Чому заважає працювати обласна рада?

Заступник міського голови В. Здольник відповідає на запитання кореспондентів газети "Ірпінського вісника".

- Загальна проблема входження в опалювальний сезон міста зрозуміла - це підпорядковування КП КОР «Ірпіньтепломережа» Київській обласній раді і відсутність впливу керівних органів місцевого самовря дування на підприємство. Чому створена Київською обласною радою комісія не надала пропозицій з пере дачі підприємства Ірпінсь кій міській раді?
- У лютому-березні 2009 р. Київська обласна рада створила робочу групу, членом якої, ра зом з депутатами міської ради, є і я. Ми провела два засідання. Зокрема, було прийнято рішення: доручити директору КП КОР «Ірпіньтепломережа» І.В Черняку до 15 лютого 2009 року підготувати акти звірки з усіма кредиторами та дебіторами.

Третього засідання робочої групи, де розглядався б розпо дільчий баланс підприємства, не відбулося. Думки та пропо зиції членів робочої групи від м. Ірпеня нікого не цікавили. Хоча Ірпінський міський голова О. В. Бондар 12 березня 2009 р. звернувся з листом до Київської обласної ради - враховуючи інформацію контрольно-ревізійного відділу в м. Ірпінь. Відзначу, що під час проведення ревізії у КП КОР «Ірпіньтепломережа» виявлено ряд порушень чинного законодавства (заниження кредиторської заборгованості на суму 1144,9 тис. грн., прострочення дебіторської заборгованості на суму 154,33 тис. грн., розбіжності у бухгалтерському обліку на суму 974,19 тис. грн. з пропозиціями по передачі підприємства м. Ірпінь).

- Які активні дії виконавчий комітет Ірпінської міської ради проводив останнім часом?
- Я особисто був присутній на засіданні бюджетної комісії обласної ради та доповідав про здійснення передачі КП КОР «Ірпіньтепломережа» зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області у власність територіальних громад на основі розподілу податкових зобов'язань, боргів за спожитий природний газ, штрафних санкцій, за фактичним навантаженням котелень за територіальним розподілом. Навантаження складає: м. Ірпінь - 80,66%, м. Буча -17,5, селища Ворзель - 1,21, с. Мироцьке - 0,63%.
На засіданні комісії житловокомунального господарства Київської обласної ради міський голова та депутати міської ради доповідали, що розподіл кредиторської заборгованості сплати боргів з податку на додану вартість, за принципом залишкової вартості котелень, які передаються, є несправедливим.

- Який стан справ щодо передачі КП КОР «Ірпіньтепломережа» до територіальних громад та до опалювального сезону?
- Сесія Київської обласної ради, яка відбулась 28 липня 2009 року, прийняла рішення «Про передачу окремих об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області». Таким чином вона скасувала своє ж рішення від 29 грудня 2008 року, де зазначається, що Київська обласна рада розглянула звернення ли ше місцевих рад міста Буча, селища Ворзель, села Мироцьке, ігноруючи звернення Ірпінської міської ради 2006 року. Але, відповідно до ч. 3 п. 10 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за пропозицією сільських, селищ них, міських рад районні, обласні ради повинні приймати рішення про передачу до комунальної власності відповідних громад окремих об'єктів спільної власності.

Вважаємо, що зазначене рішення не враховує інтересів жителів територіальної громади м. Ірпінь. Його прийняття створює напругу між територіальними громадами міст Ірпінь, Буча, селища Ворзель, села Мироцьке та між Київською обласною радою. Відповідно до запропонованого проекту рішення частина майна комунального підприємства Київської обласної ради «Ірпіньтепломережа» передається лише територіальним громадам міс та Буча, селища Ворзель, села Мироцьке, а всі борги, у тому числі податкові та за використаний у минулі опалювальні сезони природний газ, разом з котельнями, що розташовані у м. Ірпінь, залишаються у підприємства, яке опалює 70 відсотків багатоквартирних будинків м. Ірпінь. Враховуючи загальну заборгованість підприємства, це ставить під сумнів початок опалювального сезону в м. Ірпінь у цьому році.

