Цікаво простежити, в якому ключі відбувалася розмова. Головні дійові особи не лили воду на млин – переважала конкретика: що зроблено і які роботи треба прискорити. І, звичайно, мова йшла про освоєння коштів – цифри фігурували у мільйонах гривень.
Микола Мездрін звернувся до керівників виробничих підрозділів: «Скільки техніки задіяно на дорозі? Чи достатньо людей?». А коли почув, що для виконання робіт не вистачає ще два десятки бригад, відразу поставив вимогу: «Негайно збільшить їхню кількість!». І додав: «Ставлю завдання завершити асфальтування вул. Карла Маркса за декілька днів!».
Один із керівників підрядної організації озвучив: «Миколо Геннадійовичу! Потрібні ще кошти на труби!». «Скільки?». З вуст будівельника прозвучала цифра: «Майже два мільйони гривень!». «Поспішайте підготувати відповідні документи! Це бюджетні кошти», – відповів перший заступник голови Державного агентства автомобільних доріг України. Потім ряд керівників будівельних організацій доповіли про встановлення більше 200 дорожніх знаків, а також електричних опор, облаштування тротуарів, роз’їздів тощо. І тут же отримали чітку вказівку: «При встановленні опор та знаків повинні бути присутні всі служби!».
У діалог втрутився і Петро Мельник. У цілому він висловив задоволення темпами будівництва. «Дуже напружена робота на ірпінському відрізку дороги завершується. Ефективно освоєно мільйони державних коштів. Тепер нам треба думати про відрізок шляху Романівка-Київ. До початку Євро-2012 автомагістраль має бути здана в експлуатацію!».