Останнім часом по телебаченню, радіо та в газетах (як місцевого значення так і на державному рівні) можна отримати інформацію про порушення нормальних умов життя й діяльності людей на окремій території чи об`єкті, що спричинена аварією, стихійним лихом або іншою небезпечною подією, зокрема епідемією, яка призводить до неможливості проживання населення в певній місцевості, загибелі людей або значних матеріальних втрат.
Отож, інформація в місцевій газеті “Бучанські новини” (за 23 листопада 2007 року) – “Недбалість – основна причина більшості надзвичайних ситуацій” є дійсно актуальною і для нашого молодого міста Бучі.
На завершення свого інтерв`ю (в зазначеній статті), начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій Бучанської міської ради Сергій Коваленко, звертаючись до жителів міста, наголосив на тому, що не потрібно створювати у своєму житті надзвичайних ситуацій, спричинених недбалістю, халатністю, байдужістю та непрофесійністю в роботі деяких відповідальних осіб. А це вцілому дуже важливо для громадян міста.
Тому хочеться висловити прохання відновити дорожні знаки, що зникли по вул. Кірова та вул. Заводській, де розташований Ірпінський Міжшкільний навчально-виробничий комбінат (учні щодня ризикують своїм життям, адже там постійно їздять учбові автомобілі). Також там відсутня горизонтальна розмітка – “зебра” та “лежачі поліцейські” (як це зроблено майже біля всіх навчальних закладів міста), не говорячи вже про дорожні знаки, які немало коштують.
Крім того, по вул.Садовій, де після проведення відповідних робіт по водогону й каналізації та початку прокладання асфальту на проїжджу частину, стан цієї вулиці вкрай незадовільний і не відповідає всім нормам технічних умов. Так, згідно “Правил дорожнього руху” необхідно, щоб смуга руху в одному напрямку на проїжджій частині дороги була щонайменше 2,75 м завширшки. А тим більше, якщо це вулиця, а не провулок, то мінімальна ширина асфальтного покриття повинна бути щонайменше 5,5-6,0 м. “Спеціалісти” ж почали укладку асфальтного покриття десь 4,30-4,50 м. Ситуація ускладнюється ще й тим, що вул. Садова занадто інтенсивна щодо дорожнього руху, заповнена як автотранспортом, так і пішоходами, особливо школярами Бучанської ЗОШ №4. Тут необхідний двосторонній рух і тротуар.
Третє питання – екологічне. Жителям вул. Лугової, що постраждала від аварії на залізниці в 1989 році, коли розлилася ціла цистерна керосину, необхідно провести каналізацію від вул. Південної до вул. Гагаріна на основі акта депутата, що зареєстрований у Бучанській міській раді від 16.03.2007 року. Громадськість мікрорайону Яблунька сподівається на позитивне вирішення важливих, але ще не завершених робіт, як у плані попередження дорожньотранспортних пригод, так і в плані благоустрою й покращення екології в нашому місті.
Микола Куцько,
ветеран праці,
майстер виробничого навчання з
водіння автомобіля
Отож, інформація в місцевій газеті “Бучанські новини” (за 23 листопада 2007 року) – “Недбалість – основна причина більшості надзвичайних ситуацій” є дійсно актуальною і для нашого молодого міста Бучі.
На завершення свого інтерв`ю (в зазначеній статті), начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій Бучанської міської ради Сергій Коваленко, звертаючись до жителів міста, наголосив на тому, що не потрібно створювати у своєму житті надзвичайних ситуацій, спричинених недбалістю, халатністю, байдужістю та непрофесійністю в роботі деяких відповідальних осіб. А це вцілому дуже важливо для громадян міста.
Тому хочеться висловити прохання відновити дорожні знаки, що зникли по вул. Кірова та вул. Заводській, де розташований Ірпінський Міжшкільний навчально-виробничий комбінат (учні щодня ризикують своїм життям, адже там постійно їздять учбові автомобілі). Також там відсутня горизонтальна розмітка – “зебра” та “лежачі поліцейські” (як це зроблено майже біля всіх навчальних закладів міста), не говорячи вже про дорожні знаки, які немало коштують.
Крім того, по вул.Садовій, де після проведення відповідних робіт по водогону й каналізації та початку прокладання асфальту на проїжджу частину, стан цієї вулиці вкрай незадовільний і не відповідає всім нормам технічних умов. Так, згідно “Правил дорожнього руху” необхідно, щоб смуга руху в одному напрямку на проїжджій частині дороги була щонайменше 2,75 м завширшки. А тим більше, якщо це вулиця, а не провулок, то мінімальна ширина асфальтного покриття повинна бути щонайменше 5,5-6,0 м. “Спеціалісти” ж почали укладку асфальтного покриття десь 4,30-4,50 м. Ситуація ускладнюється ще й тим, що вул. Садова занадто інтенсивна щодо дорожнього руху, заповнена як автотранспортом, так і пішоходами, особливо школярами Бучанської ЗОШ №4. Тут необхідний двосторонній рух і тротуар.
Третє питання – екологічне. Жителям вул. Лугової, що постраждала від аварії на залізниці в 1989 році, коли розлилася ціла цистерна керосину, необхідно провести каналізацію від вул. Південної до вул. Гагаріна на основі акта депутата, що зареєстрований у Бучанській міській раді від 16.03.2007 року. Громадськість мікрорайону Яблунька сподівається на позитивне вирішення важливих, але ще не завершених робіт, як у плані попередження дорожньотранспортних пригод, так і в плані благоустрою й покращення екології в нашому місті.
Микола Куцько,
ветеран праці,
майстер виробничого навчання з
водіння автомобіля