Ситуація з ліфтами у Бучі завжди була непростою. Причина тривіальна – брак коштів на їх обслуговування і модернізацію та нульова проплата населення. Згодом це призвело до того, що у 2008 році фактично припинили роботу 15 ліфтів Бучі – їх не можна було експлуатувати. Решта – трималися «на чесному слові».
У цьому році вирішили докорінно змінити підхід до даного питання. 13 ліфтів перевели на карткову (платну) систему. Щоправда, не всі з них поки що працюють, бо затягується процедура з проходження експертизи. Але це тимчасово і нововведення впроваджуватимуть надалі. Вартість одного «проїзду» - 0,37 гривень. Максимальна картка – номіналом у 100 гривень.
За словами посадовців, це – єдиний вихід щодо вирішення проблеми непридатності ліфтів до використання. Обслуговує ліфти в Бучі приватне підприємство «Вертикаль». На сьогодні заборгованість по ліфтам від населення – 172 тис. грн.
Разом з тим, не встигла «реформа» запрацювати на повну силу, як від жителів почали надходити скарги. Нарікають на те, що система «поглинає» перепустку, картки виходять з ладу, а в декого навіть за один підйом знімає всі наявні кошти. Тож, виникло логічне запитання: чому так і чи потрібні тоді такі зміни на краще.
Прокоментувати цю ситуацію ми попросила начальника Бучанського управління житлово-комунального господарства Володимира Кравчука.
Він запевнив: якщо проблеми виникають, то комунальники працюють над їх вирішенням.
Зокрема, по бульв. Б. Хмельницького, 2 у ліфті згорів контакт, тож шукають поломку. А в будинку по вул. Островського, 36 – вандали пошкодили обладнання. У решти ліфтів – стан контрольований і задовільний.
«На сьогоднішній день письмових заяв на несправність системи не було. Звертаються усно – і на всі зауваження є реакція. Скаржаться на те, що карточки не спрацьовують. Але біля ліфтів є інструкція, як ними користуватися. Потрібно її уважно вивчити, бо часто картки неправильно притуляють до системи зчитування інформації.
Буває, що картки розмагнічуються, але це – провина громадян: їх не можна носити разом з іншими картками, або тримати біля якоїсь магнітної системи. Але навіть в цьому разі ми просто замінюємо перепустки на нові. Невикористанні кошти не «згоряють», а автоматично переходять на нову картку.
Крім того, будь-яка техніка періодично виходить з ладу і потрібно з розумінням до цього ставитися. Наприклад, ті ж банкомати. Люди все одно ними користуються – пишуть заяви і їм повертають картки. Вважаю, що ситуація із ліфтами – аналогічна. Важливо усвідомлювати: платні ліфти – це насамперед безпека наших жителів», - сказав начальник БУЖКГ.
А як же якість? Якість послуг, що надаються, можуть оцінити жителі, які ними користуються. І робити закономірний вибір – купувати картки чи відмовитися від них. Альтернатива є – ходити пішки. Щоправда, цей варіант підходить виключно для здорових і повних сил людей, без маленький діток у візку. А якщо є зауваження на роботу карткової системи, про це завжди потрібно повідомляти – бажано у письмовому вигляді.
У цьому році вирішили докорінно змінити підхід до даного питання. 13 ліфтів перевели на карткову (платну) систему. Щоправда, не всі з них поки що працюють, бо затягується процедура з проходження експертизи. Але це тимчасово і нововведення впроваджуватимуть надалі. Вартість одного «проїзду» - 0,37 гривень. Максимальна картка – номіналом у 100 гривень.
За словами посадовців, це – єдиний вихід щодо вирішення проблеми непридатності ліфтів до використання. Обслуговує ліфти в Бучі приватне підприємство «Вертикаль». На сьогодні заборгованість по ліфтам від населення – 172 тис. грн.
Разом з тим, не встигла «реформа» запрацювати на повну силу, як від жителів почали надходити скарги. Нарікають на те, що система «поглинає» перепустку, картки виходять з ладу, а в декого навіть за один підйом знімає всі наявні кошти. Тож, виникло логічне запитання: чому так і чи потрібні тоді такі зміни на краще.
Прокоментувати цю ситуацію ми попросила начальника Бучанського управління житлово-комунального господарства Володимира Кравчука.
Він запевнив: якщо проблеми виникають, то комунальники працюють над їх вирішенням.
Зокрема, по бульв. Б. Хмельницького, 2 у ліфті згорів контакт, тож шукають поломку. А в будинку по вул. Островського, 36 – вандали пошкодили обладнання. У решти ліфтів – стан контрольований і задовільний.
«На сьогоднішній день письмових заяв на несправність системи не було. Звертаються усно – і на всі зауваження є реакція. Скаржаться на те, що карточки не спрацьовують. Але біля ліфтів є інструкція, як ними користуватися. Потрібно її уважно вивчити, бо часто картки неправильно притуляють до системи зчитування інформації.
Буває, що картки розмагнічуються, але це – провина громадян: їх не можна носити разом з іншими картками, або тримати біля якоїсь магнітної системи. Але навіть в цьому разі ми просто замінюємо перепустки на нові. Невикористанні кошти не «згоряють», а автоматично переходять на нову картку.
Крім того, будь-яка техніка періодично виходить з ладу і потрібно з розумінням до цього ставитися. Наприклад, ті ж банкомати. Люди все одно ними користуються – пишуть заяви і їм повертають картки. Вважаю, що ситуація із ліфтами – аналогічна. Важливо усвідомлювати: платні ліфти – це насамперед безпека наших жителів», - сказав начальник БУЖКГ.
А як же якість? Якість послуг, що надаються, можуть оцінити жителі, які ними користуються. І робити закономірний вибір – купувати картки чи відмовитися від них. Альтернатива є – ходити пішки. Щоправда, цей варіант підходить виключно для здорових і повних сил людей, без маленький діток у візку. А якщо є зауваження на роботу карткової системи, про це завжди потрібно повідомляти – бажано у письмовому вигляді.