Наприкінці квітня в нашу країну прибула остання партія швидкісних електропоїздів південнокорейської компанії Hyundai Rotem. А днями (7 травня) одного з таких красенів всі охочі могли побачити у Бучі. Поїзд Хюндай, який вперше курсував у напрямку Київ-Львів, проїхав по колії залізничного вокзалу станції «Буча» о 13 годині 42 хвилині. Хоча їхав і не на повній швидкості, проте оминув Бучу досить швидко. Тож намилуватися іноземною новинкою вдосталь з першого разу не вдалося.
У подальшому графік руху даного поїзда буде введений з 29 травня 2012 року, але попередньо відомо, що відправлятиметься він у напрямку Київ-Львів двічі на добу. Тож, бучанці ще не раз спостерігатимуть його курсування міською залізницею.
Нагадаємо, шість швидкісних поїздів Хюндай з’єднають сполученням усі чотири українські міста, які приймають Євро-2012: Київ, Харків, Львів та Донецьк.
Електропоїзди в 9-вагонній комплектації з символікою Євро-2012 призначені для перевезень пасажирів з експлуатаційною швидкістю до 160 км/год. залізницями України із шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках шляху з постійним струмом напругою 3000 В і змінним струмом напругою 25 000 В, частотою 50 Гц.
Дизайн поїзду відповідає найсучаснішим технічним вимогам до пасажирського рухомого складу, комфорту, енергозбереження. У вагонах - зручні сидіння, широкі полиці для ручної поклажі, багажні полиці, телеекрани, сенсорні вхідні двері. Тут є також окремі туалети для людей з обмеженими фізичними можливостями, цікавий дизайн має вагон-ресторан.
Коментує начальник станції
«Буча» Василя Сюркеля:
- Особисто для мене це – дуже важливо і знаменно. За довгий час роботи на посаді начальника станції «Буча» настала своєрідна казка. Адже ми бачимо впровадження новітніх технологій. Раніше таку техніку можна було побачити лише на спеціалізованих виставках чи за кордоном. Нині надсучасні потяги курсуватимуть через Бучу.
Тому прошу всіх бучанців бережно відноситися до того, що було зроблено силами «Укрзалізниці» під час реконструкції станції «Буча». Зокрема, це – модернізація колій, заміна стрілочних переводів на залізобетонні, встановлення спеціальних стовпів для того, щоб пасажири могли користуватися в потязі Інтернетом. Вага однієї такої опори – 7 тонн. Підключатимуть мережі спеціалісти з Тель-Авіва (Ізраїль). Вони й будуть виконувати всі необхідні пусконалагоджувальні роботи.
Також у Бучі зараз формується склад квиткових касирів, чергових по станції для підготовки до проїзду швидкісного потягу Хюндай. До речі, рухається він без зупинок, бо переважна більшість наших платформ (високих) не придатна для цього.
На звичний графік руху приміських електричок Хюндаї впливати не будуть.
Головне призначення нових швидкісних поїздів – перевезення вболівальників на фінальну частину Чемпіонату з футболу Євро-2012. Два з них курсуватиме у напрямку Київ-Львів (час доїзду – 4,5 години), два – Київ-Харків (3,5 години) та два – Київ-Донецьк (5,5 години).
більше фото в галереї>>