Хоча очевидних підстав для такого кроку не було. Відповідні об’єкти (а їх у місті – два) є справними, а деякі недоліки, за словами начальника станції «Буча» Василя Сюркеля, усуваються. Проте чутки не зникали. Оскільки диму без вогню не буває, ми вирішили перевірити їх достовірність.
З’ясувалося, що дійсно був направлений відповідний лист на ім`я Бучанського міського голови та керівництва ДАІ Київської області. У ньому йшлося про прохання погодити закриття залізничного переїзду 33 км перегону Буча-Немішаєво у напрямку Київ-Коростень. Бучанцям він більш відомий, як «яблунський» переїзд.
Наскільки серйозні ці наміри та які наслідки вони матимуть для транспортної розв’язки регіону, ми з’ясовували у начальника технічного відділу Київської дистанції колії Валентини Волинець.
- Валентино Дмитрівно, яка мотивація того, щоб закрити залізничний переїзд 33 км?
- Даний переїзд розташований перед кривою ділянкою колії із крутим радіусом, що ускладнює водіям видимість поїздів, які наближаються. Машиністам також не видно автотранспорту. Крім того, з боку парної колії (на підході до переїзду) дорога має підйом, що також ускладнює рух авто. Особливо ця ситуація загострюється у період снігопадів, опадів та ожеледиці.
- Яка альтернатива руху транспортних засобів, якщо переїзд закриють? Як тоді водіям їздити?
- На відстані 1629 м від цього переїзду, знаходиться залізничний переїзд 31 км по станції «Буча». А на відстані 2306 м (на 34-му км) знаходиться шляхопровід. Згідно інструкції з улаштування та експлуатації залізничних переїздів, затвердженої наказом Міністерства транспорту і зв’язку України від 26 січня 2007 року №54, за наявності шляхопроводів, проїздів під штучними спорудами – переїзди підлягають закриттю. Але за умови, що відстань від них не перевищує 5 км. Як було зазначено, шляхопровід знаходиться на відстані 2306 м від цього переїзду.
- Київській дистанції колії закриття переїзду буде вигідним?
- Звісно. Затрати на обслуговування переїзду будуть меншими на дистанції, і виконаємо вимоги інструкції. Нам краще, коли їх менше, адже тоді й менше порушень з боку водіїв авто, які виїжджають на закриті переїзди і створюють загрозу руху поїздів.
- Але якщо керівництво міста, жителі Бучі будуть проти такого рішення? Як знайти порозуміння?
- Якщо погодження від бучанської влади та ДАІ Київської області не буде, то переїзд ми не закриємо. Це лише наша пропозиція, інша сторона має право її відхилити.
Варто зазначити, що керівництво міста проти закриття переїзду і своє погодження на це не дасть. Тобто, працюватимемо і рухатимемося у звичному для нас режимі. Адже перспектива годинами стояти в заторах на перенавантаженому центральному переїзді (31 км) – нікому не до вподоби.
Підстав для паніки – немає. Але хочеться ще раз нагадати водіям про правила поведінки на дорогах. Їх дотримання збереже ваше життя і здоров’я, а також життя інших учасників дорожнього руху!