Так, на балансі КП „Бучанського УЖКГ» знаходиться 142 житлових будинки загальною площею -253,918 тис.м2, зокрема 3 гуртожитки. За терміном експлуатації житловий фонд становить: будинки до 5-ти років - 5 будинків, до 10 років – 2 будинки, до 20 років – 15 і до 30 років – 120 будинків.
Але в будь-якому разі населення Бучі хоче отримувати ті послуги, за які сплачує кошти.
Які роботи нині виконує дане комунальне підприємство та які нагальні питання вирішують комунальники, розповідає начальник КП „Бучанського УЖКГ» Володимир Кравчук.
- Володимире Денисовичу, які чинники впливають на якість послуг, що надаються населенню Бучі?
- На жаль, сьогодні підприємство не встигає своєчасно реагувати на зміну тарифної політики, а впродовж 2006-2008 рр. значно зросли ціни на матеріали, електроенергію, паливо, платежі за використання водних ресурсів. Підвищилась мінімальна заробітна плата. Внаслідок неповного відшкодування діючими тарифами фактичних витрат, підприємству в край важко надавати якісно комунальні послуги.
- Які роботи плануєте провести найближчим часом щодо освітлення вулиць міста? Адже для багатьох бучанців це питання й досі залишається відкритим…
- У 2009 році заплановано провести «профілактичні» роботи в системі електропостачання у 60 відсотків будинків та здійснити поточний ремонт освітлення на 11 вулицях міста. Насамперед, це освітлення по вулицях Першотравнева, Остапа Вишні, Стадіонна та провулку Вокзальному. Сьогодні ми вже частково виконали освітлення по вулиці Першотравневій. Наразі проводиться обстеження території, аби добре підготуватися до робіт по освітленню вищезазначених вулиць.
- Часто жителі скаржаться, що комунальники, не до кінця завершивши роботи, зникають. Мова йде насамперед про розриття вулиць та прокладання комунікаційних мереж. Ким зазвичай виконуються ці роботи?
- Аналізуючи роботу по зверненнях громадян щодо якості послуг з надання тепла, гарячої води, проведення профілактичних та ремонтних робіт теплопостачальними підприємствами на території Бучі, ми прийшли до висновку, що вони не в достатній мірі забезпечують теплом наших мешканців. Крім того, після проведених ремонтних робіт часто залишаються розритими канави, скрізь – сміття. Перш за все люди повинні звертатися із скаргами до тих підприємств, які виконували дані роботи. Зокрема, на проблеми у водопостачанні має реагувати КП «Ірпіньводоканал».
Зазначу, що нині багато нарікань на незадовільну подачу тепла надходить від мешканців вул. Водопровідна,62, вул. Енергетиків, 2,6,11,19, вул. Нове Шосе, Ж, 3,5,7 та вул. Польовій, 22, 24, 26.
Після проведення ремонтних робіт - не закрита яма по теплотрасі по вул. Вокзальній, 129а, по вул. Чкалова, 4-а – прорив у системі теплотраси. Витік води з системи заливає підвальне приміщення будинку. Роботи так і не виконані. Крім того, після ремонтних робіт у грудні 2008 року повністю не закрита теплотраса на Київській площі та не зроблений благоустрій даної території.
- Якими методами боретеся з такими комунальними підприємствами?
- Про незадовільну роботу зазначених підприємств інформуємо відповідні контролюючі державні органи. Користуючись нагодою, хочу запросити наших мешканців до плідної співпраці. При своєчасній сплаті за надані послуги з кожним днем їх якість буде зростати. Для Вас працюємо щоденно з 8 00 до 17 00.
- Благоустрій у місті насамперед починається з чистих вулиць. Який нині стан у місті з вивезенням сміття, особливо в приватному секторі?
Вивезення побутових відходів викликає занепокоєння і є найбільш затратним видом робіт. Аналізуючи вивіз ТПВ по місту виходить, що ми несемо щомісяця збитки у розмірі 60,7 тис. грн., а в рік – 728,4тис. грн. Крім того, тарифи не відшкодовують фактичну вартість послуг. На жаль, у нашому місті є й злісні неплатники.
Особливо збитковим є вивезення сміття з приватного сектору, хоча проведений аналіз за 2008 рік показав значне зростання вивозу ТПВ з цієї території. Також значно збільшилася кількість негабаритних, побутових та будівельних відходів. Тому прогнозуємо значні збитків у поточному році, що і зумовлює нас впроваджувати додаткові заходи, аби втримати ситуацію під контролем.
- Чи ведеться нині робота по укладанню договорів із жителями на вивіз ТПВ?
- Так. Для цього задіяний адміністративно-управлінський персонал КП «БУЖКГ».
Відповідно до складеного графіку, працівники здійснюють візити, вручаючи мешканцям повідомлення для укладення угод.
Завдяки цій роботі уточнюється інформація та формується база даних по укладеним договорам щодо вивозу ТПВ, а також складаються графіки вивозу ТПВ по вулицях. За графіком, спеціальні автомобілі вивозять сміття із приватного сектору.
Але жителі приватного сектору охоплені не в повному обсязі щодо укладення договорів. 20 відсотків громадян з різних причин самоусуваються, 10 відсотків жителів, які уклали договори, не сплачують за надані послуги. Як наслідок – комунальне підприємство знову несе збитки.
Підготували:
Людмила Гладська,
Анна Цехмейструк