Бучанська міська рада винесла ініціативу заасфальтувати вулицю Києво-Мироцька, на якій жителі ще й досі ходять по ґрунтовій дорозі. Але виявилось, що громадяни досить «гостро» сприйняли цю новину. Детальніше про це розповіла начальник відділу архітектури та містобудування Бучі Валентина Ткаченко:
«Асфальтування вулиці Києво-Мироцька надасть значної зручності громадянам, які там проживають. Безперечно, всім краще ходити по асфальтованим доріжкам, але є один маленький нюанс…
Справа в тому, що ця вулиця йде вздовж залізниці, проходить повз «Тарний», а далі - по прямій на сусіднє місто – Ірпінь. На сьогоднішній день автобусні маршрути проходять через вулицю Гамалія – це дорога, яка має непрямий об’їзний характер. А от вул. Києво-Мироцька – це коротка пряма дорога».
Тож, стаючи на місце водія, безперечно обирати є з чого – довгий чи короткий шлях. Звичайно, всі будуть їздити по гарній, але коротшій дорозі.
Виходячи із вищесказаного можна зрозуміти, чому жителі вулиці проти асфальтування. Вони не хочуть, щоб по, завжди тихій, вулиці ганяли машини.
Враховуючи це все - будуть кращі умови і проходу, і проїзду.
А щодо вулиці Гамалія Валентина Григорівна розповіла наступне:
«Питання цієї вулиці досить складне, починаючи з моменту облаштування каналізаційного колектору. На сьогодні зроблена проектна документація, яка зараз проходить експертизу, але залишається одна проблема. Після того, як процедурні питання вирішаться - почнеться фінансування дороги. Але до моменту асфальтування буде необхідно підключити абсолютно всі будівлі до нового колектору, який ще в стадії будівництва. Якщо цього не зробити до початку укладки доріг – потім виникне велика проблема. Справа в тому, що під дорогою знаходиться колектор, до якого із кожної садиби на вулиці потрібно буде підключитись індивідуально. І допоки це не вирішиться – дорога асфальтуватись не буде».
Доречним було те, що 2 листопада депутат Бучанської міської ради Євген Олексієнко зібрав жителів вулиці Гамалія для того, щоб пояснити їм затримку з асфальтуванням. Він також наголосив всім про необхідність найближчим часом підключитись до центрального колектору, що значно прискорить роботи на вулиці.
«Нам потрібно зробити хоча б підключення від самого колектора і довести його до садиб - за межі асфальтування. А там вже можна і починати приводити до ладу проїжджу частину вулиці», - каже Валентина Ткаченко.
«Асфальтування вулиці Києво-Мироцька надасть значної зручності громадянам, які там проживають. Безперечно, всім краще ходити по асфальтованим доріжкам, але є один маленький нюанс…
Справа в тому, що ця вулиця йде вздовж залізниці, проходить повз «Тарний», а далі - по прямій на сусіднє місто – Ірпінь. На сьогоднішній день автобусні маршрути проходять через вулицю Гамалія – це дорога, яка має непрямий об’їзний характер. А от вул. Києво-Мироцька – це коротка пряма дорога».
Тож, стаючи на місце водія, безперечно обирати є з чого – довгий чи короткий шлях. Звичайно, всі будуть їздити по гарній, але коротшій дорозі.
Виходячи із вищесказаного можна зрозуміти, чому жителі вулиці проти асфальтування. Вони не хочуть, щоб по, завжди тихій, вулиці ганяли машини.
Враховуючи це все - будуть кращі умови і проходу, і проїзду.
А щодо вулиці Гамалія Валентина Григорівна розповіла наступне:
«Питання цієї вулиці досить складне, починаючи з моменту облаштування каналізаційного колектору. На сьогодні зроблена проектна документація, яка зараз проходить експертизу, але залишається одна проблема. Після того, як процедурні питання вирішаться - почнеться фінансування дороги. Але до моменту асфальтування буде необхідно підключити абсолютно всі будівлі до нового колектору, який ще в стадії будівництва. Якщо цього не зробити до початку укладки доріг – потім виникне велика проблема. Справа в тому, що під дорогою знаходиться колектор, до якого із кожної садиби на вулиці потрібно буде підключитись індивідуально. І допоки це не вирішиться – дорога асфальтуватись не буде».
Доречним було те, що 2 листопада депутат Бучанської міської ради Євген Олексієнко зібрав жителів вулиці Гамалія для того, щоб пояснити їм затримку з асфальтуванням. Він також наголосив всім про необхідність найближчим часом підключитись до центрального колектору, що значно прискорить роботи на вулиці.
«Нам потрібно зробити хоча б підключення від самого колектора і довести його до садиб - за межі асфальтування. А там вже можна і починати приводити до ладу проїжджу частину вулиці», - каже Валентина Ткаченко.