Ввечері 3-го червня Буча буде в центрі уваги Європи
Перше масове знайомство бучанців з електромобілями відбулося 22 травня в міському парку відпочинку, одразу після офіційної церемонії підписання Меморандуму між почесним консулом Монако Юрієм ТАММОМ та мером Бучі Анатолієм ФЕДОРУКОМ. Адже Буча буде першим містом, яке 3-4 червня зустрічатиме ралі-марафон «Київ – Монте-Карло», щоб потім передати естафету містам Рівне та Львів.
Коли повз тебе безшумно пролітає електроавтомобіль, мимоволі виникає моторошне відчуття. Адже всі ми звикли асоціювати працюючий автомобіль з шумом двигуна. Гучніший або тихіший, проте все ж шум. Та наша чарівна поетеса Світлана Гордієнко, як завжди елегантно вбрана в стилі етно, сміється: «То пусте! Не треба боятися. Ми швидко звикнемо до електротранспорту, який незабаром стане органічною частиною нашого життя. Адже і мобільні телефони свого часу лише потроху входили в наше життя, а зараз ми просто не мислимо себе без персональних смартфонів. Погляньте лишень на цих сяючих захопленням юнаків». З машини вилітають п’ятнадцятирічні хлопці. Вони і не думають ховати свого захвату після тест-драйву доріжками парку.
«Дуже круто! Розганяється прямо з місця, аж резина пищить. Тихенько їде, навіть не чути. Не треба думати про переключання швидкостей, бо немає коробки передач. Також економна», – майже в один голос вигукують два Влада, Вова і Марк.
Але це було потім...
А спочатку була зустріч іменитого гостя, представника принца Князівства Монако Альберта II, директора «Електромобільного марафону» Юрія Тамма, перед вхідною аркою. Консула зустріли барвистим кружлянням танцю та гостинним врученням хліба-солі на рушнику. Велетень-естонець, дворазовий олімпійський призер з метання молота, був вочевидь зворушений теплим прийомом на його честь.
В зеленому театрі відбулося урочиста церемонія підписання Меморандуму про співробітництво.
Почесний консул Монако висловив своє почуття захоплення нашим прекрасним містом. В своєму слові він особливим чином звернувся до молодого покоління українців: «Наше європейське ралі вперше стартує в Україні. Ніколи такого не було. Радує підтримка уряду, органів місцевого самоврядування, спонсорів – всіх тих, хто небайдужий до екологічно чистого транспорту. Цікаво, що вже підросло покоління, яке в дитинстві гралося електричними машинками з пультами, а ось дорослі ніяк не зважаться пересісти на реальні електромобілі.
Мета нашої гонки показати, що можна їздити без шуму, без диму, з малими затратами енергії. Нехай вашою мрією буде придбати собі такий електромобіль, коли ви виростете. Пам’ятайте також, що інновація – це не лише придбання чогось нового, але й переробка старого на новий лад. Тому сьогодні ви матимете змогу подивитися на дві машини – переобладнаний старий «Трабант», якому 40 років, і найкращий в світі електромобіль «Tesla Model S», американського виробництва. А найголовніше – ввечері 3-го червня Буча буде центром України».
У своєму вітальному слові мер Бучі Анатолій Федорук сказав: «На моє переконання, пройде зовсім мало часу, і на зміну агрегатам, що працюють на мазуті, дизпаливі, газі та бензині, прийде екологічний електричний транспорт – чистий і безпечний для довкілля. Ми вдячні організаторам з Князівства Монако та їхнім спонсорам за цю справу популяризації автомобілів, що не шкодять природі й людині. Україна, інтегруючись до європейських світових стандартів, обов’язково візьме собі за дороговказ екологію. Разом з поліпшенням довкілля вирішуватимуться також існуючі нині транспортні проблеми. Символічно, що наше місто Буча, яке славиться своєю екологією, приймає у себе марафон з цього чистого виду транспорту».
