» » » Гарячі точки «Теплоенергопостачу»

Гарячі точки «Теплоенергопостачу»

Минулого року в частині будинків Ірпеня опалювальний сезон розпочався з запізненням — 23-24 жовтня. Наразі ці будинки тепло отримали вчасно. В чому була проблема? Наш кореспондент з’ясовував з директором комунально- побутового підприємства «Теплоенергопостач» Анатолієм Кіфоруком.

– Анатолію Миколайовичу, чому опалювальний сезон минулої осені розпочався пізніше?
– Справа в тому, що попередня влада, яку очолював Олег Бондар, ініціювала передачу 14 котелень на баланс Києво-Святошинського району обласної ради. Це рішення мотивувалося тим, що на той час були проблеми з газопостачанням. Відтак проблема була вирішена частково, однак вона ще більше поглибилася, оскільки в теплопостачальному господарстві Києво-Святошинського району є ряд своїх невирішених питань, тож стан наших 14-ти котелень тільки погіршувався.

– На сьогодні ці котельні у власності вашого підприємства. Що підштовхнуло до такого рішення?
– Міський голова Ірпеня Володимир Скаржинський, який має досвід господарника, ще у своїй передвиборчій програмі ініціював повернення комунального майна громаді, адже тільки в руках громади, на чиїй території воно розташоване, може бути ефективним його управління, і на сьогодні котельні передано на баланс міста.

– А хто на сьогодні є власником КПП «Теплоенергопостачу»?
– Підприємство реформоване в 2004 році, засновник — міська рада. Якщо ми вже торкнулися цього питання, то коротко розповім про нього. На сьогодні підприємство обслуговує 28 котелень, близько 54 кілометри теплових мереж, опалює 340 тисяч квадратних метрів житла населення, господарюючих об’єктів і приміщень бюджетної сфери. На підприємстві —120 фахівців, в неопалювальний сезон кількість людей скорочується до 80 осіб. Згідно з рішенням Ірпінської міськради та області в липні поточного року ми прийняли на баланс 14 котелень, що раніше були передані Києво-Святошинському району.

– Ви сказали, що вони були в плачевному стані. Чи вдалося змінити ситуацію на краще?
– За цей короткий час вдалося зробити небагато, однак ситуацію змінено на краще, а саме: зроблено ремонт теплових мереж, капремонт котла по вул. Паризької комуни, проведено гідравлічні випробовування, ремонт покрівель. Роботи здійснювалися частково з коштів підприємства, близько 250 тис. грн. освоєно за рахунок бюджету.


– А які кошти потрібні для радикальної зміни ситуації?
– Щоб привести господарство в належний стан, зменшити енергоспоживання, потрібні мільйони. Це заміна котлів на більш перспективні, пальників, ремонт теплових мереж. І в цьому напрямку ми почали роботи. Наразі перевели шість котелень на опалення в автоматичному режимі, це котельні по вул. Н. Рибака, Раднаркому, ЗОШ № 17, по вул. Мінеральна, Садова, 38, Щорса, 16. До нового року плануємо перевести ще декілька котелень в режим автоматики, бо це енергозбереження, що дає можливість економити матеріальні ресурси. Зекономлені кошти можна спрямовувати на модернізацію устаткування. Взагалі, плануємо 90 відсотків котелень перевести на автоматичний режим.

– Теплопостачання є найвразливішим сегментом міського господарства, адже залежить від ціни на газ, а ще від хронічної проблеми заборгованості за сплату комунальних послуг.
– Так, усе це є нашими реаліями, однак на сьогодні ми маємо нового постачальника газу, а саме «Київоблогаз». Це нова компанія, з якою ми склали договірні відносини. На даний час почали з ними співпрацю, як кажуть, з чистого аркуша, тобто в нас немає перед ними заборгованості. Однак з попереднім постачальником, «Торговим домом Україна», борги складають близько 3 млн. грн, але з цих трьох мільйонів різниця в ціні складає 700 тисяч грн., що повинна відшкодувати держава. А ще є постанова уряду про списання 1 млн. 700 тис.грн., тобто залишок боргу залишається невеликий, особливо коли зважити, що за послуги теплопостачання населення заборгувало близько 4 млн. грн.

– Як боретесь з боржниками?
– Подаємо позови до суду, а ще робимо рейди із судовими виконавцями.

– Чи були випадки конфіскації майна?
– Так, були. Сподіваємося, що згідно з новим законом «Про виконавче провадження», неплатники, що заборгували понад 10 тисяч гривень, відповідатимуть за несплату комунальних послуг навіть своїм житлом. Це дисциплінує споживачів.

– А чи багато ваших абонентів використовують право на отримання житлових субсидій?
– Десь 12 відсотків від числа всіх споживачів. Якщо перевести на гроші, то в опалювальний сезон це близько 360 тисяч гривень. Хотів би наголосити, щоб цією можливістю скористалися всі, хто має на це право.
Валентин СОБЧУК 
газета: «Ірпінський вісник» №43 від 21 жовтня 2011 року
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.