Слухали головного архітектора проекту Михайла Вікторовича Токарева.
Під час слухання виникли зауваження та пропозиції. Отож, ми надаємо можливість ознайомитись із відповідями на запитання.
Питання: Як буде збережено та реконструйовано існуючу зелену зону, що розташована в межах ПівденноЗахідної залізниці та вул.Тарасівської у м.Буча?
Відповідь: Проектним рішенням передбачено збереження зеленої зони загального користування – парку зі спорудами для відпочинку громадян та благоустрою.
Питання: Чи можна винести за межі зеленої зони запроектований громадськоторгівельний центр?
Відповідь: Проектом передбачено створення зеленої зони літнього громадськорозважального центру з організації закладів відпочинку та громадського харчування.
Питання: Як буде виконаний проект водовідведення з меж території, визначеної детальним планом, у р.Бучанка?
Відповідь: Відведення атмосферних опадів на території ДПТ м.Буча передбачена закритою мережею дощової каналізації з наступним об’єднанням і поданням дощових стічних вод на очисні споруди, що будуть розташовані поряд із вул.Кірова в поймі р.Бучанка.
Питання: Чи буде, в зв’язку зі збільшенням чисельності населення в даному районі, а також для забезпечення функціонування пішохіднотранспортної схеми району в системі міста розроблена схема транспортних зв’язків з основними автомобільними транспортними магістралями, тобто передбачено прокол під коліями ПівденноЗахідної залізниці в районі залізничного переїзду та вул.Яснополянської для сполучення з автодорогою КиївКовель, а також автомобільного сполучення з м.Ірпінь, враховуючи пропозиції генерального плану Ірпінського регіону, виготовлено і надано на розгляд графічний матеріал транспортних розв’язок?
Відповідь: Схему транспортних зв’язків та пішохіднотранспотну схему території ДТП розроблено згідно з нормативом, із винесенням основних транспортних потоків із житлових кварталів мікрорайону, з виїздами на трасу КиївКовель в районі м.Буча та м.Ірпеня.
Питання: Чи буде перенесено залізничну зупинку станція «Буча»? Вказати можливе місце перенесення трансформаторної підстанції.
Відповідь: Перенесення залізничної станції «Буча» та трансформаторної підстанції залізничного відомства не може бути вирішено в рамках рішень ДТП. По даному питанню місцева рада м.Буча зверталась до управління ПівденноЗахідної залізниці і отримала обґрунтовану відмову.
Питання: Як буде передбачено проектування кабелювання високовольтних ліній електропередач? Як буде вказано трасу кабелю з його охоронною зоною та показано профіль вулиці?
Відповідь: Проектом передбачено кабелювання високовольтних ліній електропередач згідно з державними нормативами.
Питання: Скільки місць у дитячих дошкільних закладах та скільки внесено показників у експлуатацію?
Відповідь: Проектом ДПТ м.Буча передбачено будівництво двох дитячих дошкільних закладів по 240 місць кожний.
Питання: Як передбачено обов’язкове облаштування існуючого спортивного майданчика, що розташований поряд із резервуарами чистої води?
Відповідь: Проектом рішення передбачено облаштування існуючого відкритого спортивного комплексу поряд із РЧВ.
Питання: Як передбачено озеленення мікрорайону, можливість організації парків, скверів та зон відпочинку?
Відповідь: Проектом розроблений дендоплан території ДПТ, де зелені території в процентному відношенні відповідають нормативам.
Питання: Як передбачено реконструкцію існуючої ЗОШ №3?
Відповідь:Проектом ДПТ передбачена реконструкція існуючих освітніх закладів, а зокрема ЗОШ №3.
Питання: Як передбачити розширення існуючих РЧВ?
Відповідь: Проектом передбачено розширення РЧВ на послідуючих стадіях.
Питання: Чи розширять червоні ліні основного з’їзду з вул.Тарасівська до 18 м, згідно розробленого та погодженого проекту будівництва багатоповерхового житлового будинку з об’єктами соціальної інфраструктури в м.Буча по вул.Тарасівська, 10Д (замовник: ТОВ «Євробуд»)?
Відповідь: Проектом передбачено розширення існуючих червоних ліній вул.Тарасівської до 30 м, як вулиці районного значення. ДПТ передбачено будівництво автодороги вздовж залізничних колій від вул.Кірова до вул.Вокзальної.
Є. Бондаренко,
директор ЗАТ «Укракадемінвестбуд»