Сьогодні центр надає готельні та конференц-послуги українським та іноземним компаніям на рівні міжнародних стандартів. Його двері завжди гостинно відчинені для всіх громадян – від найвищих керівників держави до жителів міста.
Крім того, у минулому році був укладений договір на готельне обслуговування в рамках проведення Чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 з англійською компанією «Тріна Турз Лімітед».
Тож, за якими критеріями працює навчальний центр та які перспективи розвитку бачить у подальшому, ми поцікавилися у керівника «Зеленої Бучі» - Людмили Синецької.
- Людмило Русланівно, навчальний центр був побудований у Бучі через географічні особливості міста?
- Дійсно, Буча – місто дуже гарне, розташоване недалеко від столиці, але це не єдина причина такого рішення.
Раніше на місці «Зеленої Бучі» був піонерський табір. Проте, на початку 90-х років він почав занепадати. Тож, було прийнято рішення про реконструкцію табору і створення на його базі Головного навчального центру державного підприємства «Укрпошти».
Сталося це у 2003 році й проводилося в рамках реалізації Концепції галузевої системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників поштового зв’язку.
Першими слухачами навчального центру стали директори обласних дирекцій «Укрпошти». В умовах зростаючої конкуренції, впровадження новітніх технологій, їм було потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень. За час існування центру, ми не тільки зберегли у відмінному стані матеріально-технічну, але й покращили її та оновили. З цією метою кожного року робимо косметичний ремонт, проводимо роботи по облаштуванню прилеглої території.
- Які послуги сьогодні можете запропонувати своїм клієнтам?
- У «Зеленій Бучі» є сауна, тренажерна зала, тенісний корт, майданчик для баскетболу тощо. У цьому році облаштуємо доріжки.
Стратегія розвитку така, що ми проводимо і професійну перепідготовку підвищення кваліфікації працівників «Укрпошти», і надаємо конференц-послуги. Адже у нас є комфортний конференц-зал (розрахований на 100 місць) та бізнес-центр (на 25 місць) для проведення переговорів, семінарів. Приміщення обладнані сучасною комп’ютерною та оргтехнікою, кондиціонерами.
Поряд із основною будівлею маємо ще одну територію – близько 3 гектарів "первинного" лісу. Зокрема, там можна пограти у пінбол чи просто помилуватися прекрасною природою.
Тож, свіже повітря, високий рівень надання послуг, організація дозвілля – є серйозною перевагою перед іншими навчальними центрами. Можемо сказати, що основні клієнти «Зеленої Бучі» - це провідні банки України, страхові та консалтингові компанії, українські та міжнародні фонди. Дуже приємно, що всі вони обирають наш заклад. Це говорить про високий рівень забезпечення конференц-сервісу, а також належне дозвілля наших клієнтів.
- Проте, основним пріоритетом «Зеленої Бучі» є навчання. Яким чином воно відбувається?
- Навчальний процес – безперервний. Зокрема, зараз присутні п’ять груп (а це понад 100 чоловік) – працівників «Укрпошти» з різних областей України. Підвищуємо кваліфікацію за 10 напрямками, по яким розроблено 97 навчальних програм.
Сьогодні дуже мало державних підприємств мають спеціалістів, які не тільки фахово виконують свої обов’язки, але й можуть передати знання і навички практичної роботи своїм колегам.
До речі, у кожної дирекції є філіали центру або навчальні класи. Тому до наших обов’язків також входить покращення організації навчального процесу в областях.
- Хто здійснює навчальний процес?
- Викладацький склад – це кандидати та доктора наук з різних університетів по тих чи інших напрямках: психології, конфліктології, економіки, права, маркетингу.
Крім того, залучаються представники Кабінету Міністрів України, Національного банку України, міністерств та відомств, Держзв`язку України, генеральної дирекції УДППЗ «Укрпошта», провідні вчені. За сім років існування, згуртовано сучасний педагогічний колектив, маємо прекрасну методологічну базу.
