Першим розпочав роботу сесії начальник Бучанського відділу освіти Олег Цимбал, який розповів про роботу мережі впродовж року. Олег Іванович повідомив, що сьогодні в місті знаходиться 14 навчальних закладів, у яких перебувають 1617 учнів та 1609 вихованців дитсадків.
Він також зазначив, що в Бучі почала працювати «електронна черга» для дошкільнят, тобто запис до садочку через всесвітню мережу. Наразі відвідувати в майбутньому дитсадочок планують 1774 дітей. Це змушує серйозно замислитися над подальшою долею закладів освіти в місті. Разом із садочками, переповнені класи в школах, тому є потреба в будівництві нового навчального закладу. Адже в порівнянні з минулим роком, кількість дітей збільшилася на 944 особи (включаючи і школу №5).
Щодо економічних показників, то середня вартість утримання одного учня становить 6500 грн., а дошкільнятка – 8770 грн. Загалом же бюджет відділу освіти на рік складає понад 38 млн. грн.
Разом із проблемами були окреслені і оптимістичні перспективи. Так, на часі у відділі освіти – питання введення в експлуатацію дитсадка по вул. Центральній. Також у планах реконструкція дитсадків «Горобинка» і «Пролісок», вдосконалення та технічне оснащення освітньої мережі в цілому.
На засіданні сесії піднімалося й питання другої зміни у школах №1 і №4. Зокрема, присутніх цікавило, чому практично немає перерви між графіками занять обох груп, внаслідок чого одні учні не встигають зібратися і вийти з класу, а інші – комфортно туди потрапити. На що Олег Цимбал відповів, що існують певні нормативи, вимоги до навчального процесу, але це питання найближчим часом буде переглянуто.
У результаті, було прийнято рішення отриману інформацію взяти до відома, а також орієнтувати освітні послуги на захист і потреби споживачів з урахуванням регіональних особливостей. Крім того, вони мають продовжити впроваджувати систему профілізації навчання, забезпечувати вдосконалення умов для навчання дітей з особливими потребами.
Після освітньої галузі перейшли до споживчих питань.
Під час робочої зустрічі повинна була розглядатися інформація про надання поштових послуг та стан відділення поштового зв’язку в Бучі. Але дане питання не пройшло розгляду. Справа в тому, що керівник установи не з’явився на сесію з поважних причин, а надану інформацію народні обранці визнали недостатньою – такою, яка не відображає існуючий стан та перспективи розвитку. А секретар ради Василь Олексюк зазначив, що профільна комісія взагалі не вивчала це питання і жодного діалогу з ними не вела. Та на загал подані відомості все ж таки зачитали.
У листі сказано, що на території Бучі знаходяться три центри поштового зв’язку, які представлені у різних мікрорайонах. Колективи - стабільні, працюють за затвердженим графіком. Загалом відділення надає понад 50 видів послуг. Скарг від населення на якість роботи пошти не було.
Актуальним на сьогодні є такі завдання, як впровадження пілотного проекту адмінпослуги «Спрощений доступ через пошту», проведення передплати на 2014 рік, залучення до співпраці корпоративних клієнтів, продаж електронних квитків через пошту тощо.
А серед проблемних питань поштарі зазначили необхідність ремонту у приміщеннях, карткову систему ліфтів, що утруднює доступ до споживачів, відсутність освітлення на деяких вулицях, відсутність поштових скриньок по вул. Комсомольській, 17 та Водопровідній, 62, а також немає нумерації на багатьох будинках. Докучають листоношам і бродячі тварини та відкриті люки по вул. Ворошилова, тому розносити кореспонденцію – не завжди комфортно.
Було прийнято рішення відкласти це питання на до вивчення і доопрацювання відповідною профільною комісією.
Після цього пункту порядку денного, низка депутатських комісій звітувалася про виконану за рік роботу. Це - комісія з питань регламенту, правової політики, депутатської етики та контролю за виконанням рішень ради та її виконавчого комітету; комісія з питань містобудування та природокористування; комісія з питань економічного планування, бюджету, фінансів та інвестування; комісія з питань освіти, культури, спорту, справ молоді та гуманітарних питань. За словами доповідачів, усі вони протягом звітного періоду провели щонайменше 10 планових засідань, брали активну участь у громадському житті, контролювали процес сплати податків до бюджету тощо.
У свою чергу, секретар Бучанської міської ради Василь Олексюк дав доручення розібратися із ситуацією навколо звітів депутатів. Тож, хто цього ще не зробив – обов’язково повинен виступити перед своїми виборцями.
Фінансовий блок питань розпочався розглядом змін до бюджету Бучі. Начальник фінансового управління Тетяна Сімон вела мову про перерозподіл коштів на захищені статті видатків.
Також були встановлені розміри орендної плати низці установ, підприємств та організацій. Крім того, схвалено Програму «Підтримки малого та середнього підприємництва» на 2013-2014 роки з метою сприяння його розвитку.
Щодо комунальних питань, то вирішувалася доля деяких міських новобудов, а саме – їх приймали до комунальної власності Бучі. Мова йшла про 10-поверховий житловий будинок по вул. Пушкінській, 7, вул. Пушкінській, 7-Д, 7-Ж. А також 45-квартирний будинок по вул. Ватутіна, 4-Б (пайова участь 660 тис. грн.) і 152-квартирний житловий квартал «Річ таун» по вул. Шевченка (пайова участь – 2 млн. 882 тис. грн.).
До того ж, були внесені зміни до рішення ради «Про розробку детального плану території, орієнтовною площею 0,84 га, для розміщення торгівельного центру з приміщеннями розвитку дитини". Він знаходиться в межах вулиць Островського, Жовтневої, провулку Жовтневого та існуючої житлової забудови.
Ще одним проектом рішення регламентувалося спільне надання адміністративних послуг на території двох адміністративних одиниць. Мається на увазі Буча і Бородянський район.
Відповідне рішення прийняла і Бородянська райдержадміністрація.
А закінчилося засідання сесії традиційно - вирішенням питань регулювання земельних відносин громадян, підприємств, установ та організацій міста.