Сьогодні сфера торгівлі – одна з найрозвиненіших. Часи дефіциту давно в минулому, тепер споживач може придбати все – від цвяха до ділянки на Місяці „під огородик”, аби лиш гроші були. Проте часто-густо власники крамниць та магазинів, у гонитві за прибутками, забувають підтримувати в належному стані приміщення, якість товару та чемність працівників. На жаль, наш „Зоряний” не може похизуватися відмінним сервісом.
Те, що супермаркет в Бучі є – це добре. Принцип таких закладів – “все в одному місці” - значно полегшує процес купівлі продуктів харчування та інших товарів. Крім того, зручне розташування дозволяє без особливих перешкод швидко опинитися вдома з повними клунками. Проте, низка недоліків, що має “Зоряний”, викликає незадоволення у споживачів.
Що відразу кидається в очі – так це бруд. Розумію, що у великому приміщенні, де щодня тупцює сила силенна людей, неможливо підтримувати “операційну” чистоту. Але все ж таки збільшити кількість вологих прибирань, як на мене, слід.
Цінники… У процесі вибору товару відчуваєш себе археологом. Справді – іноді папірці із цінами відсутні, іноді – складені купкою та перевернені чистою стороною до покупця. Часто для того, щоб дізнатися, скільки коштує той чи інший товар, необхідно “виколупувати” цінники з-під пластикового тримача й довго шукати папірець із заповітним написом.
Ще один недолік цінників – невідповідність товарові. Ми звикли до того, що на поличці під гречкою стоїть цінник для гречки, а під сіллю – для солі. Проте іноді ціни переплутані, а під дорогим товаром стоїть ціна дешевого. Особливо, якщо це товари однієї марки, одного типу, а різниця лише у вазі чи об’ємі. Людина дивиться на цінник, бачить назву продукту, торгівельну марку і, задоволена ціною, крокує до каси. А потім розгублено дивиться на чек і не може зрозуміти, чому сума до сплати значно перевищує підраховану подумки.
Наступний момент, який збиває з пантелику покупців – часта зміна відділів. Ще вчора макарони та крупи були в одному відділі, а сьогодні – вже „переїхали” до іншого. На їхньому місці тепер розміщено кондвироби. Звичайно, в процесі роботи виникає необхідність зміщувати товари, зменшувати площу для одних та збільшувати для інших, проте не слід забувати, що покупці, які постійно закуповують в супермаркеті, звикають до розташування продуктів та речей. Повірте, не дуже приємно бігати з наповненим візком по всьому приміщенню, шукаючи, куди спритні працівники залу заховали від вас кукурудзяні пластівці чи майонез.
Поведінка працівників... Етикет і звичайна людська вихованість трактують нам чемне та привітне відношення до оточуючих. Проте для декотрих співробітників супермаркету ввічливість – незнайоме слово, а тактовність – архаїзм, що давно віджив своє. Я не спонукаю всіх підряд усміхатися, наче ти – найрідніша у світі людина. Проте, дивитися, як Ленін на буржуазію, мовляв, ходять тут усякі, також не треба!
Якість товару... Найгостріше питання, яке турбує, напевно, кожного бучанця. На жаль, якість товарів „Зоряного” іноді не відповідає а ні цінам, а ні встановленим нормам. Мені доводилося чути від знайомих скарги на несвіжі молочні вироби, м’ясо та рибу, підгнивші овочі та неякісні консерви. Я вважаю, що керівництво зобов’язане посилити контроль за своєчасною заміною товару.
Щодо терміну зберігання продуктів... Прикро вражає спритність працівників супермаркету, котрі „освіжають” асортимент товарів не завжди відповідно правил. Візьмемо, наприклад, ковбасні вироби. Ходять чутки, що після закінчення терміну придатності, на етикетку, прикріплену до „хвостика” ковбаси просто наклеюють іншу, що свідчить про свіжість продукту та придатність до споживання. Апетитний вигляд набувається шляхом змащування “паличок” ковбасок олією. І ось вже на прилавках лежить „свіжа”, масна ковбаска..
Звичайно, кожен із нас повинен уважно вибирати продукти та читати написи на цінниках. Проте і працівникам та керівництву супермаркету „Зоряний” не слід забувати про правила чесної торгівлі. Не слід перетворюватися на сільпо та підривати довіру бучанців!
Те, що супермаркет в Бучі є – це добре. Принцип таких закладів – “все в одному місці” - значно полегшує процес купівлі продуктів харчування та інших товарів. Крім того, зручне розташування дозволяє без особливих перешкод швидко опинитися вдома з повними клунками. Проте, низка недоліків, що має “Зоряний”, викликає незадоволення у споживачів.
