» » » “Зробимо КЖЕП прибутковою організацією”

“Зробимо КЖЕП прибутковою організацією”

Нещодавно Бучанський КЖЕП очолив новий керівник. Тож, природньо припустити, що будуть введені нові форми управління комунальним господарством, з’являться ініціативи та своє бачення щодо функціонування галузі. Яким буде розвиток підприємства в найближчий час, розповідає його начальник – Володимир Кравчук.

- Володимире Денисовичу, з яким настроєм приступили до виконання своїх обов’язків та до яких висновків прийшли оглянувши господарство?
- Багато чого в комунальній сфері для мене є нового, але я маю велике бажання працювати.
Ознайомившись з господарством, його специфікою вже визначив прийнятні для нас основні напрямки діяльності. Нині в Бучанському КЖЕП працює 164 людини (з яких 24 – працівники адміністрації, решта – сантехніки, двірники, малярі, штукатури, водії). Маємо 24 одиниці техніки та обслуговуємо 13 тисяч жителів міста, що не так вже й мало.

Скажу, що сьогодні комунальна сфера Бучі не здатна себе окупити. Надходжень, які ми отримуємо за сплату комунальних послуг, не вистачає, аби платити людям заробітну плату, а ще існують вкрай необхідні додаткові витрати – придбання паливно-мастильних матеріалів, запчастин до авто, матеріалів для поточного ремонту, талонів на вивіз ТПВ, інвентаря, спецодягу, оренда бази (своєї підприємство немає) тощо.

Щоб нам нормально функціонувати, потрібна дотація в розмірі 1 млн. грн., адже річні прибутки не покривають видатків. Тому говорити про бездотаційне функціонування поки що зарано, але в перспективі – необхідно.

- Ви сказали, що вже визначили прийнятні для вас напрямки діяльності. То ж, якими вони будуть?
- Проблеми потрібно вирішувати послідовно, по мірі їх надходження, аби потім уникнути заплутаності у справах. Необхідно продумати кадрове питання. Наше перше завдання – звільнитися від балансу. Проаналізувавши роботу колег, я дійшов висновку, що не всі працівники в повному обсязі завантажені. Особливо це стосується двірників, що, скажу відверто, не відпрацьовують зазначених в угоді 8 годин на день (але які їм оплачуються). Тому будемо ущільнювати територію прибирання. Таке «нововведення» дасть низку переваг – ми звільнимося від балансу та зможемо працювати самі на себе (а не просити дотацій).
Як наслідок – збільшаться зарплати, але разом з тим – вимагатимемо від них і якісно виконаної роботи. Хочеться сподіватися, що й жителі підуть нам назустріч. Адже за високий рівень послуг, за швидко виконану роботу, чисті під’їзди та вивезене сміття потрібно вчасно сплачувати. Працюватимемо над залученням молодих спеціалістів (приміром нині середній вік наших сантехніків – 70 років).

- Чи не плануєте створити умови для додаткового заробітку, адже це допоможе зробити галузь більш прибутковою?
- У нас є бригада, що складається з 15 працівників: малярів-штукатурів. Зараз вони працюють лише за викликом, «у гарячих точках». Ми хочемо налагодити процес так, щоб деяка частина з них виконували роботи на замовлення, тобто з’явиться ще одна можливість заробітку. Будемо брати на себе капітальні ремонти будинків, дахів, тощо. У комунальній власності Бучанського КЖЕП є два кладовища, тож, можливо, будемо надавати й ритуальні послуги. Ідей – багато. Думаю, що з часом ми їх усі втілимо, адже колектив підібрався виважений та спроможний на це.

- Як вирішуються проблеми з роботою аварійної служби? Адже нарікань від жителів дуже багато..
- Аварійна служба є, але ми розуміємо, що її функціонування залишає бажати кращого. Маємо в господарстві три машини-газелі. Одна з них працюватиме в аварійному порядку.
Також плануємо забезпечити своїх працівників мобільним зв’язком, щоб вони оперативніше реагували на події та в будь-який час могли виїхати на виклик. Зазначу, що й серед працівників «аварійної» слід серйозно зайнятися кадровим питанням.
На сьогодні режим роботи цього підрозділу такий: вдень звернення громадян приймає як секретар КЖЕП, так і аварійна служба, а вночі – залишаються диспетчер і працівники аварійної служби.
І хоча існують серйозні перебої з бензином, я переконаний, що ситуація згодом вирівняється й ми працюватимемо в нормальному режимі.

- З якими проблемами зіштовхнулися, коли почали працювати?
- Проблеми виникають під час роботи, в чому я вже мав змогу переконатися. Минув лише тиждень, відколи я приступив до виконання своїх обов’язків, як до мене вже почали підходити люди – не тільки познайомитися, в переважній більшості звертаються із проблемами й скажу, що не надуманими. Що ж, будемо працювати.
Своєму колективу я сказав: будемо робити все, аби й заробітна плата відповідала виконаній роботі, й премія була, гідний відпочинок. Але перш за все, наш обов’язок сьогодні думати про жителів, які сплачують КЖЕПу кошти за квартплату та, природньо, очікують натомість належних послуг.

- Яким бачите розвиток Бучанського КЖЕПу в найближчі роки?
- На мою думку, комунальне господарство не повинне бути в центрі міста. Крім того, нам потрібна своя база, нерозумно, щоб комунальне підприємство її орендувало. Все – контора, автопарк, решта приміщень мають розташовуватися поряд. Адже – це й зручно, і сприяє ефективній роботі.

Ну а якщо всі свої задуми втілимо в життя (по кадрах, ущільненню, збільшенню зарплат), то й результати стануть помітними. Поетапно ми прийдемо до поставленої мети – зробити Бучанський КЖЕП прибутковою організацією.

Довідка
Володимир Денисович Кравчук
Полковник у відставці, 27 років прослужив у правоохоронних органах. Працював заступником начальника потужного будівельного комбінату “Меркурій” (м. Бровари). У січні 2008 року призначений на посаду начальника Бучанського КП «УЖКГ».
газета: №5 "Бучанські новини" від 1 лютого 2008р.
Людмила Гладська
  0
Коментарів: 1
Додати коментар
M.Smit

OFFline

  • M.Smit (1)
  • Місцевий
  • 4 лютого 2008 00:23
Ни хрена у тебя не получится!!!!! Если конечно твой Федорук как своему земляку не даст тебе это лимон грн...

0
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.