Це нова структура– перша в такому форматі не тільки в Київській області, а й в Україні – складається з двох підрозділів: служби оперативного моніторингу та служби реагування.
Служба моніторингу працює, як чергова частина, у міськвиконкомі. Їх завдання – збирати і опрацьовувати інформацію про ситуацію в місті. Для цього здійснюється відеоспостереження з 64 камер, що розміщені по місту, та Інтернет-моніторинг.
Якщо є скарги на незадовільну роботу комунальних служб, чи виникли аварійні ситуації, або виявили факти порушення правил благоустрою, зловживання службовим становищем чиновників, звертайтеся до служби моніторингу особисто у будь-який зручний спосіб. Телефоном– цілодобова гаряча лінія – (04597) 60-096, або он-лайн– залишити повідомлення на порталі «Гарне місто»
www.garnemisto.in.uaПереконаний, що у цій співпраці Ірпінь й надалі буде містом комфорту й порядку!
Сьогодні в Ірпені розпочала працювати Муніципальна варта!Це нова структура– перша в такому форматі не тільки в Київські...
Опубликовано Дмитрием Христюком 1 марта 2016 г.