» » » Залізнична станція – це ворота Бучі

Залізнична станція – це ворота Бучі

Василь Сюркель: "Залізнична станція – це ворота Бучі".
І від того, як вона працюватиме, буде формуватися думка про місто.

Життя – це постійний рух. Аби пристосуватися до його шаленого ритму, нам потрібні мобільність, швидкість та зручність у пересуванні. Так географічно склалося, що одна з найважливіших «артерій» нашого міста – транспортна. Окрім автомагістралі державного значення «Київ-Ковель», ми ще маємо «ворота» міста – залізничну станцію «Буча», від якої, власне, і утворився цей куточок Київщини.

Сьогодні начальник залізничної станції «Буча» Василь Григорович Сюркель святкує свій 55-річний ювілей. Мабуть, він як ніхто інший знає всі «підводні» роботи на залізниці, її здобутки і прогалини. Адже 25 років життя він присвятив своєму дітищу.

«Закінчивши свого часу профільний навчальний заклад, я зрозумів, що професія залізничника – моя справа. Я повністю віддався своїй роботі» - каже він. «Спочатку був помічником машиніста, потім електромеханіком, а згодом, з 1979 по 1984 рік – начальником станції «Спартак», що на лінії «Святошин-Тететрів». А з квітня 1984 року і по теперішній час керую роботою на залізничній станції «Буча». У 2006 році, за поданням керівництва Київської дирекції залізничних перевезень, мені присвоїли звання почесного громадянина Бучі. За часів моєї роботи тут відбулося чимало змін у реконструкції, як самої станції, так і дільниць»...

Наша розмова точилася навколо розвитку і перспектив станції, тих змін, які незабаром стануться. Адже не за горами – проведення «Євро- 2012». Тому транспортне сполучення відіграватиме одну з ключових ролей...

- Василю Григоровичу, чим сьогодні займається станція „Буча”, окрім пасажирських перевезень? Чи є у вас нові напрямки в роботі?
- З 2006 року ми практично взяли на себе повністю відповідальність за розвантаження вантажів (сипучі і навалочні грузи – щебінь, відсів, пісок, цегла, вугілля тощо). Цілодобово працюють механізми, є своя локомотивна бригада. Наразі з нами працюють такі підприємства, як „Ветропак” Гостомельський склозавод, ТОВ Бучанський завод склотари, ТОВ „БМК”, ТОВ „Дорожник ЛТД”, будівельне управління „Бу-146”, АНТК ім. Антонова та ін. Тож якщо комусь потрібні відповідні послуги, ми готові їх надати разом із доставкою на місце призначення.

- Нещодавно на території бучанської залізничної станції виконувалися певні роботи. Які саме?
- Була завершена реконструкція колійного господарства. Замінено всі стрілочні переводи на залізобетонні шпали, що значно підвищило швидкість руху, як приміських електропоїздів, так і вантажних і прискорених.

- В якому стані нині перебуває залізничне господарство в області? Є якісь зрушення в кращу сторону?
- Зараз проводиться реконструкція Тетерівської дільниці, на станціях – Бородянка, Клавдієво, Немішаєво. Вже в наступному році дійде черга до станції „Буча”, де також буде проведено великий комплекс робіт.

- В чому полягатиме реконструкція станції „Буча”?
- Все докорінно зміниться. Розпочнеться будівництво підземного переїзду в районі вулиць Ворошилова і Жовтневої та підземного переходу, який з’єднуватиме вулицю Вокзальну між залізничними коліями. Відбудеться зарежимлення станції – платформи огородяться залізним парканом, будуть встановлені турнікети. Люди матимуть тільки один доступ виходу на платформу, що, зокрема, в значній мірі вбереже їх від травматизму.

Службові переходи замінимо на резиново-кордові (більш м’які та зручні). Це значно полегшить прохід пасажирів з однієї сторони колії на іншу. Саму платформу облаштуємо навісами, під якими пасажири зможуть перечекати негоду.
Фінансуватиметься даний проект як за рахунок коштів «Укрзалізниці», та і за рахунок коштів із бюджету Бучанської міської ради.

- Ми говоримо про „центральну” станцію. А чи будуть виконуватися якісь роботи на станціях „Лісова Буча” та „Склозаводська”?
- Звичайно, будуть проведені капітальні роботи й по реконструкції платформ зупиночних станцій – „Лісової Бучі” та „Склозаводської”.
Зокрема, по «Склозаводській» будемо будувати високу посадочну платформу парної колії, що дасть змогу людям похилого віку та людям з особливими потребами полегшити пересування. За проектом, там буде і підземний перехід.
На обох станціях – «Лісова Буча» та «Склозаводська» відновлять роботу квиткові каси, також буде проведене зарежимлення платформ та виконано низку інших робіт.

- Були розмови, що до проведення Євро-2012 Бучею курсуватимуть нові електропотяги. Вони дійсно будуть?
- Так, ми плануємо пустити декілька нових швидкісних електропотягів, які будуть курсувати у напрямку „Святошин-Буча”. Це скоротить інтервал руху між курсуванням електричок і допоможе значно швидше дістатися до місця призначення.

