У 21 номері газети «Мироцька правда» від 17 листопада 2009 року було опубліковано інформацію про те, що у Мироцькому з’явилась нова асфальтна дорога. Її проклали повз людські городи між «четвертим ставом» та вулицею Шевченка. Початковий етап підготовки до прокладання цієї дороги викликав хвилю невдоволення серед жителів вул. Шевченка, городи яких розміщені безпосередньо впритул до дороги. Пройшов час і непорозуміння здавалося б повинні були згладитись.
Тепер ми хочемо об’єктивно розглянути позитивні та негативні наслідки появи асфальтного покриття на вищевказаній дорозі, які вдалось зібрати під час розмови з тутешнім мешканцем Самойленком О.М.:
Позитивні наслідки:
- Наявність асфальтного покриття на дорозі, що проходить між городами та «четвертим ставом», покращило можливість проїзду автотранспорту по цій дорозі;
- Раніше, коли асфальтного покриття на цій дорозі не було, після проїзду кожної машини в суху та сонячну погоду у повітря здіймалася величезна хмара куряви, а в дощову погоду ґрунтова дорога перетворювалася на місиво.
Негативні наслідки:
- Наявність нормального під’їзду до озера створює привабливі умови для рибалок, які приїжджаючи половити рибу зазвичай щільно припарковують свої автомобілі на людських городах, залишають після себе купи неприбраного сміття та порожніх пляшок;
- Якість покладеного асфальтного покриття залишає бажати кращого, адже з моменту прокладання асфальту пройшло якихось шість місяців, а дорога на схилі озера вже має небезпечні для автомобілів пошкодження;
- Швидкість руху автотранспорту по зазначеній ділянці є швидкою, обмежувачі швидкості руху (такі розташовані по вулиці Радянській та Калініна) відсутні. Влітку біля ставу відпочивають діти і цей транспортний потік несе в собі певну приховану загрозу для відпочивальників та їх дітей;
- Під час ремонтних робіт на вищевказаній дорозі були зрізані верби, які впродовж багатьох десятків років зростали на березі ставу і своїм корінням стримували руйнацію берегової смуги ставу.
На даний час окремі жителі по вулиці Шевченка стомлені від вимушеного сусідства з рибалками і були вимушені відмежовуватися від останніх і в буквальному сенсі цього слова «рити окопи». Саме з цією метою між ділянками двох жителів та асфальтованою дорогою було прокопано траншею, що зображена на одній з фотографій.
Одностайної думки в даному питанні досягти майже неможливо, адже як кажуть - скільки людей, стільки й поглядів на ту чи іншу ситуацію. Але ми сподіваємось, що наше дослідження даного питання стане корисним прикладом на майбутнє і вже нові дороги будуть прокладати з попереднім громадським обговоренням та врахуванням думки людей, з дотриманням законодавчо визначених нормативів.
А що стосується вище обговорюваної дороги, то хотілося щоб влада прислухалась до думки громади, сприяла безпеці мешканців нашого села, а також облаштувала на дорозі обмежувачі швидкості, так як це було зроблено по вулицях Калініна та Радянська.
---------------------------------
Завантажити повну версію газети "Мироцька правда" №11 від 16 червня 2010р.: скачати>>
Тепер ми хочемо об’єктивно розглянути позитивні та негативні наслідки появи асфальтного покриття на вищевказаній дорозі, які вдалось зібрати під час розмови з тутешнім мешканцем Самойленком О.М.:
Позитивні наслідки:
- Наявність асфальтного покриття на дорозі, що проходить між городами та «четвертим ставом», покращило можливість проїзду автотранспорту по цій дорозі;
- Раніше, коли асфальтного покриття на цій дорозі не було, після проїзду кожної машини в суху та сонячну погоду у повітря здіймалася величезна хмара куряви, а в дощову погоду ґрунтова дорога перетворювалася на місиво.
Негативні наслідки:
- Наявність нормального під’їзду до озера створює привабливі умови для рибалок, які приїжджаючи половити рибу зазвичай щільно припарковують свої автомобілі на людських городах, залишають після себе купи неприбраного сміття та порожніх пляшок;
- Якість покладеного асфальтного покриття залишає бажати кращого, адже з моменту прокладання асфальту пройшло якихось шість місяців, а дорога на схилі озера вже має небезпечні для автомобілів пошкодження;
- Швидкість руху автотранспорту по зазначеній ділянці є швидкою, обмежувачі швидкості руху (такі розташовані по вулиці Радянській та Калініна) відсутні. Влітку біля ставу відпочивають діти і цей транспортний потік несе в собі певну приховану загрозу для відпочивальників та їх дітей;
- Під час ремонтних робіт на вищевказаній дорозі були зрізані верби, які впродовж багатьох десятків років зростали на березі ставу і своїм корінням стримували руйнацію берегової смуги ставу.
На даний час окремі жителі по вулиці Шевченка стомлені від вимушеного сусідства з рибалками і були вимушені відмежовуватися від останніх і в буквальному сенсі цього слова «рити окопи». Саме з цією метою між ділянками двох жителів та асфальтованою дорогою було прокопано траншею, що зображена на одній з фотографій.
Одностайної думки в даному питанні досягти майже неможливо, адже як кажуть - скільки людей, стільки й поглядів на ту чи іншу ситуацію. Але ми сподіваємось, що наше дослідження даного питання стане корисним прикладом на майбутнє і вже нові дороги будуть прокладати з попереднім громадським обговоренням та врахуванням думки людей, з дотриманням законодавчо визначених нормативів.
А що стосується вище обговорюваної дороги, то хотілося щоб влада прислухалась до думки громади, сприяла безпеці мешканців нашого села, а також облаштувала на дорозі обмежувачі швидкості, так як це було зроблено по вулицях Калініна та Радянська.
---------------------------------
Завантажити повну версію газети "Мироцька правда" №11 від 16 червня 2010р.: скачати>>