Наступного дня схожий випадок трапився на Київщині. Поїзд зіткнувся з автомобілем швидкої медичної допомоги, в результаті чого загинуло три людини і ще ненароджена дитина.
Частіше за все у таких аварійних ситуаціях винні водії авто, які не дотримувалися правил дорожнього руху. Що гріха таїти, простоявши 20 хвилин біля переїзду, іноді просто кортить проскочити на червоне світло. Проте такі спроби далеко не завжди увінчуються успіхом. Шанси залишитися живим після зіткнення з багатотонним «монстром» - мізерні.
Разом з тим є і зворотній бік питання – безпека самих переїздів, їх технічна справність.
У Бучі маємо два переїзди – «центральний» і «яблунський». Це значить, що в місті також існує певний ризик виникнення подібних дорожньо-транспортних пригод.
Щоб прояснити ситуацію, в якому стані знаходяться наші переїзди, ми звернулися до начальника станції «Буча» Василя Сюркеля.
- Василю Григоровичу, обидва бучанських переїзди працюють справно?
- Центральний переїзд Бучі – у задовільному стані і працює нормально. Якихось нарікань на нього немає. Переїзна сигналізація також у нормі. Обслуговуючий персонал виконує свої обов’язки відповідно до посадової інструкції, це – відповідальні люди.
Але є зауваження до проїжджої частини 33 км «яблунського» переїзду. По цьому об’єкту ДАІ зробило деякі приписи. Наразі ведуться роботи по усуненню виявлених недоліків.
- Коли востаннє вони ремонтувалися?
- Влітку цього року на обох переїздах проводилися ремонтні роботи. Зокрема, замінювали настил. Тоді ми також намагалися врахувати всі питання безпеки руху, щоб покращити загальну ситуацію на залізничних шляхах.
- Чи часті випадки, коли водії авто переїжджають «закритий» переїзд?
- Уже минув рік, відколи у нас встановлені подвійні шлагбауми. Тож проїхати на червоне світло водії не можуть. Хоча раніше таке було – вони намагалися проскочити поперед потягу.
Зараз маємо іншу проблему. Правила дорожнього руху порушують водії скутерів, які під’їжджають до переїзду, минають закриті шлагбауми і рухаються вперед.
- Останнім часом у Бучі були ДТП на переїздах?
- Так, у минулому році. Водій авто, не звертаючи уваги на закритий шлагбаум і сигналізацію, виїхав на маршрут слідування електропоїзда. Слава Богу, чоловік залишився живий, а от автомобіль добряче пом’яло.
- Ваша позиція, як начальника станції «Буча» з цього приводу? Що можете сказати порушникам?
- Насамперед, я не можу зрозуміти, навіщо так гратися із життям. Невже хтось думає, що він безсмертний і якщо пощастило один раз, то тепер і «море по коліна»?! Якщо водія не турбує власна безпека, то нехай подумає хоча б про життя і здоров’я інших учасників дорожнього руху.
Я бажаю кожному дбайливо ставитися до себе і поважати інших. Тоді аварій і на залізниці, і на автошляхах – вдасться уникнути!
Нагадаємо, що згідно ст. 123 КУпАП за порушення водіями транспортних засобів правил проїзду залізничних переїздів
передбачено штраф у розмірі від 255 до 680 грн., або позбавлення права керування на термін від 1 до 2 років, або громадські роботи на термін від 40 до 60 годин.