«Вивчаймо мову разом!»

Знання іноземної мови на сучасному етапі важко переоцінити. Сьогодні, щоб досягти серйозних успіхів у будь-якій справі, необхідно володіти іноземною мовою, а краще двома чи трьома. Людина, яка ледве освоїла “інгліш” в обсязі шкільної програми, часто не може вступити до престижного вузу, поїхати на стажування за кордон, влаштуватися на роботу в хорошу компанію. А які можливості для розвитку інтелекту відкриває знання іноземних мов! Можна насолоджуватися книгами і фільмами мовою оригіналу, повноцінно користуватися можливостями Інтернету.

Всі ми прагнемо якнайшвидше і якісніше оволодіти мовою, щоб вільно спілкуватися, легко висловлювати свої думки, відчувати її різноманітні відтінки. Нові підходи до навчання іноземних мов вимагають від учителів пошуку нових форм і методів роботи. Впевнено можна сказати, що сьогодні без залучення учнів до пізнавально-творчої діяльності і співпраці з вчителем, робота в школі неможлива. Зміни у системі освіти, що відбуваються протягом останніх років, а особливо зміни у підходах до викладання іноземних мов, змушують викладачів іноземних мов шукати нові, ефективні методи навчання, які б надавали максимальну користь у вивченні мови, залучали б учня до більш творчих видів роботи, стимулювали учня, підвищували його мотивацію до вивчення мов.

Захист проекту «Школа майбутнього» у 7-А класі


Декада іноземних мов, яка щорічно проводиться у стінах Бучанської Української гімназії, є саме таким заходом, коли вчитель, творчо працюючи з учнями, може допомогти їм розкритися, реалізувати їх потенціал, вивести їх на новий, більш досконалий ступінь розвитку, коли вони на практиці можуть застосувати знання, отриманні на уроці, спробувати свої сили. Оскільки заходи, які пропонуються учням, є неординарними, творчими, учні залюбки беруть в них участь, дивуючи дорослих океаном нових ідей і несподіваних рішень. Основною метою декади іноземних мов є посилення мотивації до вивчення іноземних мов, стимулювання інтелектуальної і мовної активності учнів, розширення їх світогляду, розвиток творчих здібностей. Головним принципом декади є залучення якомога більшої кількості учнів, незалежно від рівня володіння мовами, адже девізом декади цього року стали слова Конфуція: «Я чую і я забуваю, я читаю і я пам’ятаю, я роблю і я розумію».

В цьому році декада іноземних мов пройшла цікаво і творчо. Було проведено багато заходів, які запам’яталися учням. Декада почалася з оформлення фотовиставки «Як ми вивчаємо мови», де були представлені найцікавіші моменти творчих заходів і форми роботи на уроках англійської і німецької мов. Учні із задоволенням впізнавали себе на фотокартках і згадували цікаві моменти з уроків. Ще перед початком декади було проведене жеребкування серед класів щодо англомовних країн, які учні мали представляти під час захисту проекту «Ласкаво просимо до…» Переможцями проекту стали учні 6 класу, які представляли Англію (вчителі М.Б. Лебедєва і Т.М. Паламарчук) та учні 9-А класу, які представляли Сполучені Штати Америки (вчителі М.Б. Лебедєва, В.В. Мельниченко і Т.М Паламарчук).


Урок-подорож “We like travelling”у 6 класі



Групова робота “There is no place like home”у 6 класі


Ще одним цікавим проектом, в якому взяла участь дуже велика кількість дітей, був творчий переклад поетичних творів англійського поета Джона Девідсона. Учні молодших класів змагалися у перекладі вірша “Let no one steal your dreams”, а учні старших класів робили творчий переклад вірша “Imagination”. Додатковим завданням до перекладу, яке також оцінювалось, було зробити ілюстрацію вірша. За результатами конкурсу переможцями стали: Мирослава Бурима - 6 клас, Олександр Коцеруба – 7-А клас, Наталія Карпенко, Наталія Максимчук, Ганна Арбузова, Дмитро Нестеровський – 9-А клас, Інна Стужук - 11 клас. Спеціальним призом журі відмітило малюнок Юлії Крилової, якій було виконано у стилі «графіка».

