» » » Створено відділ економіки

Створено відділ економіки

Місто Буча розвивається, а разом із тим виникає необхідність у нових спеціалістах, які б грамотно вирішували актуальні питання сьогодення, працювали в певному напрямку місцевого самоврядування. Тож, нещодавно у Бучанській міській раді з’явився новий відділ – економіки, який очолив молодий фахівець Денис Столяренко. Про те, над чим трудитимуться працівники новоствореного відділу, якими є їхні цілі, – піде наша розмова.

- Денисе Вікторовичу, для яких завдань був створений відділ економіки?
- Відділ почав працювати з 1 червня 2011 року. Його завдання – сприяти соціально-економічному розвитку міста: це і мале підприємництво, і державні закупівлі, і регуляторна політика. У перспективі – співпраця з підприємцями та підприємствами, зокрема щодо сплати податків.
На даний момент у нас працює три посадові особи, але в подальшому планується розширення, адже передбачається дуже великий об’єм роботи.
Крім того, до нашої компетенції входить розробка проекту програми соціально-економічного розвитку міста, проект програми розвитку малого підприємництва. Також беремо участь у розробці заходів, спрямованих на збалансований економічний та соціальний розвиток міста, ефективне використання трудових та фінансових ресурсів, забезпечення комплексного і пропорційного розвитку міста тощо.

- Щодо економічного розвитку міста. Завдяки яким податкам сьогодні найбільше наповнюється бюджет Бучі?
- Основні податкові надходження – це сплата за землю, податок з доходів фізичних осіб та інші місцеві збори. Зараз планується нове надходження до бюджету – це сплата за паркування. Дана тенденція – нова у нашій роботі і, згідно чинного законодавства України, була запроваджена нещодавно. Відповідне рішення депутати прийняли на 9 сесії шостого скликання Бучанської міської ради (№214-9-IV). Будуть облаштовані спеціальні майданчики для платного паркування (таксі, приватного транспорту тощо), за які власники транспортних засобів сплачуватимуть збір до бюджету Бучі.

- Скільки коштуватиме дана послуга і які саме місця відведені для паркування?
- Розмір збору за місця для паркування транспортних засобів складає 0,03% мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який справляється за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 квадратний метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності.
Що ж до спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у Бучі, то це:
- перехрестя вул. Жовтнева та пров. Жовтневий (загальна площа 125,0 м кв., кількість місць для паркування – 9);
- вул. Жовтнева (під кутом 60 градусів до вул. Жовтневої; загальна площа 55,0 м кв., кількість місць для паркування – 5);
- вул. Горького (під кутом 90 градусів до вулиці; загальна площа 880,0 м кв., кількість місць для паркування – 64). Проте, швидше за все, цей перелік буде розширюватися.

- Яка робота ведеться щодо здачі в оренду нежитлових приміщень?
- Постійно перевіряється і береться на облік вільне комунальне майно, звертаємо увагу й на те, в якому стані воно знаходиться. Є і «покинуті» підвальні приміщення (буде вивчатися питання чи можна їх переобладнати і здавати в оренду), і такі, що запросто можуть використовуватися під офіси. Надходять заяви від приватних структур та фізичних осіб з проханням виділити для них або конкретне місце, або знайти підходяще. Розглядаємо їхні заявки та готуємо відповідні рішення на розгляд комісії.
В подальшому ще робитимемо аналіз, для яких потреб підприємці найчастіше беруть ці приміщення в оренду.

- Що можете сказати про тендерну політику міста: які закупівлі нині проводить Бучанська міська рада?
- Наразі кількість таких процедур зменшилася в порівнянні з 2007-2008 роками. У зв’язку з кризою виділяється менше коштів і під процедуру підпадає менше закупівель. В основному проводяться тендери на вивезення відходів, санітарну очистку (прибирання вулиць від сміття, снігу), обслуговування мереж вуличного освітлення і закупівля паливно-мастильних матеріалів. Як правило, по комунальних послугах торги виграють наші місцеві підприємства.

- Яким чином, зі свого боку, сприятимете соціально-економічному розвитку міста?
- В першу чергу, будемо старанно і якісно виконувати свої службові обов’язки.
Здійснюватимемо розробку прогнозних показників розвитку міста, малого підприємництва, які є основою для складання міського бюджету. Також будемо сприяти здійсненню інвестиційної діяльності, поліпшенню інвестиційного клімату в місті. Тобто, будуватимемо співпрацю на користь і розвиток Бучі.


Фото автора
Людмила Гладська 
газета: "Бучанські новини" №26 від 8 липня 2011 року
  0
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.