» » » Бучанський ЦНАП - приклад для Київської області

Бучанський ЦНАП - приклад для Київської області

Сьогодні народні депутати Украіїни, голова Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Сергій Власенко та члени комітету, делегація Комісії Сейму Республіки Польща з питань територіального самоврядування та регіональної політики, голова Київської обласної ради Ганна Старикова та голови обласних рад із сусідніх областей ознайомилися з першою декадою роботи Бучанського ЦНАПу.
Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіГостей зустрічали секретар Бучанської міської ради Василь Олексюк та перший заступник Бучанського міського голови Ярослав Добрянський.
Детальне знайомство з роботою адміністраторів присутні намагалися підкріпити власною перевіркою:реєструвалися і тестували роботу терміналів, стежили за оформленням необхідних документів відповідно до карток, знайомилися з довідником, який може слугувати абеткою в питаннях надання якісних послуг.

Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської області

Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської області

Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської області

Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіАнджей Мацєєвскі (AndrzejMaciejewski) - голова Комісії з питань територіального самоврядування та регіонального розвитку Сейму Республіки Польща, Ґжеґож Войцєховскі (GrzegorzWojciechowski) - заступник Голови Комісії з питань територіального самоврядування та регіонального розвитку Сейму Республіки Польща, Анна Квєцєнь (AnnaKwiecie) - голова підкомісії з питань устрою місцевого самоврядування Комісії з питань територіального самоврядування та регіонального розвитку, Славомір Якубчак (SawomirJakubczak) - голова секретаріату Комісії з питань територіального самоврядування, Юстина Гладис (JustynaGady) - ІІ секретар, політичний відділ Посольства Республіки Польща в Україні спільно з представниками місцевого самоврядування всіх рівнів обговорили питання практичного впровадження реформи децентралізації на місцях.


Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської області

Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіНародний депутат, голова Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Сергій Власенко зазначив, що децентралізація – це не просто модне слово. Це те, без чого наша держава не зможе виконати свої цілі. «Основним елементом реалізації реформи є самоорганізація населення. Запропоновані закони, будучи відображенням європейського і світового досвіду, допоможуть громаді самоорганізуватися», - підкреслив він.
Обмін досвідом, пошук спільних рецептів і шляхів подолання проблем на шляху впровадження головної реформи в державі - ось головні теми, довкола яких і тривав майже двогодинний діалог.

Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіГанна Старикова, голова КОР:
- Орієнтація на громадянина для вирішення їх потреб і очікувань стала пріоритетною в діяльності Бучанської міської ради . Були створені необхідні умови для спрощення взаємовідносини влади і громади. Громадянам стало простіше отримати інформацію або консультацію чи конкретну послугу в максимально зручній формі і в коротші терміни.
Місто Буча на своєму прикладі доводить, що самодостатня і спроможна громада - не міф, а реальність, відтак досвід міста
може стати зразком для розвитку інших громад не лише Київщини, а й усієї України.
Буча стала прикладом позитивних змін, а от ті дві сформовані громади, де вже відбулися вибори, на жаль не можуть продемонструвати таких досягнень.
Польські політики також наголосили на важливості поширення позитивного досвіду для тих територій, які пробують йти шляхом реформ.

Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіАнджей Мачєєвскі під час зустрічі наголосив, що за останній час це вже друга зустріч українських і польських законодавців, які опікуються нормативним забезпеченням діяльності місцевого самоврядування, його вдосконаленням, тому попереду багато роботи і від загальних питань, котрі в основному обговорено, слід дійсно переходити до розгляду і уточнення деталей, конкретних прикладів, напрацювань.
Члени іноземної делегації не лише надали детальні відповіді та пояснення на озвучені питання, а й висвітлили цілий спектр проблем, пов’язаних із функціонуванням місцевого самоврядування у Республіці Польща на рівні гмін, повітів і воєводств, його фінансовими аспектами, господарською та інвестиційною складовою, оптимізацією повноважень у галузевому розрізі, побудовою відносин між органами місцевого самоврядування і структурами виконавчої влади, вплив на реформи нормативів Європейського Союзу тощо.
Захід відбувся за за підтримки та сприяння Швейцарсько-українського проекту "Підтримка децентралізації в Україні" (DESPRO), Офісу Фонду міжнародної солідарності (Solidarity Fund PL) у м. Києві.

Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіЯрослав Добрянський у своїх коментарях наголосив, що існуюча в Україні система місцевого самоврядування не відповідає потребам суспільства. Функціонування місцевого самоврядування не спрямовано на реалізацію його головного призначення – створення та підтримка сприятливого життєвого середовища, необхідного для всебічного розвитку людини, надання мешканцям територіальних громад якісних та доступних публічних послуг на основі сталого розвитку дієздатної громади.

При цьому міжнародний досвід показує, що не можливо здійснити перерозподіл повноважень та ресурсів між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на користь останніх без їх посилення (укрупнення) чисельно та територіально.

Андрійчук Юрій Миколайович - голова Секретаріату Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Українська асоціація районних та обласних рад», голови обласних рад, Журавель Тарас Валентинович - заступник керівника Проекту «Реформа управління на сході України», який виконується Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) наголошували на тому, що ЦНАП – це реальне забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій влади у сфері надання адміністративних послуг, виконання стандартних, спрощених схем «руху» до бажаного результату.


Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської області
Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської області
Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської області
Бучанський ЦНАП - приклад для Київської областіБучанський ЦНАП - приклад для Київської області

Фото: Сергій Куліда, Андрій Беляков
Вікторія ЛЯХОВЕЦЬ, прес-служба Бучанської міської ради 
ЦНАП фотофакт відеосюжет Ярослав Добрянський
  3
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.