Під час декади було проведено багато цікавих уроків: урок – вікторина у 7-А класі «Ласкаво просимо до Британії» (вчитель М.Б. Лебедєва); інсценування п’єси Л.Керрола «Аліса у країні Чудес» у 7-Б класі (вчитель В.В. Мельниченко); брейн-ринг серед учнів 6 класу «Ми любимо подорожувати» (вчителі М.Б. Лебедєва, Т.М. Паламарчук); «Кухня народів світу» у 9-А класі (вчитель В.В. Мельниченко); «Конкурс на кращого знавця німецької мови» у 9-х класах (вчитель В.М. Тарапата); урок-презентація у 8-Б класі «Скажи мені хто твій друг» (вчитель В.О. Шариков); урок-гра у 5 класі “Famous people’s homes” (вчитель О.П. Цяпкало).
Не залишив байдужими учнів і творчий проект “Love is…” Перемогли учні 9-Б класу, чудові «валентинки» зробили учні 8-А і 11-х класів. Всі вони стали переможцями проекту і отримали солодкі подарунки.

Порадував учнів і творчий конкурс на найкращий проект школи майбутнього “The school of my dream”. Діти представили своє бачення школи майбутнього. Всі проекти були дуже творчими, різноманітними, неординарними, але найкращими стали учні 7-А класу (вчителі М.Б. Лебедєва і В.В. Мельниченко), які отримали головний приз, переможцями конкурсу творів на тему «Школа моєї мрії» стали Ірина Дерюга з 7-А класу і Вікторія Березовська з 9-Б класу.
Логічним завершенням декади стало заключне свято «English is fun», де учні показали свої здібності у виконанні пісень, художньому читанні, танцях і де були підведені підсумки декади і нагороджені переможці.

Особливо запам’яталось інсценування учнями 7-А класу казки Андерсена «Русалонька», виконання учнями 9-А класу відомої пісні "Yellow submarine”, пісня Авріл Лавін “Knoсkin on the Heaven’s door” у виконанні Тетяни Гальчевської з 9-Б класу.

Декада іноземних мов пройшла на високому організаційному рівні, дуже сподобалась дітям. Хочеться відзначити плідну роботу всіх вчителів дружньої, творчої методичної комісії вчителів іноземних мов, подякувати їм за їх творчі ідеї, працелюбність, любов до учнів, адже саме вони плекають наших талановитих дітей, надихають їх на нові неординарні проекти, здобутки, перемоги.

Будемо сподіватися, що наступного року декада іноземних мов у нашій гімназії буде такою ж цікавою і корисною для учнів, адже вона є дуже хорошим стимулом для подальшого вивчення мов.

Марина Лебедєва,
вчитель англійської мови Бучанської Української гімназії

--------*-------

«У КЕЛИХУ – ПОМІСТИТЬ МОРЕ…»

У келиху - помістить море,
У кузні сонце він схова,
Дослідить землю, небо й гори,
Він знає чарівні слова.

Цей чарівник найголовніший
Читає всі твої думки,
У Всесвіті найрозумніший,
Ми всі для нього - пішаки.

Він полюси змінити може,
Його слова в душі дзвенять,
Порадою гарною допоможе,
Мерців він може воскрешать.

Погане й добре розрізняє,
Вся влада у його руках,
До всіх сердець ключі він має,
Він розбирається у зірках.

Усе оце - твоя уява,
Що настрій може помінять.
Це все - твій мозок із думками,
Що в голові твоїй бурлять.

Дмитро Нестеровський
(9-А клас)

--------*-------

«УЯВА - ВСЕ…»

Уява – все: вона – колиска сонця,
Вона, як море - дивна і безмежна,
Твоя уява – Всесвіту віконце,
Чудовий світ – величний, незалежний.

Це надзвичайний дар - уяву мати,
«Скарби з скарбів» вона
вам дати може,
І кожен день вам невідоме дарувати,
З цим даром вас ніхто не переможе.

Уяви полум’я яскраве і чарівне
Єднає північ з півднем і творить дива,
А з вуст її злітає мова дивна,
Їй на землі подібної нема.

Знаряддя сили, джерело бажання,
Щаслива зірка долі незабутня.
Без неї неможливе існування,
Уява – ключ в омріяне майбутнє.

Уява завжди нова й таємнича,
Єднає полюси і птахом в небо лине,
Вона нас за собою в далі кличе.
Уява нескінченна і ніколи не загине.

Володимир Піскун
(9-А клас)
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.