздості тверджень щодо незаконного розпорядження з боку місцевої влади вказаними землями.

Помилковість рішення Верховного Суду у цій справі підтверджується зокрема:

1. Матеріалами Генерального плану 1968 року;
2. Рішенням виконкому Київської обласної ради від 1968 року, яким затверджено межі ряду населених пунктів Киівськоі області, зокрема і м.Буча, та встановлено, що територія площею 890 га знаходиться у межах селища;
3. Рішенням Киівської обласної ради "Про встановлення меж окремих населених пунктів Киівської області" від 22.10.2004, яке чомусь постійно залишається поза увагою правоохоронних органів. Ним чітко встановлено межі та площу м.Буча та остаточно розмежовано землі державної і комунальної власності. Дане рішення приймалося на підставі розробленого відповідно до закону проекту землеустрою, який одержав позитивний висновок державної землевпорядної експертизи і пройшов погодження усіх уповноважених підрозділів Кабінету Міністрів. При цьому висновок державної землевпорядної експертизи міг бути оскаржений уповноваженими органами протягом одного року, однак жодними зацікавленими особами цей висновок не оскаржувався;
4. У 2006 році Постановою Верховної Ради Украіни "Про віднесення селища міського типу Буча Ірпінськоі міськоі ради Киівської області до категорії міст обласного значення" Бучі надано статус міста обласного значення в існуючих межах та жодних заперечень із цього приводу не було;
5. У 2015 році міською радою розроблено та затверджено в установленому порядку Генеральний план міста Буча, який одержав позитивний висновок експертизи щодо розгляду містобудівної документації;
6. Викопіювання з проекту формування території Бучанської міськоі ради Киівської області, в якому вказується, що так звана ділянка площею 890 га знаходиться саме в межах міста і не відноситься до лісового фонду.

Зазначені матеріали міська рада надасть журналістам для проведення об'єктивних журналістських розслідувань.


Рішення Бучанськоі селищної ради від 25 червня 2002 було предметом неодноразових розглядів судами різних інстанцій, з яких окрему увагу слід звернути на ухвали Вищого адміністративного суду Украіни від 07.06.2006, від 21.12.2006 та від 04.04.2007, які набрали законної сили та не підлягають оскарженню.

Згідно вказаних судових рішень, рішення Бучанської селищної ради від 25.06.2002 є законним та прийнятим у межах повноважень. Жодних земель лісового фонду у межах Бучі не було!!! (крім території Клавдіївського лісгоспу площею 42 га).

Ці рішення судів мають преюдиційне значення, тобто, подальші спори із цих самих підстав не допускаються, а тому, не більш, аніж міфом є інформація про те, що міська рада незаконно розпорядилася землями державної власності площею 890 га.

На жаль, саме ця інформація покладається в основу безпідставного обвинувачення прокуратури. Землі площею 890 га є історичним ядром міста Буча, на яких більше століття тому і було засноване селище.
Фактично 890 га - це і є сама Буча.

На сьогоднішній час на цій території функціонують школи, гімназія, дитсадки, вищий навчальний заклад, центр позашкільної роботи, велика кількість суб'єктів підприємницької діяльності, заклади охорони здоров'я, адміністративна будівля органу місцевого самоврядування, державні установи, кладовища, житлові будинки та ін., а також проживає понад 20 тис. мешканців.

Розпорядження цими землями почалося ще за часів Російської імперії, здійснювалося в період радянської доби та всієї епохи незалежності Украіни депутатами більш, ніж 10-тьох скликань. Багато із цих депутатів на даний час вже померли. Невже і правомірність їхніх дій ми будемо ставити під сумнів? Ці землі мають свого конкретного власника, від пенсіонера до великого підприємства, установи та організації, які мають свою унікальну історію. Таких ділянок нараховується більш ніж 3 тис., а їх віднесення до земель лісу 1 -Ї категорії площею 890 га є некоректним, цинічним і неправильним, без поваги до їх власників та інституту права власності в цілому.

Виділення земель у межах умовної площі 890 га приймалося виключно колегіальними рішеннями депутатів селищної та міської рад, при цьому їх засідання завжди були публічними. Копії всіх рішень селищної та міської ради в обов'язковому порядку, починаючи із 2000-х років, надавалися органам прокуратури для перевірки іх законності. У разі виявлення порушень у кожному конкретному випадку рада беззастережно враховувала зауваження та була вдячна прокурорам за допомогу. Співпраця ради та правоохоронних органів завжди носила конструктивний характер.

Погоджуючись, що фактично частина території міста частково вкрита деревинною рослинністю, тим не менш, ця територія більш ніж 100 років історії Бучі активно освоюється, забудовується і, головне, юридично не є лісом! Це є особливістю як м.Буча, так і деяких інших населених пунктів (Ірпінь, Гостомель, Ворзель та ін.). Саме цей факт дозволяє окремим активістам та народним депутатам маніпулювати громадською думкою і вводити в оману правоохоронні органи. Відповідні документи, що підтверджують мої слова, легко можна знайти в компетентних державних органах підвідомчих Кабінету Міністрів Украіни. Водночас, жоден із вищезазначених осіб грунтовно не досліджував цю проблематику, бо вона їм не цікава...

Таким чином, поширені в засобах масової інформації абсолютно недостовірні відомості, що міська рада незаконно розпорядилася землями площею 890 га, є нічим іншим, як маніпулюванням суспільною думкою. Тож, висновок можна зробити наступний:
1. Бучанська міська рада зацікавлена в об'єктивному розслідуванні та завершенні кримінального провадження з метою вирішення складної суспільно-політичної ситуації в місті, яка триває майже 15 років і пов'язана із прийняттям помилкового рішення Ірпінським судом. У випадку порушення прав і свобод громадян, посадових осіб, ми вимушені будемо реагувати відповідно до закону.
2. Шкодую, що заспокоївшись запевненням прокуратури області про те, що помилкове рішення суду жодним чином не буде порушувати прав мешканців Бучі та посадових осіб ради, не звернулись до суду із заявою про перегляд цього судового рішення раніше. Зробимо це негайно!
3. Переконаний, що будь-які склади злочинів у діях посадових осіб Бучанської міської ради відсутні, оскільки усі важливі рішення радою та виконавчим комітетом приймались в межах компетенції та колегіально. Міська рада, мабуть, могла б завадити появі так званої справи "Бучанського Межигір'я" і не давати приводів для перевірок правоохоронним органам, однак змушенконий констатувати, що законом не забороняється придбавати фізичним особам у власність земельні ділянки, виділені іншим особам. Ця проблема є цивільно-правовою, а не кримінальною. Бучанська міська рада не має до цього жодного відношення та не може втручатися у приватне життя.

Запевняю, що недостовірною є інформація про незаконне розпорядження службовими особами Бучанської міської ради землями площею 890 га, оскільки ані земельної ділянки такою площею, ані лісу 1-Ї категорії (окрім площі 42 га Клавдіївського лісгоспу) в межах міста, ані права Кабінету Міністрів Украіни на них не існує в природі! Це і є ніщо інше, як маніпуляція окремими положеннями мотивувальної частини судового рішення.


Зворушений і вдячний за підтримку мешканцям міста та всієї об'єднаної громади у прагненні в першу чергу захистити своє право на місцеве самоврядування!

Переконаний, що правоохоронні органи, керівництво нашої держави в змозі об'єктивно та неупереджено розібратись із ситуацією, що склалася та припинити спроби руйнації нашого міста!
Буча рейдер Федорук Анатолій Петрович
  43
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.