» » » Ліфтове господарство: на які послуги можна розраховувати?

Ліфтове господарство: на які послуги можна розраховувати?

З регулярною періодичністю перед жителями міста постає питання щодо ліфтів. А точніше – якості послуг, які надають обслуговуючі підприємства. Можна зрозуміти, коли страшно їхати в старих і зношених ліфтах, але схоже, що й модернізована система дає збої.

Не так давно 15 ліфтів у Бучі перевели на «карткову систему» (платну), а отже – обіцяли нормальне обслуговування. Проте частенько почали виникати «нештатні» ситуації. Кажуть: мало приємного, коли, заплативши гроші, мусиш з дитячими візочком у руках «тащитися» на 9-й поверх. Чому так трапляється і що робиться, аби уникнути таких неприємностей – запитали у начальника Бучанського управління житлово-комунального господарства Володимира Кравчука.

- Володимире Денисовичу, на карткову систему у ліфтах знову є нарікання від жителів…
- На сьогоднішній день ліфти працюють; по карткам також немає збоїв.
Нещодавно «запустили» карткову систему у будинках по бульв. Б. Хмельницького, 6 і Б.Хмельницького, 2. Навіть у тих багатоповерхівках, де виникали скарги на роботу ліфтів (а це – вул. Вокзальна, 101 та вул. Водопровідна, 62), ми повністю замінили технічну систему. Тому проблем не повинно бути.
Звичайно, не виключаю, що ліфт може в будь-яку хвилину вийти з ладу. Але таке буває скрізь – в кожному місті, а не лише в Бучі. І якщо це сталося, то намагаємося максимально швидко відновити роботу механізму. У жителів – прошу вибачення.
Щодо карток. У приміщенні управління ЖКГ стоїть відповідний апарат: якщо «перепустка» вийде з ладу – ми її відразу розблокуємо.

- Постало питання, як будуть користуватися ліфтами соціальні служби? І хто до них відноситься?
- Мається на увазі працівники Станції швидкої медичної допомоги, відділ зв’язку (листоноші і т.д.), працівники Товариства Червоного Хреста. Згідно законодавства, обслуговуюча організація (по ліфтам) не зобов’язана надавати їм безкоштовно картки.
Але й ті ж медики не повинні її купувати за власний кошт. Тому звернулися до підрядної організації по обслуговуванню ліфтів «Вертикаль», щоб вона безкоштовно виділила 10 карток для потреб міста. Але це вихід із ситуації в цьому році.
У наступному, 2012 році, потрібно в бюджети цих служб закладати відповідну статтю видатків.

- А якщо кошти не будуть передбачені?
- Вважаю, що це вже крайній випадок і всі з розумінням поставляться до цього питання. Проте, при потребі, якось будемо виходити зі скрутної ситуації. Наприклад, знову звернемося до ПП «Вертикаль», аби вони пішли нам на зустріч і допомогли. Та сподіваюся, що справа до цього не дійде.

- Якщо людина «застряла» у ліфті, що їй робити?
- На картці та у самому ліфті написано номер телефону диспетчерської служби Бучанського управління житлово-комунального господарства (адже підрядна організація «Вертикаль» знаходиться у Житомирі): 25-7-90. Максимум за півгодини працівник прибуде на місце і почне працювати.

- Півгодини «доїзду» – це не багато, як для аварійної служби?
- Працівники намагаються максимально швидко зреагувати на виклик, але бувають різні ситуації: закритий переїзд, відсутність обладнання тощо. Тому 30 хвилин – це максимум. Ставиться питання так, що за будь-яких обставин вони повинні приїхати протягом даного часу.
Разом із тим є проблема: у нас в місті працює тільки одна аварійна служба. І якщо виникає ситуація, що потрібно одночасно бути у різних кінцях Бучі, то доводиться «розриватися». Стараємося, але не завжди виходить. Аварійна служба (а це – 4 сантехніки, 4 електрики, 4 водія) нині збиткова – «втрати» 443 тис. грн на рік. В середньому за добу надходить від 17 до 30 дзвінків-заявок.
Щоб працювала повноцінна аварійка (з пультом, декількома телефонними лініями, достатньою кількістю працівників) – потрібні чималі кошти, яких немає.

- З якими питаннями бучанці найчастіше телефонують до аварійної служби?
- Протягом останнього періоду люди найбільше скаржилися на недостатнє опалення в помешканнях. Щоправда, це питання не до нас, а до теплопостачальних організацій. Але доводилося виїжджати і перевіряти, чи у справності внутрішньобудинкові мережі та ін. Також скаржаться на перебої зі світлом, але таких дзвінків значно менше.


Опитування

Ми поцікавилися у користувачів послуг, як їм карткова система?
Чи все влаштовує, чи є нарікання на роботу?


Оксана, мама трьох дітей
(вул. Вокзальна, 101):

- Краще б усього цього не було. По-перше, дуже дорого. Раніше завжди вчасно віддавали кошти «БУЖКГ» за користування ліфтом. І це було нормально. Я погоджуюся, що за послуги потрібно платити. Але 37 копійок за один підйом… Крім того, мінімальна вартість картки на ліфт – 43 грн. Через три місяці вона «обнуляється», навіть якщо на рахунку залишилися кошти. Тож, навіть не виходить зекономити (думали користуватися – лише у крайніх випадках і за можливості – ходити пішки). Ну добре, з цим змирилися. Але якість послуг, що називається «спеціально не придумаєш». Наприклад, викликаєш ліфт – кошти з картки знялися, а він не приїхав. Ось інший випадок: викликала ліфт, зайшла – гроші знялися, а двері не зачиняються. Мусиш виходити з кабінки і починати процедури по-новому (собі у збиток). Словом, поки доїдеш до квартири, простіше і швидше десять разів пішки піднятися. Зараз ліфт у нашому під’їзді вже взагалі не працює.

Владислав, житель будинку
по вул. Вокзальній, 101:

- Спасибі добрим людям за такий «чудовий подарунок», як ці платні ліфти, але нехай самі у них їздять. І це не лише моя думка, а думка всіх сусідів. Картку придбали, але ліфтом практично не користуємося. Навіть дитині сказав, щоб ходила пішки, бо ним страшно підніматися – постійно щось ламається, виходить з ладу та «модна» система.
Людмила Гладська 
газета: «Бучанські новини» №49 від 16 грудня 2011року
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.