Незабаром виповниться вже чотири роки з дня відкриття у Бучі поки що єдиного підземного пішохідного переходу через магістраль державного значення. Будівля служить жителям, роблячи безпечним їхнє пересування. Разом із тим і потерпає, адже «найбільш підприємливі» викручують лампочки, малюють стіни, викидають сміття. Як не прикро, але до цього звикли, а старанні двірники щоранку намагаються завчасно прибрати там сліди нічного життя у місті.
Проте сезон дощів, який розпочався з приходом осені, знову відкрив проблемні питання благоустрою у підземці. Насамперед, технічного характеру. Під час негоди її затоплює, і досить сильно. Води набирається по кісточки, тому пройти через перехід – складно. Враховуючи, що при цьому на голову капає ще й зі стелі, виникає бажання перейти дорогу по пожвавленій трасі. Крім того, через перехід щодня ходять школярі, які також змушені хлюпати по тій воді, а малих дітей батьки переносять на руках.
Вперше вода почала потрапляти до споруди на початку цієї весни – з таненням снігу. Але минуло близько року, а проблема залишилася.
Швидше за все активний рух автотранспорту по шляху Київ-Ковель, зупинки вантажівок обабіч дороги – роблять свою недобру справу.
Покриття підземного переходу не витримує такого навантаження і пошкоджується. Можливо, не справно працює і каналізація для зливу води. Разом з тим, начальник Бучанського управління житлово-комунального господарства Володимир Кравчук – заспокоює, що перехід ще дуже далекий від того стану, коли його можна назвати аварійним.
Проте сезон дощів, який розпочався з приходом осені, знову відкрив проблемні питання благоустрою у підземці. Насамперед, технічного характеру. Під час негоди її затоплює, і досить сильно. Води набирається по кісточки, тому пройти через перехід – складно. Враховуючи, що при цьому на голову капає ще й зі стелі, виникає бажання перейти дорогу по пожвавленій трасі. Крім того, через перехід щодня ходять школярі, які також змушені хлюпати по тій воді, а малих дітей батьки переносять на руках.
Вперше вода почала потрапляти до споруди на початку цієї весни – з таненням снігу. Але минуло близько року, а проблема залишилася.
Швидше за все активний рух автотранспорту по шляху Київ-Ковель, зупинки вантажівок обабіч дороги – роблять свою недобру справу.
Покриття підземного переходу не витримує такого навантаження і пошкоджується. Можливо, не справно працює і каналізація для зливу води. Разом з тим, начальник Бучанського управління житлово-комунального господарства Володимир Кравчук – заспокоює, що перехід ще дуже далекий від того стану, коли його можна назвати аварійним.