Після традиційних протокольних процедур депутати перейшли до розгляду питань порядку денного. Цього разу народні обранці працювали досить оперативно і злагоджено. Можливо тому, що продуктивно провели погоджувальні комісії, або ж не було «гострих» пунктів.
Як працює Бучанська міська рада
Почали із заслуховування інформації про роботу Бучанської міської ради в минулому році. Секретар ради Василь Олексюк нагадав присутнім, що загалом вони провели 15 сесій, шість з яких – позачергові. На розгляд депутатів у 2012 році винесли 320 планових питань, по яким прийнято більше 1000 відповідних рішень. Насамперед, вони пов’язані з вирішенням земельних питань громадян (905 рішень), організацією свого підприємства (24 рішення). Крім того, задоволено близько 230 заяв на отримання земельних ділянок для індивідуальної забудови.
Законність прийнятих народними обранцями рішень перевіряє прокуратура.
Але звертаючись до колег Василь Олексюк критично зазначив:
«Відбулися звіти депутатів перед виборцями. Та не всі вони виконали свій обов’язок. Це, на мою думку, - порушення закону, бо депутат повинен взаємодіяти з виборцями. Також не всі депутати вчасно реагують на звернення громадян, або взагалі відмовляються виконувати обов’язки, покладені на них законодавством. Наприклад, депутат Михайлов із дев’яти засідань комісії, членом якої він є, був присутнім лише на одному. Це – грубе порушення», - наголосив секретар.
Щодо засідань сесій, то вони стабільно проходитимуть кожен четвертий четвер місяця (крім позачергових).
Міський голова звітуватиме перед громадою
Перше питання плавно перейшло у друге – і присутні затвердили план роботи Бучанської міської ради у 2013 році. У ньому «прописаний» графік засідань комісій і попередні напрямки питань, що розглядатимуться.
А на запитання представника територіальної громади: Чи буде міський голова звітуватися перед виборцями?», - мер Бучі Анатолій Федорук відповів ствердно.
«Міський голова, відповідно до закону «Про місцеве самоврядування», має свої окремі повноваження, в яких прописано, що він звітується про виконану роботу перед людьми. Тож, не буде виключенням і цей рік. Завершиться зведення статистичної звітності, опрацюються цифри, щоб точно апелювати даними. Я планую зустрітися із жителями Бучі наприкінці лютого 2013 року», - запевнив Анатолій Петрович.
Фінансові питання та про відділ Держкомзему в Бучі
Далі перший заступник міського голови Геннадій Дмитренко аргументував внесення змін до бюджету на 2013 рік. А саме – відкриття кодів рахунків економічних класифікацій, що є у відповідності до наказу Міністерства фінансів України. Це – чисто «технічне» питання, яке було задоволено.
Після цього розглядали порядок використання комунального майна та земельних ділянок. Один із моментів – надання в оренду нежитлових приміщень для розміщення відділу Держкомзему в Бучі. Мова йде про площу 75,1 м кв.- це кабінети на 2-му поверсі в приміщенні самої Бучанської міської ради. Зауважень з боку депутатів не було, і рішення ухвалили.
Разом з тим, міський голова Анатолій Федорук зазначив: «На сьогодні робота відділу Держкомзему в Бучі фактично «паралізована». Це пов’язано з реорганізацією. У зв’язку з тим, що в ірпінському міському відділі Держкомзему вільні вакансії – наші реєстратори переходять туди. Фактично в Бучі лишається три людини. Але через місяць все буде, як і раніше – відділ в Бучі повноцінно функціонуватиме».
Фінансові пункти продовжило питання встановлення надбавок до посадових окладів працівників закладів освіти, культури та спорту, охорони здоров’я та соціального обслуговування населення. З 1 січня 2013 року вони отримуватимуть надбавки у розмірі 30% - за складність і напруженість у роботі.
Майнові питання включили в себе і прийняття до комунальної власності територіальної громади розвідувально-експлуатаційних свердловин. Передбачається протягом шести місяців ввести їх в експлуатацію. Як пояснив Геннадій Дмитренко, дані об’єкти знаходяться по вул. Д. Вишневецького та Р. Люксембург. Ми повинні взяти їх на баланс для того, щоб обладнати світлом, трубопроводом і насосами, які б качали і подавали воду.
Про «оновлений» заклад – школу №5
Продовжили засідання сесії темою освіти. Наприкінці минулого року піднімалося питання про передачу обласного закладу Бучанської школи-інтернату у відання відділу освіти Бучанської міської ради. Тоді було чимало як прихильників цієї ідеї, так і тих, хто категорично не погоджувався з даним рішенням. Але сталося те що сталося – з 1 січня 2013 року навчальний заклад має назву Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи №5 з поглибленим вивченням іноземних мов. Тож, депутатами був затверджений акт прийому-передачі закладу, а також – новий Статут школи.
Крім того, своїм рішенням народні обранці внесли зміни до штатного розпису школи. Зокрема, вивели 63,50 різних ставок і натомість ввели 6 нових.
Попри це, влада міста запевнила, що працівники і педагоги школи не залишаться без роботи – «максимально все робиться так, щоб не було дискомфорту від «передачі» школи».
Медицина
Щороку приймається рішення про передачу коштів місту Ірпеню на виконання власних повноважень в галузі охорони здоров’я. І цей рік не став винятком. Нині пропонується передати 5 млн 339,8 тис. грн (у минулому році близько 3 млн 600 тис. грн).
Ця сума випливає з розрахунків, які зробило фінансове управління.
Проте Ірпінь не погоджується з цією цифрою. Апелюють тим, щоб утримувати всі заклади їм потрібно близько 9 млн грн.
Але фахівці запевняють: наші жителі, які там обслуговуються, становлять 28,6% від загального охоплення громадян.
Посадовці додають, що в цьому році по вул. Пушкінська буде введений в дію денний стаціонар, розрахований на 30 місць. А отже кількість пацієнтів-бучанців стаціонару міської лікарні – також зменшиться. Адже, за їхніми словами, «левова частина» людей – лікується саме у терапевтичному відділенні.
Пільги «на ліфти»
За поданням Управління праці та соціального захисту населення, відповідно до місцевої програми «З турботою про кожного» на 2013 рік, міська рада дозволила проводити відшкодування витрат пільговій категорії громадян за користування ліфтами, які оснащені картковою системою. Депутати прийняли проект цього рішення.
Вартість відшкодування на одну особу на місяць становить 22,2 грн.
Земельних питань не буде
Через нові моменти в законодавстві, Бучанська міська рада вирішила внести зміни до Положення про земельний відділ. Вони стосуватимуться лише самої назви. Тобто, якщо раніше був відділ земельних ресурсів, то тепер просто «Земельний відділ».
Але це лише верхівка «айсбергу». З 1 січня 2013 року територіальним громадам, у яких немає Генерального плану розвитку, забороняється приймати будь-які рішення, що стосуються землекористування та містобудування.
Бучанська міська рада замовила і розробляє Генеральний план в проектному інституті «Діпромісто». Планується, що до травня 2013 року вся документація буде у порядку і виноситиметься на затвердження.
А поки що, надання земельних ділянок, зміна цільового використання земель та інші подібні питання – призупинено. Принаймі до літа.