- Чи зміниться під час реконструкції вигляд самої будівлі вокзалу?
- Залізнична станція – це ворота Бучі і від того, як вона працюватиме, буде формуватися думка про наше місто і в жителів, і в гостей. Тому ми проведемо реконструкцію вокзалу та привокзальної площі (з парком відпочинку, лавами, облаштованими доріжками).

Внутрішнє облаштування будівлі вокзалу відповідатиме усім сучасним нормам і стандартам, щоб було комфортно як для працюючих, так і для пасажирів (для них побудують комфортний зал очікування).

Можливо, вже існуюче приміщення вокзалу облаштують під музей. Поряд буде нова будівля. Але про це ще зарано говорити, остаточно дане питання – не врегульовано. У будь-якому разі, не думаю, що ми будемо суттєво змінювати його зовнішній вигляд.

- Мабуть, Ви і самі щодня спостерігаєте картину, коли біля квиткових кас утворюються великі черги. Особливо в час пік. Чи буде якимось чином вирішуватися це питання?
- Ми введемо додаткові каси приміського сполучення і буде працювати цілодобово каса далекого сполучення.
Життєва необхідність – створення довідкової служби. Думаю, що цей проект ми також незабаром реалізуємо. Одна з вимог, яку ми поставимо перед своїми працівниками – культурно обслуговувати пасажирів, надавати усю детальну і необхідну інформацію, яка потрібна людині.

- Якою буде доля автозупинки, що біля вокзалу?
- Поряд зі станцією буде побудований міні-автовокзал - з накриттям, кафе, квитковою касою (бо система продажу квитків в автобусах себе віджила) та облаштуванням нової автобусної зупинки.

- Василю Григоровичу, часто на привокзальній площі та й у самих вагонах потягів стаються випадки протиправних дій з боку шахраїв, злочинців. Чи будете залучати до співпраці правоохоронні органи?
- Думаю, що з присвоєнням статусу міста, треба вирішувати питання про свою сучасну транспортну міліцію, яка б обслуговувала регіон.
У транспортників своя специфіка роботи, свої обов’язки. Зараз вони обслуговують ділянку від Новобілич до Немішаєво. У їхньому штаті – один сержант і два офіцери. Зрозуміло, це – нічого, щоб навести порядок, особливо у нічний час.

- Коли плануєте закінчити ці роботи? Чи позначаться вони на комфортності пересування пасажирів?
- Усі роботи плануємо закінчити в 2010 році. Але ремонти не позначаться на русі електропоїздів та пересуванню людей. Пасажири не будуть відчувати незручностей в обслуговуванні.

- Чи будуть вжиті якісь заходи щодо запобігання травматизму пасажирів на залізниці?
- Усі вище перераховані будівельні роботи сприятимуть зменшенню травматизму людей, нещасних випадків на залізниці. Але проблема дійсно залишається. Лише з початку року сталося вісім випадків загибелі людей на залізниці Буча. Швидкість руху електропотягів збільшилася, люди ж часто – неуважні та безпечні. Тому я звертаюся до всіх пасажирів із прохання дотримуватися хоча б елементарних правил безпеки. Це збереже ваше життя.
Василю Григоровичу, Ви вже 25 років працюєте на залізничній станції «Буча». Строк – солідний. Що для Вас означає гарно прожити життя? Не жалкуєте, що обрали саме цю професію?

Щоб гідно прожити життя, я вважаю, що перш за все, потрібно дуже любити свою професію. Потрібно завжди тримати важелі у своїх руках. Якщо керівник має ці риси, тоді можна розраховувати на плоди у праці.

Мені подобаються відпочинок, рибалка, подорожі на автомобілі. Але, на жаль, на це не завжди є час. Але я не жалкую.
Залізниця – моє життя і я його люблю.
газета: №31 "Бучанські новини" від 1 серпня 2008р.
Людмила Гладська
Сюркель вокзал Буча
  1
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 2
Додати коментар
Василь Макарович

OFFline

Як на мою думку, таким особам як Василь Сюркель не місце на керівних посадах.
Саме за його керівництва зробили ремонт вокзалу, знищивши історичний вигляд однієї з найстаріших споруд Бучі, винищили купу зелених насаджень, серед яких були ендеміки, колись завезені з Грузії. За пана Сюркеля, до кінця тисячоліття всі оголошення з гучномовця робили російською мовою.
Він збирається відкривати нові каси, а саме за його "мудрого" керівництва ввели таку чудасію, як обідня перерва в касі і сам був очевидцем, коли і в урочний час касира не виявлялося на місці.
На посаду начальника станції вже давно час призначити молоду, енергійну і порядну людину. Та хто ж призначить таку людину на таке привабливе місце?

0
jEKA

OFFline

  • jEKA (15)
  • Місцевий
  • 17 серпня 2008 20:56
А вам бендерам ,лишь бы своего человека в Буче-фиг вам ребята... bully

БЕВ-тчка

0
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.