Про аналіз роботи семи днів ми поговорили з керівником ЦНАПу Нелею Степаненко.
- З якими питаннями найчастіше звертаються жителі Бучі?
Найчастіше звертаються з питаннями щодо землі та будівельної діяльності, реєстрації нерухомого майна, юридичних та фізичних осіб. Найактуальнішими є проблеми пов’язані з Водоканалом та Обленерго, тому там більші черги.
- Яка процедура отримання послуги та скільки часу людям доводиться чекати?
Приблизно від 5 до 7 хвилин приймає адміністратор одну людину. А що стосується виконання самих рішень, то тут залежить від послуги. Є рішення, яке готується в 30-денний термін, тому що потрібно пройти певні комісії та сесію, а є й такі, що - в 10-денний. Також є питання довідкового характеру, які розглядаються дуже швидко.
- Які проблеми виявилися після початку роботи?
Очікували великих черг, проте вони відсутні, тому що ми працюємо з електронним документообігом. Для аміністраторів та відвічувачів це досить зручно, займає менше часу, відсутня біганина по кабінетам та довгі черги під ними, що відбувалося раніше. Найчастіше відвідувачі звертаються за послугами до адміністраторів Обленерго та КП Водоканал. Звичайно, хотілося, щоб у нас був представник і Київоблгаз, але вони поки відмовляються співпрацювати з будь-яким ЦНАПом, не тільки з нашим, оскільки не мають віддаленого доступу до програм. Проте ми все ж таки сподіваємося, що в майбутньому ця установа також буде представлена у Бучанському ЦНАПі.
- Чи можна вже зараз говорити про покращення якості надання адміністративних послуг в Бучі? Чому?
Сьогодні ЦНАП працює за принципом заборони «паралельного прийому», приймають та видають документи тільки адміністратори, в залі яких розташовано 13 камер, тобто людина, яка приходить до установи, не бачить виконавця. Така система запровадження унеможливлює випадки корупції.
Ірина Короткова: «Мені залишалося тільки розписатися»
- З яким питанням Ви зверталися до ЦНАПу?
Закінчився термін дії договору з Водоканалом, тому довелося укладати новий. Від адміністратора я отримала допомогу при заповненні необхідних документів для цієї процедури, по суті, вона все заповнила самостійно, мені залишалося тільки прочитати та розписатися.
- Скільки часу доводиться чекати у черзі?
Все відбувається досить швидко, мені довелося чекати хвилин 15.
- Яка процедура отримання адміністративних послуг?
З усіма необхідними документами прийшла до ЦНАПу, на рецепції пояснила проблему, отримала талончик та зареєструвалася в електронній черзі. Я знаю, що заяву та відповідний пакет документів можна також надіслати звичайною або електронною поштою.
- Чи задоволені Ви роботою Центру?
Так, приміщення є дуже комфортним, приємно сидіти на м’яких диванах, а не стояти у черзі під кабінетом. Також такі установи допомагають зекономити власний час та отримати необхідну інформацію для вирішення того чи іншого питання.