Микола Васильович Лисий мешкає у м. Ірпінь, має патенти на кілька новаторських винаходів. Нещодавно у співавторстві з винахідником Володимиром Сушком запатентував іще один: пісочну систему автотранспорту. Принцип роботи пісочної моделі дуже простий, бо, як кажуть, «все геніальне - просте».
Ця модель, у першу чергу, повинна зацікавити власників автотранспорту тому, що економна, надійна і недорога. Основне призначення: зміцнення зчеплення коліс з дорожнім покриттям, тим самим полегшує водію керування автомобілем під час пробуксовування, екстреного гальмування, скорочує гальмівний шлях, що вкритий ожеледицею, ущільненим снігом та кригою, а також дозволяє застосовувати пісочну систему на автотранспорті з різним ступенем автоматизації систем керування та гальмування, підвищує його безаварійне використання. Це очевидні переваги автомобіля, який обладнаний подібною системою.
«Як працює ця модель?» - запитуємо у автора, який завітав до нас у редакцію. Розповідає раціоналізатор Микола Лисий:
- Пісочна система встановлюється на автомобіль біля кожного колеса. При зниженні температури до +3 градусів або нижче починає працювати одразу при запуску двигуна та початку руху автотранспорту завдяки наявності повітряного компресора з ресивером та при необхідності забезпечує краще зчеплення коліс з дорогою, зменшує або виключає пробуксовування автотранспорту. Пісочна система автотранспорту має вузол автоматичного та ручного керування.
Вузол ручного керування дозволяє вмикати подачу повітряно-піщаної суміші під колеса автотранспорту на розсуд водія, не чекаючи пробуксовування коліс автотранспорту, наприклад при початку руху на дорозі. Система регулює подачу піску через спеціальний пісочний бункер, який з'єднаний із одного кінця з двома шлангами (подачі стиснутого повітря та подачі повітряно-піщаної суміші). Через шланги і подається пісок, який дає змогу безболісно долати будь-які проблемні ділянки дороги за несприятливих погодних умов.
Аналогів пісочної моделі у нас у країні та за кордоном немає, тому водії автотранспортних засобів, яких зацікавила система, можуть звертатися до автора за телефоном: 8- 067- 538-92-44.
Ця модель, у першу чергу, повинна зацікавити власників автотранспорту тому, що економна, надійна і недорога. Основне призначення: зміцнення зчеплення коліс з дорожнім покриттям, тим самим полегшує водію керування автомобілем під час пробуксовування, екстреного гальмування, скорочує гальмівний шлях, що вкритий ожеледицею, ущільненим снігом та кригою, а також дозволяє застосовувати пісочну систему на автотранспорті з різним ступенем автоматизації систем керування та гальмування, підвищує його безаварійне використання. Це очевидні переваги автомобіля, який обладнаний подібною системою.
«Як працює ця модель?» - запитуємо у автора, який завітав до нас у редакцію. Розповідає раціоналізатор Микола Лисий:
- Пісочна система встановлюється на автомобіль біля кожного колеса. При зниженні температури до +3 градусів або нижче починає працювати одразу при запуску двигуна та початку руху автотранспорту завдяки наявності повітряного компресора з ресивером та при необхідності забезпечує краще зчеплення коліс з дорогою, зменшує або виключає пробуксовування автотранспорту. Пісочна система автотранспорту має вузол автоматичного та ручного керування.
Вузол ручного керування дозволяє вмикати подачу повітряно-піщаної суміші під колеса автотранспорту на розсуд водія, не чекаючи пробуксовування коліс автотранспорту, наприклад при початку руху на дорозі. Система регулює подачу піску через спеціальний пісочний бункер, який з'єднаний із одного кінця з двома шлангами (подачі стиснутого повітря та подачі повітряно-піщаної суміші). Через шланги і подається пісок, який дає змогу безболісно долати будь-які проблемні ділянки дороги за несприятливих погодних умов.
Аналогів пісочної моделі у нас у країні та за кордоном немає, тому водії автотранспортних засобів, яких зацікавила система, можуть звертатися до автора за телефоном: 8- 067- 538-92-44.