На запитання щодо роз’яснення податкового законодавства 71% опитаних вважають, що послуги з роз’яснення податкового законодавства завжди надаються своєчасно та на високому професійному рівні, 29 % громадян ці послуги задовольняють. Мабуть, завдяки цьому у 90% опитаних не виникає жодних проблем під час своєчасної сплати податків, заповнення та надання податкової звітності тощо.
Велику увагу податківці приділяють розгляду звернень громадян, тому думка респондентів з цього питання для них є особливо цікавою. Так, 90% платників податків вважають, що органи державної податкової служби своєчасно та якісно розглядають їх звернення. Щоправда 10% платників податків не змогли відповісти на це запитання (ніколи не зверталися).
Цікавими є відповіді респондентів на запитання про фактори, які негативно впливають на авторитет податкової служби. На думку 54% опитаних – це недосконалість та нестабільність податкового законодавства, 18 % - часті зміни в законодавстві, 15 %, 13% - не змогли відповісти.
На запитання “Чи доводилося Вам у податкових органах спостерігати випадки неуважності, тяганини, грубощів?”, 100% опитуваних громадян відповіли – „ніколи”.
Що ж до оцінки громадськістю виконання працівниками органів своїх функціональних обов’язків, то 76,4% респондентів відзначили, що працівники ДПС добре виконують свої обов’язки, 23,6% громадян поставили оцінку „відмінно”.
Зазначене опитування проводилось під час взяття на облік суб’єктів підприємницької діяльності, проведення семінарів, лекцій для платників податків, засідань “круглого столу” за участі підприємців, зустрічей з трудовими колективами тощо. Податківці пропонували громадянам заповнити анкету щодо оцінки діяльності державної податкової служби України.
Загалом було опитано 76 респондентів різного віку . Найбільший відсоток опитаних склали громадяни від 25 до 35 років – 35%. На другому місці – 40 % - віком від 35 до 50 років. Серед інших категорій: від 18 до 25 років – 25 %. Як свідчать результати опитування, діяльність податкової служби знаходиться в зоні підвищеної уваги громадськості.
В свою чергу результати проведеного опитування допомагають податківцям виявити існуючи недоліки, поліпшити роботу податкової служби та покращити якість обслуговування платників податків.
Сектор масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян Ірпінської ОДПІ