» » » До 2015 року міста-супутники будуть з’єднані окружною дорогою

До 2015 року міста-супутники будуть з’єднані окружною дорогою

До 2015 року міста-супутники будуть з’єднані Великою окружною дорогою

Останніми роками рівень життя простих громадян Київщини дійсно виріс. Такий висновок можемо робити не зі слів держчиновників чи різних експертів, а, наприклад, зі значного збільшення кількості трансорту на автошляхах. Ця кількість невпинно росте і з часом — все більше, набуваючи форми неабиякої проблеми. Кожен автомобіліст, для якого авто — не розкіш, а засіб для пересування, розуміє про що йдеться. Пробки, пробки, пробки... У часи пік тягучки починаються з під’їздних шляхів до столиці. Про міські вулиці взагалі можна не згадувати, там затори в будь-який час доби вже звичайне явище. Існуюча ситуація, доречі, є складовою ще однієї проблеми — постійні ДТП. Пересічний водій майже кожного дня зустрічає на своєму шляху розбиті авто. Дуже часто причиною аварій є намагання автовласника пришвидчити пересування в пробках, порушуючи правила дорожнього руху.

Наразі, згадана проблема досить актуальна й варіанти виходу з неї часто озвучуються в ЗМІ. Зокрема це і розширення існуючих доріг, і будівництво нових, і такі фантастичні для нас проекти, як багаторівневі автошляхи. До слова, Бучею теж ходять чутки про будівництво нової об’їзної дороги, яка проходитиме на кордонах нашого міста. Вона має розгрузити автонавантаження на міських вулицях, значно поліпшивши й екологічну обстановку.

Як виявилося, чутки мають під собою грунт. Нещодавно на засіданні Кабміну була створена спеціальна група (в неї увійшли представники всіх міністерств та відомств, а також Фонду держмайна України), яка займатиметься розробкою проектної документації та будівництвом нового автокільця навколо Києва. Велика окружна дорога з’єднає міста- супутники столиці. Завершити будівництво планується до 2015 року. За інформацією Державної служби автомобільних доріг України, сьогодні вже готова приблизна схема нової автотраси завдовжки більш ніж 200 кілометрів. Експерти прогнозують, що проектні роботи та будівництво другого кільця навколо Києва продовжуватимуться щонайменше вісьми років. Не уникнути проблем із двома мостами через Дніпро (на півночі, в районі Вишгорода та півдні, біля Українки) — їх будівництво, як завжди у таких випадках, пов’язане з великими фінансовими та часовими затратами.

У межах нового кільця опиняться майже всі пристоличні міста-супутники — Буча, Ірпінь, Вишгород, Бровари, Бориспіль, Глеваха, Боярка, Вишневе, Чабани та ін. За межами — лише Обухів, Васильків та Українка. Цікаво, що 100-кілометровий відрзок від Ворзеля до Борисполя можна буде подолати менше, ніж за одну годину.

Особливі надії на нову трасу покладають і влада, і екологи. Вважається, що будівництво такої магістралі значно розвантажить усі населені пункти від транзитного та крупногабаритного транспорту, а також значно поліпшить екологічну обстановку як у столиці, так і містах супутниках. Тим більше, після будівництва нових мостів за межами Києва, відпаде вічна проблема сполучення правого та лівого берегів Дніпра.


Лише цифри
— 25 мільярдів гривень — приблизно стільки коштуватиме будівництво Великої окружної дороги;
— 205-220 кілометрів — такою буде загальна довжина кільця;
— 9 мільярдів гривень — у таку суму обійдеться зведення двох мостів через Дніпро;
— у 2015 році запланована здача в експлуатацію Великої окружної.

До речі
Частина другого кільця вже готова
Небагатьом відомо, що частина Великої окружної дороги вже кілька років як готова. Мова йде про ділянку відмінної магістралі, що поєднує Чернігівську трасу та Бровари з Харківською трасою та Борисполем.
газета: №41 "Бучанські новини" від 19 жовтня 2007р.
Віктор Артемчук
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.