23 жовтня 2008 року відбулася зустріч представників учнівської молоді з Бучанським міським головою Анатолієм Федоруком. За круглим столом, ініціатором якого виступили відділ освіти спільно з відділом сім’ї та молоді і Радою старшокласників Бучі, обговорювалися питання, що стосувалися самоврядування – на рівні шкіл та міста.
Варто зазначити, що сьогодні рух учнівського самоврядування активно набирає обертів. І якщо ще десять років тому прояв впливу школяра на адміністрацію, принаймні не вітався, то за нинішніх умов така модель поведінки є нормою.
Учнівське самоврядування покликано об’єднати усіх дітей того чи іншого населеного пункту. У Бучі ж така рада була створена порівняно недавно, проте її члени вже мають певні напрацювання. Але їх слід розширювати і поглиблювати. Зараз діти на тому етапі, коли потрібно шукати соратників і встановлювати партнерські відносини. Та, в першу чергу, зрозуміти принцип управління, мати певний досвід і знання. Зустріч із керівником міста стала тим шансом, який дає можливість і бути почутими, і, певною мірою, повчитися, осягнути методику керування колективом.
Насамперед, бучанські школярі представили свій заклад і розповіли про те, в чому, на їх погляд, проявляється учнівське самоврядування та яку можливість воно дає для молодого покоління. Зрозуміло, що це вплив на деякі внутрішні процеси школи, тенденції. З цією метою у багатьох закладах обирають президента, тобто проходять всі відповідні щаблі законодавчих процесів. Але разом з тим постає проблема, коли педагоги не завжди готові йти дітям на зустріч. Тому моральна підтримка та консультативна допомога їм зараз не завадить.
Поступово розмова переросла у більш ділове русло. Учні ставили питання міському голові, натомість отримували вичерпні, правдиві відповіді. Анатолій Федорук навів практичну сторону місцевого самоврядування, пояснивши всі його плюси і мінуси та зазначив: «Вам довірили справу, учнівські колективи делегували вам повноваження, тож ви вже є носіями певної влади. Від того, як ви нею скористаєтесь, залежить й процвітання місцевого самоврядування. Те ж саме відбувається і в дорослому житті, але на більш вищих рівнях».
Спектр питань, які цікавили дітей, - різний, але було зрозуміло, що школярі переймаються не лише молодіжними проблемами. Їхня увага загострювалася й на комунальному господарстві міста, реконструкції шкіл, підготовці до Євро-2012.
Зокрема, говорячи про перспективу розвитку закладів освіти, Бучанський міський голова повідомив, що в наступному році планується провести ремонт в ДНЗ «Берізка» і ЗОШ №2.
Надійшла цікава пропозиція і по загальноосвітній школі №1. Спільно з посольством Російської Федерації є задум побудувати там нову школу, ліцей і філіал вищого навчального закладу. Наскільки його вдасться втілити – покаже час. Також буде введено в експлуатацію ще два дитячих садочки та побудується одна школа, можливо, з поглибленим вивченням німецької мови. Ведуться відповідні переговори з німцями.
Учасники круглого столу зазначили, що потреба учнів у такій серйозній інформації похвальна, але хотілося, щоб діти більше уваги зосереджували на шкільному житті, були активними, виходили до органів місцевого самоврядування з пропозиціями, своїми ідеями та баченням, а їхня робота наповнювалася конкретним змістом і справами, які під силу зробити. За можливості, представники влади пообіцяли сприяти їх втіленню та забезпечити фінансову підтримку.
Варто зазначити, що сьогодні рух учнівського самоврядування активно набирає обертів. І якщо ще десять років тому прояв впливу школяра на адміністрацію, принаймні не вітався, то за нинішніх умов така модель поведінки є нормою.
Учнівське самоврядування покликано об’єднати усіх дітей того чи іншого населеного пункту. У Бучі ж така рада була створена порівняно недавно, проте її члени вже мають певні напрацювання. Але їх слід розширювати і поглиблювати. Зараз діти на тому етапі, коли потрібно шукати соратників і встановлювати партнерські відносини. Та, в першу чергу, зрозуміти принцип управління, мати певний досвід і знання. Зустріч із керівником міста стала тим шансом, який дає можливість і бути почутими, і, певною мірою, повчитися, осягнути методику керування колективом.
Насамперед, бучанські школярі представили свій заклад і розповіли про те, в чому, на їх погляд, проявляється учнівське самоврядування та яку можливість воно дає для молодого покоління. Зрозуміло, що це вплив на деякі внутрішні процеси школи, тенденції. З цією метою у багатьох закладах обирають президента, тобто проходять всі відповідні щаблі законодавчих процесів. Але разом з тим постає проблема, коли педагоги не завжди готові йти дітям на зустріч. Тому моральна підтримка та консультативна допомога їм зараз не завадить.
Поступово розмова переросла у більш ділове русло. Учні ставили питання міському голові, натомість отримували вичерпні, правдиві відповіді. Анатолій Федорук навів практичну сторону місцевого самоврядування, пояснивши всі його плюси і мінуси та зазначив: «Вам довірили справу, учнівські колективи делегували вам повноваження, тож ви вже є носіями певної влади. Від того, як ви нею скористаєтесь, залежить й процвітання місцевого самоврядування. Те ж саме відбувається і в дорослому житті, але на більш вищих рівнях».
Спектр питань, які цікавили дітей, - різний, але було зрозуміло, що школярі переймаються не лише молодіжними проблемами. Їхня увага загострювалася й на комунальному господарстві міста, реконструкції шкіл, підготовці до Євро-2012.
Зокрема, говорячи про перспективу розвитку закладів освіти, Бучанський міський голова повідомив, що в наступному році планується провести ремонт в ДНЗ «Берізка» і ЗОШ №2.
Надійшла цікава пропозиція і по загальноосвітній школі №1. Спільно з посольством Російської Федерації є задум побудувати там нову школу, ліцей і філіал вищого навчального закладу. Наскільки його вдасться втілити – покаже час. Також буде введено в експлуатацію ще два дитячих садочки та побудується одна школа, можливо, з поглибленим вивченням німецької мови. Ведуться відповідні переговори з німцями.
Учасники круглого столу зазначили, що потреба учнів у такій серйозній інформації похвальна, але хотілося, щоб діти більше уваги зосереджували на шкільному житті, були активними, виходили до органів місцевого самоврядування з пропозиціями, своїми ідеями та баченням, а їхня робота наповнювалася конкретним змістом і справами, які під силу зробити. За можливості, представники влади пообіцяли сприяти їх втіленню та забезпечити фінансову підтримку.