» » » В Ірпені відкрилася школа життя для дітей-інвалідів

В Ірпені відкрилася школа життя для дітей-інвалідів

У нещодавно відкритому дитячо-юнацькому клубі «Дивосвіт» розпочинається реалізація нового соціального проекту «Школа життя». Відтепер в Ірпені дітей-інвалідів вчитимуть навичкам самообслуговування: готувати їсти, шити, прасувати тощо.

Сам «Дивосвіт» - перший у Приірпінні заклад, в якому діють спеціальні програми соціалізації дітей і молоді з особливими потребами. Для нас це був своєрідний експеримент, який на сьогоднішній день підтвердив правильність такого рішення і поставив ряд важливих питань на майбутнє.
В Ірпені відкрилася школа життя для дітей-інвалідівВ Ірпені відкрилася школа життя для дітей-інвалідів

Сьогодні в Ірпені проживає близько 380 осіб з обмеженими можливостями віком від 6 до 30 років. Постійними відвідувачами «Дивосвіту» є близько 50 осіб. Інші приходять у разі потреби. Тут з ними працюють психологи і масажист, проходять творчі заняття, організовуються екскурсії, влаштовуються свята, в яких разом розважаються діти-інваліди і здорові діти. Особливою популярністю користується сенсорна кімната, оснащена різноманітними пристосуваннями для розвитку відчуттів дитини.

Реконструкція і оснащення приміщення клубу відбулися за рахунок бюджету розвитку міста. З міського бюджету покриваються комунальні витрати і оплачується робота педагогів. Допомагають клубу і спонсори. Адже робота з дітками такої категорії пов’язана з великою кількістю непередбачуваних витрат. Проте не це є проблемою.

За короткий час роботи «Дивосвіту» стало зрозумілим, що одним таким клубом Ірпеню не обійтися. На жаль, фахівці заявляють про постійне зростання кількості дітей інвалідів. На останній зустрічі з педагогами постало питання про створення схожого центру для дітей до 6 років. Тож вивчаємо пропозиції щодо створення в Ірпені центру ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів.
www.blogs.lb.ua 
  3
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.