Слід зауважити, що Конституційний Суд України (рішення від 16 квітня 2009 року) зазначає, що органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо, відповідно до приписів цих рішень, виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та законом інтересів, що охороняються законом і суб'єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення.

Виконавчий комітет Ірпінської міської ради на виконання рі шення Київської обласної ради від 29 грудня 2008 року прийняв рішення «Про утворення комісії з питань передачі КП КОР «Ірпіньтепломережа» зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області у власність територіальної громади міста Ірпінь» і повідомив обласну раду про готовність розпочати приймання підприємства.
Тому незрозуміло, що послужило підставою скасувати рішення Київської обласної ради від 29 грудня 2008 р., яке вже виконується. Хто саме з посадовців готував цей документ, який навмисно погіршив фінансово економічний стан підприємства перед новим опалювальним сезоном.

- Хто з посадовців цинічно ставить під загрозу отримання підприємством лімітів на природний газ, початок та проведення опалювального сезону 2009-2010 років в Ірпені та взагалі існування підприємства?
- 31 липня 2009 р. виконавчий комітет Ірпінської міської ради на виконання рішення обласної ради надіслав лист на ім'я І. В. Черняка, директора КП КОР «Ірпіньтепломережа», з проханням надати інформацію по активах та пасивах та розподілу їх у розрізі територіальних громад. Опрацювавши фінансову звітність підприємства станом на 1 січня та 1 липня 2009 р., можна реально оцінювати стан по активах, пасивах, боргах за спожитий газ.

Розпорядженням Київської обласної ради, без узгодження з Ірпінською міською радою, призначено директором КП КОР «Ірпіньтепломережа» О.В. Делайчука. На жаль, він відмовився надавати виконавчому комітету потрібну інформацію, хоча нам відомі маніпуляції керівництва підприємства з розподільчим балансом та викривленням даних щодо вартості основних засобів.

Спілкувалися
В. ЗАКРЕВСЬКИЙ,
В. ЕННАНОВ
газета: "Ірпінський вісник" №32 від 14 серпня 2009р.
 Інші новини по темі:
Чиї котельні будуть у  Бучі?

Чиї котельні будуть у Бучі?

Бучанські новини
Бучанська ОТГ: Стратегічне планування розвитку громади

Бучанська ОТГ: Стратегічне планування розвитку громади

ВИКОНКОМ
Комісія Київської облради - не встановила фактів порушень в діяльності посадових осіб Бучанської міської ради

Комісія Київської облради - не встановила фактів порушень в діяльності посадових осіб Бучанської міської ради

Буча та регіон
Щодо підготовки поїздок Президента України в регіони

Щодо підготовки поїздок Президента України в регіони

Буча та регіон
Буча: Коли розпочнеться опалювальний сезон?

Буча: Коли розпочнеться опалювальний сезон?

Бучанські новини
Міська рада: Засідання робочої групи з питань об’єднання територіальних громад

Міська рада: Засідання робочої групи з питань об’єднання територіальних громад

ВИКОНКОМ
Ігор Бартків: «Стабільність і розвиток Бучі став комусь кісткою в горлі»

Ігор Бартків: «Стабільність і розвиток Бучі став комусь кісткою в горлі»

Бучанські новини
Ворзель отримав статус курорту

Ворзель отримав статус курорту

Буча та регіон
Обласний лісгосп приєднають до Бучанського ЖКГ

Обласний лісгосп приєднають до Бучанського ЖКГ

Бучанські новини
В Ірпені планують запустити комунальний електро автобус до Києва

В Ірпені планують запустити комунальний електро автобус до Києва

Ірпінський вісник
Ворзель, 28 серпня: Громадські слухання

Ворзель, 28 серпня: Громадські слухання

Буча та регіон
Відділ архітектури БМР інформує

Відділ архітектури БМР інформує

ВИКОНКОМ
Ірпінь : відставка міського голови

Ірпінь : відставка міського голови

Буча та регіон
Спланована акція провалилась

Спланована акція провалилась

Ірпінський вісник
На Київщині продовжили дії протиепідемічних заходів до 30 квітня

На Київщині продовжили дії протиепідемічних заходів до 30 квітня

Суспільство
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.