Захар, молодий киянин, сьогодні має особливу місію – катати охочих протестувати автокар. Він власник електричної версії «Трабанта» і братиме участь в ралі-марафоні «Київ – Монте-Карло». Правда, не на «Трабанті», на «Порше», теж старенькому, але переобладнаному. Обидві машини переробив самотужки. В багажному відділенні кріпиться важка літієва батарея вагою 400-500 кг. А легенький пластиковий кузов «Трабанта», зроблений з формальдегідної смоли та пресованої бавовни, не годиться для таких цілей. Молодий чоловік є членом київського клубу «Автосан», який об’єднує подібних до нього ентузіастів. Крім захоплення, для нього це також бізнес. Його пропозиція – готові автомобілі або переробка старих. Електромобіль – це просто. Правда, ціна батареї «кусається» – близько 12 тисяч доларів. Зате потім потрібна тільки розетка і подовжувач! Заряду батареї вистачає на 300 км пробігу, тому маршрут ралі поділений на рівні кратні відрізки.
В Україні зареєстровано понад 400 електромобілів, а їхній ринок у нас обчислюється кількома сотнями. За підсумками 2014 року, в Європі продажі електромобілів зросли на 36,6% – до 75331 одиниць. На думку експертів, причиною відсутності попиту українців на екологічний транспорт є їх ціна: електромобілі в кілька разів дорожчі бензинових аналогів. Зараз український уряд веде переговори з іноземними компаніями, в першу чергу ізраїльськими, про створення на території України спільних підприємств для розробки технологій і виробництва деяких моделей електромобілів. Добра новина для українців – Верховна Рада нещодавно прийняла в першому читанні законопроект, який скасовує ввізне мито на електромобілі.
Електромобільне ралі триватиме з 3 по 10 червня. Його маршрут складе 2800 км. А його шлях буде пролягати через 10 країн і 17 міст Європи. В ньому на різних етапах маршруту братиме участь 30-40 автівок. За кермом, серед інших учасників, будуть міністр екології України Ігор Шевченко та мер Києва Віталій Кличко. Вперше в історії в ралі братимуть участь електровелосипеди – на відрізку Київ-Буча.
Детальніше про проект електромобілів на сайті: www.autogeek.com.ua
Перше масове знайомство бучанців з електромобілями відбулося 22 травня в міському парку відпочинку, одразу після офіційної церемонії підписання Меморандуму між почесним консулом Монако Юрієм ТАММОМ та мером Бучі Анатолієм ФЕДОРУКОМ. Адже Буча буде першим містом, яке 3-4 червня зустрічатиме ралі-марафон «Київ – Монте-Карло», щоб потім передати естафету містам Рівне та Львів.
Читайте також: У 2008 році в Бучі
відбулося перше всеукраїнське зібрання ентузіастів екомобілебудування
У Бучі презентували автомобілі майбутнього
відбулося перше всеукраїнське зібрання ентузіастів екомобілебудування
У Бучі презентували автомобілі майбутнього
Коли повз тебе безшумно пролітає електроавтомобіль, мимоволі виникає моторошне відчуття. Адже всі ми звикли асоціювати працюючий автомобіль з шумом двигуна. Гучніший або тихіший, проте все ж шум. Та наша чарівна поетеса Світлана Гордієнко, як завжди елегантно вбрана в стилі етно, сміється: «То пусте! Не треба боятися. Ми швидко звикнемо до електротранспорту, який незабаром стане органічною частиною нашого життя. Адже і мобільні телефони свого часу лише потроху входили в наше життя, а зараз ми просто не мислимо себе без персональних смартфонів. Погляньте лишень на цих сяючих захопленням юнаків». З машини вилітають п’ятнадцятирічні хлопці. Вони і не думають ховати свого захвату після тест-драйву доріжками парку.
«Дуже круто! Розганяється прямо з місця, аж резина пищить. Тихенько їде, навіть не чути. Не треба думати про переключання швидкостей, бо немає коробки передач. Також економна», – майже в один голос вигукують два Влада, Вова і Марк.
Але це було потім...
А спочатку була зустріч іменитого гостя, представника принца Князівства Монако Альберта II, директора «Електромобільного марафону» Юрія Тамма, перед вхідною аркою. Консула зустріли барвистим кружлянням танцю та гостинним врученням хліба-солі на рушнику. Велетень-естонець, дворазовий олімпійський призер з метання молота, був вочевидь зворушений теплим прийомом на його честь.
