Залізничне життя Бучі

Історія Бучі починалася із залізниці. Мабуть, це значною мірою і вплинуло на долю місцевості та окреслило широкі можливості у майбутньому. Адже наявність транспортного сполучення пристоличного зеленого краю через століття перетворило місто на процвітаючу і самобутню частину Київщини. Саме тому в усі часи залізниці у нас приділялася значна увага і будь-які зміни у її роботі впливали на комфортне життя жителів.

7 жовтня залізнична станція «Буча» приймала гостей – начальників усіх станцій Київської дирекції залізничних перевезень. Загалом до міста прибуло понад 50 керівників. Мета ділової зустрічі – проведення семінару по вдосконаленню роботи залізничників. А це – обговорення нововведень, обмін досвідом, практичні заняття.

Проте суто робочим моментам передували урочистості, що стали приємною передосновою трудового дня. З нагоди 25-річниці Дня Незалежності України, згідно наказу генерального директора Укрзалізниці, деякі працівники були відзначені високими нагородами. Зокрема, знаком «Почесний залізничник» (з виплатою грошової нагороди), знаком «Відмінник господарства перевезень», Почесними грамотами і подяками Державної адміністрації залізничного транспорту.

Привітав гостей нашого міста Бучанський міський голова Анатолій Федорук, який в якості господаря висловив надію на подальшу співпрацю із працівниками галузі.
«Висловлюю слова вдячності на адресу колективу як станції «Буча», так і Південно-Західної залізниці, Київської дирекції. Адже та співпраця, яка є між органами місцевого самоврядування і вашою галуззю – дає лише позитивні результати. Вона йде на користь жителям».

Разом із тим, Анатолій Петрович зупинив увагу і на болючих моментах, насамперед, щодо модернізації залізниці: «Є низка проблемних питань, які зокрема характерні і для Бучі.
Сподіваюся, що реконструкція, про яку так багато вже чули, зупиниться не лише на вдосконаленні колій, але й «зачепить» станційні установи, платформи», - зазначив мер. І пообіцяв, що у свою чергу органи місцевого самоврядування максимально готові вирішити питання під’їзних шляхів, пішохідної доступності, аби пасажири могли себе комфортно почувати користуючись послугою Південно-Західної залізниці.

Ці слова підтвердив і перший заступник начальника Київської дирекції залізничних перевезень Віктор Костюшко. Посадовець наголосив на тому, що при складній ситуації, яка в цілому склалася на залізниці, відбувається реконструкція станцій, підготовка до Євро-2012, запуск міської електрички. Фінансова частина при цьому – слабка. Але спільна робота принесе чималі плоди і поставлені завдання будуть виконані.
А щодо нашого міста, то пан Костюшко наголосив: «Станція «Буча» взята за основу для проведення цього семінару у зв’язку з ювілеєм, а також із відкриттям швидкісного руху у напрямку Львова. Наразі відбувається активна реконструкція цієї ділянки і під неї підпадають практично всі станції Тетерівського напрямку».

Тож, матимемо надію, що найбільш позитивні зрушення у роботі нашої станції – ще попереду. Адже за словами начальника станції «Буча» Василя Сюркеля, до 16 жовтня буде проведена модернізація колій для швидкісного руху. Перший швидкісний потяг має бути відправлений після цієї дати. А капітальний ремонт нашої станції передбачається у наступному році (він входить до плану робіт, визначених керівництвом Південно-Західної залізниці).

Бучанський міський голова Анатолій Федорук
говорить про роботу станції «Буча»:
- Той факт, що в місті Бучі є станція «Буча», платформа Лісова Буча і Склозаводська говорить сам за себе – місто не може жити осторонь залізниці. Так саме, як і залізниця не може не перейматися питаннями міста. Станція «Буча» фактично є серцем нашого міста, його «ворітьми». Вранці і ввечері тисячі бучанців та жителів прилеглих населених пунктів користуються її послугами. І від того, як їх зустрічають і проводжають – формується настрій на весь день. Поступово транспортна інфраструктура міста вдосконалюється і свою роль у цьому відіграла станція «Буча».
Чи місто допомагає залізниці? Залізниця сама справляється з покладеними на неї функціями. А якщо інтереси переплітаються (а по-іншому не може бути), то тут, звичайно, співпраця є. Але потрібно бути об’єктивними: якщо хтось береться щось робити, будувати, то повинен бути готовим до труднощів і розраховувати на самого себе, а не чекати сторонньої допомоги.

Робоча нарада продовжилася обговорення нововведень на залізниці. Заслухали доповіді керівників відділу перевезень, пропозиції начальників станцій щодо вдосконалення роботи залізничного вузла Київської дирекції залізничних перевезень.
Також керівники станцій взяли участь у практично-польових заняттях у вагоні-тренажері, зробили екскурсію по місту (провела краєзнавець Тетяна Тюменцева) та відвідали міжнародний аеропорт «Антонов».

Учасники тренінгу висловили надію, що такі школи-семінари будуть проводитися частіше, адже вони дають значний результат і є ефективними у повсякденній роботі.

Людмила Гладська 
газета: "Бучанські новини"
вокзал Сюркель
  1
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 3
Додати коментар
serpent
  • serpent (448)
  • Гостi
  • 11 жовтня 2011 14:33
Потрібно було почати не з урочистостей, а з презентації: "Як доїхати з Києва до Бучі після 18:00"

0
jonn

OFFline

  • jonn (20)
  • Місцевий
  • 11 жовтня 2011 19:05
Пусть бы хоть раз проехались утром в электричке 7:09 в Буче, посмотреть бы на их мордлица :(

0
svisiontv

OFFline

  • svisiontv (4)
  • Користувачі
  • 12 жовтня 2011 15:14
"І від того, як їх зустрічають і проводжають – формується настрій на весь день" - да, настроение просто отличное, после того как проедешься в этой Электричке!!!
Народ, вы лучше скажите, когда можно будет нормально добираться до Киева и обратно, а не бросайтесь этими пафосными фразами!!!!!

0
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.