На даному етапі розвитку «Зелена Буча» займає перспективну позицію в галузі освітніх послуг. За минулі 2004-2009 роки у навчальному центрі пройшли підвищення кваліфікації та навчання 15050 слухачів, в тому числі за 2009 рік – 2638 слухачів.
- Які організації останнім часом користувалися вашими послугами та проводили свої зустрічі в «Зеленій Бучі»?
- Насамперед, це – ТОВ «Фарма Старт», ЗАТ «Перша Страхова компанія», Посольство Республіки Польща в Україні, ТОВ «Центр французького туризму», Федерація футболу України та багато інших.
- Чи співпрацюєте з міською владою Бучі?
- Звичайно, що співпрацюємо. Анатолій Федорук був у нас і висловив свої пропозиції щодо взаємодії. Ми вдячні за допомогу і підтримку. Також міський голова чимало зробив по облаштуванню території за межами «Зеленої Бучі». У свою чергу ми також будемо йти на зустріч у багатьох питаннях.
- Ви якимось чином відстежуєте, що саме потрібно вашим клієнтам?
- Ми проводимо анонімне опитування щодо кваліфікації викладачів, доступності подання матеріалів, можливості застосувати почуте на практиці та інше. Отримані дані – це та аналітична база, згідно якої ми можемо далі коригувати і навчальні плани, і професійну підготовку.
- Чи працюєте із закордонними партнерами?
- Ми маємо досвід організації та проведення курсів підвищення кваліфікації для керівників поштових компаній Євросоюзу та країн СНД. Працюємо над розробкою нових програм навчання, щоб запропонувати їх іноземним поштовим компаніям. Також ми матимемо можливість обмінюватися з ними досвідом.
Крім того, «Зелену Бучу» було включено до переліку підприємств, готелів Київської області, які обрані офіційним агентом УЄФА для надання готельних послуг під час Євро-2012. Тому плануємо залучити інвесторів до виконання програми технічного розвитку нашого навчального центру.
- На вашу роботу якимось чином вплинули економічні труднощі в країні?
- Так, але зараз ситуація стабілізується, знову зріс попит на конференц-послуги. Крім того, є дуже багато напрямків у роботі, які потрібно розвивати, зокрема – екскурсійний.
- В Україні проводиться низка суботників. Ви також берете у них участь?
- Згідно розпорядження Генеральної дирекції, Мінтрансзв'язку, телефонограми Бучанської міської ради, ми провели дні довкілля.
Висадили понад 100 дерев. Так, Генеральна дирекція подарувала нам саджанці 15 різних сортів троянд та 15 саджанців туї, яку ми висадили по периметру вулиці Інститутської. Також розчистили територію по вулицях Інститутська і Тургенєва.
Працювали і всередині відведеної території навчального центру – фарбували, прибирали.
Тому всі роботи по облаштуванню, згідно наказів, ми виконали. Але благоустрій – постійний у часі процес. Навіть після травневих свят плануємо висадити більше 40 видів квітів.
- Складно підтримувати таку велику територію у належному стані?
- Плинність кадрів у нас невелика. Ми не маємо багато працівників. Проте ті люди, які є – надзвичайно старанно й відповідально ставляться до своїх обов’язків, постійно слідкують за благоустроєм «Зеленої Бучі». І ми їм за це дуже вдячні. Кожного дня, по трошки, підтримуємо територію навчального центру в чистоті й красі.
- Які перспективи розвитку «Зеленої Бучі»? Яким чином будете підкорювати нові вершини?
- У першу чергу, будемо розвивати вже існуючі напрямки. Це – удосконалення професійного навчання у філіалах УДППЗ «Укрпошта»; впровадження системи дистанційного навчання; розвиток надання послуг стороннім організаціям та ін.
Втіливши все це у життя, ми станемо ще кращими та сильнішими, а це значить – радуватимемо людей якісними послугами.