В зеленому театрі відбулося урочиста церемонія підписання Меморандуму про співробітництво.
Почесний консул Монако висловив своє почуття захоплення нашим прекрасним містом. В своєму слові він особливим чином звернувся до молодого покоління українців: «Наше європейське ралі вперше стартує в Україні. Ніколи такого не було. Радує підтримка уряду, органів місцевого самоврядування, спонсорів – всіх тих, хто небайдужий до екологічно чистого транспорту. Цікаво, що вже підросло покоління, яке в дитинстві гралося електричними машинками з пультами, а ось дорослі ніяк не зважаться пересісти на реальні електромобілі.
Мета нашої гонки показати, що можна їздити без шуму, без диму, з малими затратами енергії. Нехай вашою мрією буде придбати собі такий електромобіль, коли ви виростете. Пам’ятайте також, що інновація – це не лише придбання чогось нового, але й переробка старого на новий лад. Тому сьогодні ви матимете змогу подивитися на дві машини – переобладнаний старий «Трабант», якому 40 років, і найкращий в світі електромобіль «Tesla Model S», американського виробництва. А найголовніше – ввечері 3-го червня Буча буде центром України».
У своєму вітальному слові мер Бучі Анатолій Федорук сказав: «На моє переконання, пройде зовсім мало часу, і на зміну агрегатам, що працюють на мазуті, дизпаливі, газі та бензині, прийде екологічний електричний транспорт – чистий і безпечний для довкілля. Ми вдячні організаторам з Князівства Монако та їхнім спонсорам за цю справу популяризації автомобілів, що не шкодять природі й людині. Україна, інтегруючись до європейських світових стандартів, обов’язково візьме собі за дороговказ екологію. Разом з поліпшенням довкілля вирішуватимуться також існуючі нині транспортні проблеми. Символічно, що наше місто Буча, яке славиться своєю екологією, приймає у себе марафон з цього чистого виду транспорту».
Захар, молодий киянин, сьогодні має особливу місію – катати охочих протестувати автокар. Він власник електричної версії «Трабанта» і братиме участь в ралі-марафоні «Київ – Монте-Карло». Правда, не на «Трабанті», на «Порше», теж старенькому, але переобладнаному. Обидві машини переробив самотужки. В багажному відділенні кріпиться важка літієва батарея вагою 400-500 кг. А легенький пластиковий кузов «Трабанта», зроблений з формальдегідної смоли та пресованої бавовни, не годиться для таких цілей. Молодий чоловік є членом київського клубу «Автосан», який об’єднує подібних до нього ентузіастів. Крім захоплення, для нього це також бізнес. Його пропозиція – готові автомобілі або переробка старих. Електромобіль – це просто. Правда, ціна батареї «кусається» – близько 12 тисяч доларів. Зате потім потрібна тільки розетка і подовжувач! Заряду батареї вистачає на 300 км пробігу, тому маршрут ралі поділений на рівні кратні відрізки.
В Україні зареєстровано понад 400 електромобілів, а їхній ринок у нас обчислюється кількома сотнями. За підсумками 2014 року, в Європі продажі електромобілів зросли на 36,6% – до 75331 одиниць. На думку експертів, причиною відсутності попиту українців на екологічний транспорт є їх ціна: електромобілі в кілька разів дорожчі бензинових аналогів. Зараз український уряд веде переговори з іноземними компаніями, в першу чергу ізраїльськими, про створення на території України спільних підприємств для розробки технологій і виробництва деяких моделей електромобілів. Добра новина для українців – Верховна Рада нещодавно прийняла в першому читанні законопроект, який скасовує ввізне мито на електромобілі.
Електромобільне ралі триватиме з 3 по 10 червня. Його маршрут складе 2800 км. А його шлях буде пролягати через 10 країн і 17 міст Європи. В ньому на різних етапах маршруту братиме участь 30-40 автівок. За кермом, серед інших учасників, будуть міністр екології України Ігор Шевченко та мер Києва Віталій Кличко. Вперше в історії в ралі братимуть участь електровелосипеди – на відрізку Київ-Буча.
Детальніше про проект електромобілів на сайті: www.autogeek.com.ua