Було складено графіки, згідно яких працівники УЖКГ (у неприйомні дні) наносили особисті візити до жителів і нагадували, що в них існує заборгованість за комунальні послуги, яку потрібно терміново погасити. До гостей ставилися по-різному: хтось біг вносити гроші наступного ж дня, інші залишалися «непробивними» до закликів працівників комунального господарства.
До роботи залучалися й депутати, які «працювали» зі своїми виборцями-боржниками на округах, а у ЗМІ публікувалися відповідні списки.
Навіть вживаються адміністративні заходи. Наразі 141 справа по боржникам направлена УЖКГ до суду (на загальну суму 295 тис. грн.). Таким чином, за допомогою судово-виконавчої служби планують стягнути борги.
Ще керівництво житлово-комунального господарства вирішило піти наступним шляхом. Вони в 2008 році запланували провести капітальні й поточні ремонти холодного та гарячого водопостачання, системи опалення, мережі каналізації, капітальні ремонти дахів будинків, під’їздів, поточні ремонти дитячих майданчиків. Багато із запланованого вдалося реалізувати. Але не все. Причина – брак коштів, які, зокрема, надходять через квартплату.
У поточному, 2009 році комунальники вирішили змінити підхід до їх виконання. У будинках, жителі яких справно сплачують кошти, всі можливі роботи виконуватимуться в першу чергу (ремонти, благоустрій, заміну вхідних дверей на металеві тощо). Якщо сума боргу перед підприємством значна – ремонти будуть здійснювати по залишковому принципу.
Тож, якщо людина хоче жити в кращих умовах, мати чисте подвір’я і дах над головою, яких не протікає, вона повинна за це заплатити.