Що відразу кидається в очі – так це бруд. Розумію, що у великому приміщенні, де щодня тупцює сила силенна людей, неможливо підтримувати “операційну” чистоту. Але все ж таки збільшити кількість вологих прибирань, як на мене, слід.
Цінники… У процесі вибору товару відчуваєш себе археологом. Справді – іноді папірці із цінами відсутні, іноді – складені купкою та перевернені чистою стороною до покупця. Часто для того, щоб дізнатися, скільки коштує той чи інший товар, необхідно “виколупувати” цінники з-під пластикового тримача й довго шукати папірець із заповітним написом.
Ще один недолік цінників – невідповідність товарові. Ми звикли до того, що на поличці під гречкою стоїть цінник для гречки, а під сіллю – для солі. Проте іноді ціни переплутані, а під дорогим товаром стоїть ціна дешевого. Особливо, якщо це товари однієї марки, одного типу, а різниця лише у вазі чи об’ємі. Людина дивиться на цінник, бачить назву продукту, торгівельну марку і, задоволена ціною, крокує до каси. А потім розгублено дивиться на чек і не може зрозуміти, чому сума до сплати значно перевищує підраховану подумки.
Наступний момент, який збиває з пантелику покупців – часта зміна відділів. Ще вчора макарони та крупи були в одному відділі, а сьогодні – вже „переїхали” до іншого. На їхньому місці тепер розміщено кондвироби. Звичайно, в процесі роботи виникає необхідність зміщувати товари, зменшувати площу для одних та збільшувати для інших, проте не слід забувати, що покупці, які постійно закуповують в супермаркеті, звикають до розташування продуктів та речей. Повірте, не дуже приємно бігати з наповненим візком по всьому приміщенню, шукаючи, куди спритні працівники залу заховали від вас кукурудзяні пластівці чи майонез.
Поведінка працівників... Етикет і звичайна людська вихованість трактують нам чемне та привітне відношення до оточуючих. Проте для декотрих співробітників супермаркету ввічливість – незнайоме слово, а тактовність – архаїзм, що давно віджив своє. Я не спонукаю всіх підряд усміхатися, наче ти – найрідніша у світі людина. Проте, дивитися, як Ленін на буржуазію, мовляв, ходять тут усякі, також не треба!
Якість товару... Найгостріше питання, яке турбує, напевно, кожного бучанця. На жаль, якість товарів „Зоряного” іноді не відповідає а ні цінам, а ні встановленим нормам. Мені доводилося чути від знайомих скарги на несвіжі молочні вироби, м’ясо та рибу, підгнивші овочі та неякісні консерви. Я вважаю, що керівництво зобов’язане посилити контроль за своєчасною заміною товару.
Щодо терміну зберігання продуктів... Прикро вражає спритність працівників супермаркету, котрі „освіжають” асортимент товарів не завжди відповідно правил. Візьмемо, наприклад, ковбасні вироби. Ходять чутки, що після закінчення терміну придатності, на етикетку, прикріплену до „хвостика” ковбаси просто наклеюють іншу, що свідчить про свіжість продукту та придатність до споживання. Апетитний вигляд набувається шляхом змащування “паличок” ковбасок олією. І ось вже на прилавках лежить „свіжа”, масна ковбаска..
Звичайно, кожен із нас повинен уважно вибирати продукти та читати написи на цінниках. Проте і працівникам та керівництву супермаркету „Зоряний” не слід забувати про правила чесної торгівлі. Не слід перетворюватися на сільпо та підривати довіру бучанців!
Ілона ВИШНЕВСЬКА
Коментар :
Юрій Згурський,
генеральний директор ТОВ “ТРІНІТІ”:
- Прочитавши статтю, мушу зауважити, що багато фактів, наведених у ній, не відповідають дійсності. Дійсно, ще існує проблема із цінниками – вони не завжди стоять на відповідних товарах. Що ж до низької якості продуктів, то можу запевнити, що всі товари відповідають встановленим стандартам та належної якості.
Ми також розуміємо, що певні недоліки все ж існують, тому працюємо над їх усуненням.
Юрій Згурський,
генеральний директор ТОВ “ТРІНІТІ”:
- Прочитавши статтю, мушу зауважити, що багато фактів, наведених у ній, не відповідають дійсності. Дійсно, ще існує проблема із цінниками – вони не завжди стоять на відповідних товарах. Що ж до низької якості продуктів, то можу запевнити, що всі товари відповідають встановленим стандартам та належної якості.
Ми також розуміємо, що певні недоліки все ж існують, тому працюємо над їх усуненням.