77 літня пенсіонерка Наталія Родченко звернулася в редакцію БН з проханням допомогти їй «достукатися» до працівників «Укртелекому», щоб ті відремонтували її телефон.
«14 грудня випав сильний сніг, - розповідає Наталія Іванівна, - я хотіла подзвонити дочці, сказати, щоб була обережною на вулиці, але мій телефон мовчав. Я інвалід, з двору взагалі рідко виходжу, особливо в таку погоду, тож довелося чекати вечора, коли дочка зайде мене провідати. Дякувати богу, вона зайшла раніше, хвилюючись, чому я не відповідаю… Того ж дня вона передзвонила в ремонтну службу "Укртелекому" за номером 1508, там сказали, що неполадку незабаром ліквідують і я почала чекати…»
Ремонту жінка чекала майже місяць. Протягом цього часу вона подала 14 заявок про ремонт телефонної лінії до "Укртелекому", а результату не було. Диспетчер ремонтної служби казала, що вона передає заявку «на місця», а далі процес вже не контролює. З’ясовувати пенсіонерці, чому за місяць телефон так і не запрацював, по суті, було ні в кого.
Зневірившись у працівниках "Укртелекому" Наталія Родченко 8 січня звернулася до місцевих журналістів. Через довідкове бюро БН отримали декілька телефонних номерів Ірпінського відділення "Укртелекому". Всі спроби хоча б когось по них почути були марними. Після трьох, чотирьох викликів вмикалася пісня факсу. Набрали диспетчера ремонтної служби. Жінка попросила назвати непрацюючий номер і з перших цифр вгадала, кому він належить. Сказала, що про проблему в Ірпені знають (там обірвана лінія), її мали ліквідувати протягом трьох днів після отримання першої заявки, а чому досі нічого не зробили, їй не відомо. Також диспетчер сказала, що з цим питанням потрібно звертатися до інженерів в Ірпені. Через багато спроб та підключенням знайомих, БН вдалося знайти телефон одного з інженерів. І хоча слухавку взяла його помічниця, проблему вона вислухала і обіцяла переказати «шефу».
9 січня робочий день редакції почався з радісної новини – з дзвінка Наталії Іванівни. Вона повідомила, що сьогодні зранку вирішила перевірити телефон і не повірила, - він запрацював. Жінка вдячна редакції за допомогу і розуміння.
Ми не перебільшуємо своєї ролі у вирішенні цього питання, але чому ж літню жінку доводити до такого стану, щоб вона зверталася в усі інстанції, намагаючись знайти правду?..
«14 грудня випав сильний сніг, - розповідає Наталія Іванівна, - я хотіла подзвонити дочці, сказати, щоб була обережною на вулиці, але мій телефон мовчав. Я інвалід, з двору взагалі рідко виходжу, особливо в таку погоду, тож довелося чекати вечора, коли дочка зайде мене провідати. Дякувати богу, вона зайшла раніше, хвилюючись, чому я не відповідаю… Того ж дня вона передзвонила в ремонтну службу "Укртелекому" за номером 1508, там сказали, що неполадку незабаром ліквідують і я почала чекати…»
Ремонту жінка чекала майже місяць. Протягом цього часу вона подала 14 заявок про ремонт телефонної лінії до "Укртелекому", а результату не було. Диспетчер ремонтної служби казала, що вона передає заявку «на місця», а далі процес вже не контролює. З’ясовувати пенсіонерці, чому за місяць телефон так і не запрацював, по суті, було ні в кого.
Зневірившись у працівниках "Укртелекому" Наталія Родченко 8 січня звернулася до місцевих журналістів. Через довідкове бюро БН отримали декілька телефонних номерів Ірпінського відділення "Укртелекому". Всі спроби хоча б когось по них почути були марними. Після трьох, чотирьох викликів вмикалася пісня факсу. Набрали диспетчера ремонтної служби. Жінка попросила назвати непрацюючий номер і з перших цифр вгадала, кому він належить. Сказала, що про проблему в Ірпені знають (там обірвана лінія), її мали ліквідувати протягом трьох днів після отримання першої заявки, а чому досі нічого не зробили, їй не відомо. Також диспетчер сказала, що з цим питанням потрібно звертатися до інженерів в Ірпені. Через багато спроб та підключенням знайомих, БН вдалося знайти телефон одного з інженерів. І хоча слухавку взяла його помічниця, проблему вона вислухала і обіцяла переказати «шефу».
9 січня робочий день редакції почався з радісної новини – з дзвінка Наталії Іванівни. Вона повідомила, що сьогодні зранку вирішила перевірити телефон і не повірила, - він запрацював. Жінка вдячна редакції за допомогу і розуміння.
Ми не перебільшуємо своєї ролі у вирішенні цього питання, але чому ж літню жінку доводити до такого стану, щоб вона зверталася в усі інстанції, намагаючись знайти правду?..