13 жовтня 2008 року відбулося засідання Координаційної ради з питань молодіжної політики та роботи з неповнолітніми. На порядку денному розглядалися три питання:
– про нову політичну ініціативу щодо «Європейського тижня місцевої демократії»;
– про роботу педагогів з дітьми, які потребують посиленого педагогічного впливу та початок навчального року учнями, схильними до правопорушень;
– про залучення дітей та молоді до гурткової роботи.
Захід проходив під головуванням завідувача відділу у справах сім’ї та молоді Ніни Калініної.
Враховуючи відзначення річниці ухвалення європейської Хартії місцевої демократії, до відповідних подій планується залучити й молодь Бучі. Мається на увазі практична участь молоді у формуванні місцевої демократії, їх бачення щодо розвитку місцевого самоврядування, можливість проявити себе і бути почутим. Зокрема, як було зазначено на засіданні Координаційної ради, у Бучі – чимало молодих депутатів, які так чи інакше представляють інтереси молодого покоління. Проте, бучанці зможуть більш активно відстоювати свої інтереси та висловлювати власні пропозиції. Адже цього року, у Центрі позашкільної роботи Бучанського відділу освіти (ЦПР) відкрився гурток учнівського самоврядування. Учнівська молодь та студенти формують свою молодіжну раду міста, мають власні напрацювання.
Демократія починається з малого і важливим є те, що голос молоді може бути почутим.
В контексті другого питання, що постало на порядку денному, доповідала начальник служби у справах дітей Бучанської міської ради Світлана Архипенко. За її словами, відвідування дітей у школах постійно контролюється. Це робиться з метою запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності. Так, у вересні цього року, службою, на виконання наказу Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, було організовано проведення рейду «УРОК». Це дало можливість виявити дітей, які не ходять до школи. Перевіркою були охоплені всі навчальні заклади міста. У результаті рейду, не виявлено жодної дитини, яка б без поважної причини не відвідувала заняття. У порівнянні з попередніми роками – це значний крок вперед. Хочеться лише вірити, що це не просто випадок, а тенденція, яка збережеться й надалі.
Питання, яке піднімалося протягом усього засідання, - робота з дітьми, які мають девіантну поведінку. Зокрема, залучення їх до гурткової роботи. Доповідачами виступили директор Центру позашкільної роботи Андрій Куцевалов, методист дитячо-юнацької спортивної школи Наталя Додатко, директор школи мистецтв імені Левка Ревуцького Анатолій Пінчук. Зрештою, їхні думки зійшлися до спільного висновку – колективна праця сприятливо впливає на формування підростаючою особистості, змушує дітей з девіантною поведінкою переглянути свої погляди на життя і свою роль в ньому. От тільки підходи в кожного свої – виявити здібності дітей через спорт, мистецтво чи ті ж туристичні походи, які загартовують не тільки тіло, але й дух. Як показує досвід, особливо охоче «діти вулиці» йдуть займатися в спортивні секції ДЮСШ та туристичний гурток, що діє при ЦПР. Вони є безкоштовними та доступними для кожного.
Підлітки долучаються до життя у колективі, вчаться відповідати не тільки за себе, але й за друзів. За словами керівників цих установ, вже за декілька місяців дітей з девіантною поведінкою майже не можливо відрізнити від їхніх благополучних однолітків. В будьякому разі, девіантна поведінка дітей – сигнал до роботи, але ніяк не діагноз. Наскільки вдається перевиховати «проблемних» дітей залежить від багатьох чинників. Головний з них
– робота педагогів і бажання дорослих дійсно допомогти таким підліткам.
– про нову політичну ініціативу щодо «Європейського тижня місцевої демократії»;
– про роботу педагогів з дітьми, які потребують посиленого педагогічного впливу та початок навчального року учнями, схильними до правопорушень;
– про залучення дітей та молоді до гурткової роботи.
Захід проходив під головуванням завідувача відділу у справах сім’ї та молоді Ніни Калініної.
Враховуючи відзначення річниці ухвалення європейської Хартії місцевої демократії, до відповідних подій планується залучити й молодь Бучі. Мається на увазі практична участь молоді у формуванні місцевої демократії, їх бачення щодо розвитку місцевого самоврядування, можливість проявити себе і бути почутим. Зокрема, як було зазначено на засіданні Координаційної ради, у Бучі – чимало молодих депутатів, які так чи інакше представляють інтереси молодого покоління. Проте, бучанці зможуть більш активно відстоювати свої інтереси та висловлювати власні пропозиції. Адже цього року, у Центрі позашкільної роботи Бучанського відділу освіти (ЦПР) відкрився гурток учнівського самоврядування. Учнівська молодь та студенти формують свою молодіжну раду міста, мають власні напрацювання.
Демократія починається з малого і важливим є те, що голос молоді може бути почутим.
В контексті другого питання, що постало на порядку денному, доповідала начальник служби у справах дітей Бучанської міської ради Світлана Архипенко. За її словами, відвідування дітей у школах постійно контролюється. Це робиться з метою запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності. Так, у вересні цього року, службою, на виконання наказу Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, було організовано проведення рейду «УРОК». Це дало можливість виявити дітей, які не ходять до школи. Перевіркою були охоплені всі навчальні заклади міста. У результаті рейду, не виявлено жодної дитини, яка б без поважної причини не відвідувала заняття. У порівнянні з попередніми роками – це значний крок вперед. Хочеться лише вірити, що це не просто випадок, а тенденція, яка збережеться й надалі.
Питання, яке піднімалося протягом усього засідання, - робота з дітьми, які мають девіантну поведінку. Зокрема, залучення їх до гурткової роботи. Доповідачами виступили директор Центру позашкільної роботи Андрій Куцевалов, методист дитячо-юнацької спортивної школи Наталя Додатко, директор школи мистецтв імені Левка Ревуцького Анатолій Пінчук. Зрештою, їхні думки зійшлися до спільного висновку – колективна праця сприятливо впливає на формування підростаючою особистості, змушує дітей з девіантною поведінкою переглянути свої погляди на життя і свою роль в ньому. От тільки підходи в кожного свої – виявити здібності дітей через спорт, мистецтво чи ті ж туристичні походи, які загартовують не тільки тіло, але й дух. Як показує досвід, особливо охоче «діти вулиці» йдуть займатися в спортивні секції ДЮСШ та туристичний гурток, що діє при ЦПР. Вони є безкоштовними та доступними для кожного.
Підлітки долучаються до життя у колективі, вчаться відповідати не тільки за себе, але й за друзів. За словами керівників цих установ, вже за декілька місяців дітей з девіантною поведінкою майже не можливо відрізнити від їхніх благополучних однолітків. В будьякому разі, девіантна поведінка дітей – сигнал до роботи, але ніяк не діагноз. Наскільки вдається перевиховати «проблемних» дітей залежить від багатьох чинників. Головний з них
– робота педагогів і бажання дорослих дійсно допомогти таким підліткам.