Про перспективу відкриття двох нових маршрутів та нагальні питання в галузі пасажирських перевезень розповідає Голова правління Ірпінського АТП №13250 Олег Сотніков.
— То ж, які відкриття чекають на нас?
— Перш за все, хочу зауважити, що прокладання нових маршрутів у Бучі відбувається за ініціативи Бучанського міського голови Анатолія Федорука та виконкому міськради. У Бучі, по бул. Богдана Хмельницького, будується два нових будинки. Логічно, що більшість мешканців даного мікрорайону потребують транспортного сполучення зі столицею. Тому було вирішено «запустити» по даній території маршрутне таксі. Саме тут буде й кінцева зупинка. Автотранспорт, проходячи через новобудови, виходитиме на трасу Київ-Ковель і слідуватиме до метро Святошино.
Також незабаром з’явиться ще один маршрут – автобуси №381-К, з 7.00 до 9.00 години, йтимуть із Києва та будуть проходити по вул. Революції, Артема (повз Гуманітарний інститут), Малиновського. Після цього виїжджатимуть на трасу й прямуватимуть до центру Бучі, залізничного вокзалу. То ж, сподіваємося, жителі зможуть відчути зручність та оцінити «оперативність» громадського транспорту.
— Коли саме можна очікувати запуску нових маршрутів?
— Скажемо так, підготовчий етап втілення цих планів у життя вже минув. І вже з 24 серпня, а саме – від Дня Незалежності, маршрут №381-К буде проходити по вищевказаних вулицях Лісової Бучі.
— Чи плануєте підвищувати ціни на квитки, адже незабаром – новий сезон?
— Ні, на даний момент ми не плануємо підвищувати плату за проїзд. Маємо надію, що традиційне «сезонне» підвищення вартості пального мине разом із закінченням збору врожаю. Ми не практикуємо необґрунтованого підняття тарифів на пасажирські перевезення.
— Зараз чимало говориться про непрофесійність водіїв маршруток. Керівництво вашого підприємства звертає увагу на кваліфікаційний рівень своїх працівників?
— Дійсно, сьогодні екрани телевізорів рясніють страшними фактами дорожньо-транспортних пригод, що трапляються по всій Україні.
До водіїв пасажирських транспортних засобів є багато специфічних вимог. Та ж категорія «Д» просто так не дається. Вона потребує солідного стажу роботи та бездоганної репутації, перш ніж людина зможе отримати цю відмітку в правах. Тому ми відчуваємо потребу в кваліфікованих кадрах. Адже будь-кого за кермо авто не посадиш. Розуміємо, що несемо відповідальність за безпеку пасажирів, зрештою – за людські життя.
Іноді виникають проблеми зі зверненнями громадян щодо поведінки водіїв. Так, на жаль, хамство з їхнього боку – не така вже й рідкість. Звільнити їх було б просто. Але хочеться пояснити пасажирам, що зараз, на ринку праці немає пропозицій на професійних водіїв. Тому знайти їм заміну дуже складно.
— Проте, певна «профілактична» робота серед персоналу проводиться?
— Згідно планів, що надходять із Мінтрансу, обласного та міжрегіонального ДАІ, наше підприємство систематично проводить роботу з водіями, аби запобігти непередбачуваним обставинам на дорогах. Зокрема, влаштовуємо додаткові заняття та інструктажі. Адже краще попередити проблему, ніж потім відчувати її наслідки.